Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2023

Δήμαρχε Γιάννη Γεωργόπουλε και όλο το συνονθύλευμα της παράταξής σας, ->> ακούστεμε προσεκτικά...

 -> οι διαφορές μας δεν είναι προσωπικές όπως διαλαλείτε...

 -> Είναι αμιγώς πολιτικές και προήλθαν από τις ενορχηστρωμένες μηνύσεις και αγωγές εις βάρος μου, με αφορμή τη δημοσιογραφία μου …

Χρησιμοποιήσατε μια βρώμικη τακτική της ποινικοποίησης των όσων αναφέρομαι  τεκμηριωμένα στο blog (ιστολόγιό μου) και αφορούν τις κοινές μας υποθέσεις!!

 -> με απώτερο σκοπό να με φιμώσετε!!!...

Ακόμα και στον κ. Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον Υπουργό Δικαιοσύνης στείλατε αναφορά με τις μηνύσεις σας, για να πετύχετε την καταδίκη μου! 

Με παρουσιάσατε ως συκοφάντη, ότι κάνω παραποίηση επαγγέλματος  - δημοσιογράφου και άλλα πολλά, αφού είναι των πάντων γνωστό πως είμαι εθελοντής στη δημοσιογραφία και τις πολλές χιλιάδες ώρες της δημοσιογραφικής μου ενασχόλησης και πυκνής ενημέρωσης των συμπολιτών μου, τις έχω αφιερώσει,  ως προσφορά στον τόπο που με γέννησε…

Αυτό να ξέρετε μόνο δήμαρχε Γιάννη Γεωργόπουλε μαζί με την παρέα σας, - πως το άδικό, δεν ευλογείτε....

Μέχρι αυτή τη στιγμή έχω στα χέρια μου τη Διάταξη της κας Αντιεισαγγελέας Πρωτοδικών Ναυπλίου - έχω αναρτήσει το πόρισμά της - που με απαλλάσσει από όλες τις κατηγορίες των μηνύσεων σας   κ. Γεωργόπουλε  και εσείς θέλοντας να ικανοποιήσετε τα εκδικητικά αισθήματά σας και την κακία που σας διακατέχει,  χρησιμοποιήσατε το δικαίωμα της προσφυγής στον κ. Εισαγγελέα Εφετών.

Όχι κ. δήμαρχε δεν σταθήκατε στο ύψος των περιστάσεων σαν ηγέτης της τοπικής κοινωνίας και του ΔΗΜΟΥ  μας και ο Λαός της Ερμιονίδας θέλω να πιστεύω, πως δεν θα σας συγχωρέσει και θα σας «ανταμείψει» με την αρνητική ψήφο του σε λίγες μέρες, όπως αξίζει σε εσάς και όσους σας ακολουθούν…

Εκτός πια να έχουμε βαλτώσει ως κοινωνία τόσο πολύ!!!

 - Ούτε καν, θέλω να το σκέπτομαι...

======================================================================================================================================

Σαν κεραυνός εν αιθρία…  

Και αυτή ήταν η αρχή!!! 

Τι επακολούθησε μετά, δεν θέλω να το θυμάμαι...

ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ του Δημάρχου Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλου - εναντίον μου - και άλλα σχετικά ...

ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΙΚΌΓΡΑΦΟ
ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ του Δημάρχου Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλου - εναντίον μου - και άλλα σχετικά ....

Όλες οι αναφορές σχετικά με την Αγωγή (μετά το Εξώδικο) του Δημάρχου Ερμιονιδας - εναντίον μου! …

ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΔΙΚΌΓΡΑΦΟ
Όλες οι αναφορές  σχετικά με την Αγωγή (μετά το Εξώδικο) του Δημάρχου Ερμιονιδας - εναντίον μου! …

.... Η αγωγή αποζημίωσης -> 
Διότι δε συμμορφώθηκα προς τας υποδείξεις στο εξώδικό του....
- με άλλα λόγια, ο διωγμός μου!!! ... -

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ - ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ
ΔΗΜΟΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: