Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 3 Οκτωβρίου 2023

Ο Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ερμιόνης και υποψήφιος δ.σ. Ιωσήφ Γανώσης εφ’ όλης της ύλης...

-> προς τον Δήμαρχο και υποψήφιο Γιάννη Γεωργόπουλο και την παρέα του…

 -> Ως απάντηση, για όσο ανυπόστατα τον κατηγορούν δημόσια, στις δικές τους ηλεκτρονικές σελίδες…

Το κείμενο είναι γραμμένο σε 13 δακτυλογραφημένες σελίδες και μοιράζεται σε τρείς συνέχειες…

Ο Ιωσήφ Γ. είναι καταπέλτης με σκληρό πολιτικό λόγο και σε ορισμένα σημεία πολύ παραστατικός και περιγραφικός,  με διασκεδαστικό χιούμορ…

Κάποιοι...  αν έχουν τσίπα και φιλότιμο, πρέπει να πάνε να κρυφτούνε! …

STAM.DAM.D.

==========================================================================================================================


Αγαπητοί συνδημότες και ψηφοφόροι

Ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ του Γιάννη Μαργέτα θα ήθελα με την δημοσίευση αυτής  της μακράς επιστολής μου να ζητήσω την κατανόηση σας και την ανοχή σας και να αποδεχτείτε με το Μεσογειακό μας ταπεραμέντο ότι στη λογική "ετούτες οι μέρες τόχουνε  τούτες οι εβδομάδες"  αρκετές φορές είμαστε αναγκασμένοι στην πολιτική αντιπαράθεση κάποιοι να ακολουθούμε και να επιλέγουμε το σκληρό ροκ της πολιτικής των χαρακωμάτων.

Της πολιτικής του λαϊκισμού και  της δημαγωγίας μεν,  αλλά και της σκληρής αλήθειας δε, διότι πρέπει να γνωρίζουμε ότι "η λάσπη δεν μπορεί να μείνει χωρίς αντίδραση".

Πέραν  της κατανόησης σας, που σας ζητώ,  σας διαβεβαιώνω ότι θα αναφερθώ σε γεγονότα με γνώμονα την αλήθεια και την πραγματικότητα.

Πέραν τούτου στην ερχόμενη δοκιμασία της υποψηφιότητάς μου θα ήθελα να είστε αυστηροί στην κρίση σας για το πρόσωπο μου και να με ψηφίσετε ή να με απορρίψετε με αυτοδιοικητικά και πολιτικά χαρακτηριστικά, ως ενεργοί πολίτες,  ως πολίτες με τεκμηριωμένη άποψη, ως πολίτες μιας νέας  εποχής

Προς τον Δήμαρχο Ερμιονίδας λοιπόν και τους συντάκτες της επιστολής του γραφείου τύπου της ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ με επικεφαλίδα  "ο κ. Γανώσης όσο και αν μοσχοπλένει τα χέρια του αυτά δεν πρόκειται να καθαρίσουν"

Μετά  το κατάπτυστο δημοσίευμα σας στις 12/9/2023, σε απάντηση της δημοσιευμένης παρέμβασης μου, με την αργοπορημένη απάντηση μου ίσως   να είχατε πιστέψει ότι ομολογουμένως είμαι ΑΠΩΝ

ΑΠΩΝ  από τον τόπο μου, ΑΠΩΝ  από τα Δημοτικά και Πολιτικά δρώμενα , ΑΠΩΝ  από τα οικογενειακά  και  πατρικά  μου εδάφη.

Πιθανώς   να θεωρήσατε ότι και εγώ ως μάλλον σώγαμπρος  μετακόμισα  στο χωριό και στα πατρικά χωράφια της συζύγου  μου.

Δήμαρχε Ερμιονίδας θα περίμεναν  οι ψηφοφόροι και συμπολίτες μας και ένας   αριθμός στελεχών  συνυποψήφιων που στελεχώνουν  και το δικό σας ψηφοδέλτιο,  τουλάχιστον να είχατε κάποιες τεκμηριωμένες απαντήσεις.

Που πραγματικά  θα  χαρακτήριζαν  το κύρος και το ρόλο σας, ως Δημάρχου του τόπου μας, αλλά και ως ατόμου με ίχνη τουλάχιστον κάποιας ακαδημαϊκής  και κοινωνικής καλλιέργειας .

Δυστυχώς ακολουθήσατε και επαυξήσατε για άλλη μια φορά την ομολογουμένως  γενική αρνητική άποψη της κοινωνίας για την προσωπικότητα σας  και τη συμπεριφορά σας

Στο κεφάλαιο της επιστολής σας που αφορά την πολιτική προστασία του δήμου μας δεν θα αναφερθώ λεπτομερώς αλλά θα επισημάνω  λιτά τα κάτωθι :

Στην τελευταία παράγραφο των  177/2019 με ΑΔΑ 9ΦΛΜΩΡΡ-ΓΜ3  και 69/22 με ΑΔΑ Ψ499ΩΡΡ-6ΟΓ Αποφάσεων  του Δημοτικού σας Συμβουλίου αναφέρεστε και καταλήγετε σε εκπροσώπους εθελοντικών οργανώσεων  και άλλων  φορέων. Κατά την άποψη σας  φαίνεται λοιπόν ότι οι πρόεδροι των κοινοτήτων δεν εκπροσωπούν φορείς του τόπου τους και για σας είναι αχρείαστοι.

Όσο δε για τις πλούσιες φωτογραφίσεις σας στα καταστροφικά αποτελέσματα της θεομηνίας κατά  την ενεργοποίηση του κρατικού,  περιφερειακού και αυτοδιοικητικού σας  μηχανισμού,  αυτά εν ολίγοις είναι κατόπιν εορτής.

 Όλοι γνωρίζουμε και ειδικότερα μικρές κοινωνίες σαν τις δικές μας,   εχθροί και φίλοι  άσχετα με την εν ζωή συμπεριφορά μας,  συμμετέχουμε  σε  τελετές  αποθανόντων συγχωριανών μας με ευχές συλλυπητηρίων για το  μακαριστό ......

Έτσι λοιπόν συμπεριφέρεστε και σεις ως Δημοτική Αρχή.

Τώρα  για την εμπλοκή των μελών της οικογένειας σας και  τις συμβουλές σας    είμαι υποχρεωμένος να εξειδικεύσω τι εννοώ για να μαθευτεί η αλήθεια

Εγώ  αναφέρθηκα   στην υπ΄ αριθμ 98/2019 Απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής με ΑΔΑ  65ΨΦΩΡΡ-Β25 και την υπ΄ αριθμ. 253δ/2019 Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου με ΑΔΑ ΨΖΝΨΩΡΡ-ΔΓΕ, με τις οποίες ορίζεται δικηγόρος της αρεσκείας σας να αντικρούσει  αγωγή κατά του Δήμου  , από δημότη (προσώπου της οικογενείας σας),  η οποία κατατέθηκε την 23/9/2019, για υλικές και ηθικές βλάβες από την θεομηνία ΖΟΡΜΠΑΣ την 30/9/2018,  συνολικού ποσού 21.864,20 ευρώ,   με το νόμιμο τόκο από την επίδοση, ετεροχρονισμένα,  ένα χρόνο μετά τη θεομηνία και αφού είχατε  αναλάβει εσείς το Δήμο Ερμιονίδας.

Και τώρα στο κεφάλαιο της προσωπικής σας τοποθέτησης  εναντίον μου.

Καταφέρνοντας  να κατασκευάσετε  ως δήμαρχος  ένα τερατούργημα,  το οποίο  είναι   το μεγάλο συνονθύλευμα  και συμπεθεριό μιας παρακμιακής αυτοδιοικητικής και κοινωνικής μας μερίδας των τελευταίων τουλάχιστον τριάντα ετών, δημιουργήσατε  ένα αυξανόμενο συνονθύλευμα του άκρατου Λεμπεσισμού και  όλων των παρακμιακών ομάδων που στάθηκαν ανυπέρβλητα εμπόδια στις  διοικήσεις των  αιρετών  Δημάρχων και Προέδρων.

 Σήμερα εκμεταλλευόμενος  τον  οχαδερφισμό ,  την απολίτικη συμπεριφορά,  τα αδιέξοδα νέων ανθρώπων,  την χαλάρωση  του κοινωνικού μας ιστού προσπαθείτε να εκλεγείτε ξανά Δήμαρχος για να εξυπηρετήσετε καθαρά την προσωπική και οικογενειακή σας ματαιοδοξία, που καθημερινώς δημοσιεύεται στα fb  και τα ιστολόγια,  φωτογραφούμενος  είμαι εδώ- είμαι εκεί - είμαι  παρέκει, είμαι   με την Μίνα είμαι με την Τζίνα είμαι με την Ζήνα, σε αυτό το εξωκλήσι σε αυτή την αετοφωλιά σε αυτό το γυφτοπανηγύρι.

Δήμαρχε αφού επέλεξες στην πολιτική μας αντιπαράθεση την προσωπική μου επαγγελματική δραστηριότητα θα περίμενα με την επιστολή σου κάτι φρέσκο κάτι καινούριο.

Δεν γνωρίζω, μήπως λόγω φόρτου εργασίας τον τελευταίο καιρό  πήρατε τις χιλιοειπωμένες,  επαναλαμβανόμενες φωτοτυπίες που κατασκευάστηκαν και κατασκευάζονται από την εποχή του 2004 και  επανειλημμένως  δημοσιεύονται από τους κοινωνικοπολιτικούς αντιπάλους μου αλλά δυστυχώς γι΄ αυτούς και για σας  οι δικαστικές υπηρεσίες και η μεγάλη πλειοψηφία του λαού της Ερμιόνης με δικαιώνει.

Δήμαρχε,

Όπως από τα ολίγα μάλλον που ξέρεις το "δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού" και  δυστυχώς εγώ το παρέβλεψα. >>>>

 Μετά τις εκλογές του 2006, εγώ ως υποψήφιος Δήμαρχος στην πατρίδα μου  στο Δήμο Ερμιόνης,  με τα πολιτικά εγκλήματα που έκανες εσύ  και η ευρύτερη οικογένεια σου  εις βάρος του ψηφοδελτίου μας   και θέλετε   να λέγεστε  Νεοδημοκράτες  - εδώ ας γελάσουμε-  και να φωτογραφίζεσαι  σαν μαϊντανός  δίπλα στον αρχηγό του κόμματος , έβαλα νερό στο κρασί μου το προσπέρασα και στήριξα το 2014, ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλο ς  δίπλα σου και το 2019 ως Πρόεδρος,  την προσωπική σου φιλοδοξία.

βλέπεις ας  όψεται  η νιότη  .....

Δήμαρχε,  εγώ ως ταβερνιάρης, κάπελας,  λαντζέρης,  που εσύ ως εργαζόμενος του Δημόσιου Τομέα ίσως θα ξέρεις καλύτερα, μπορεί τα χέρια μου να μην είναι μοσχοπλυμένα.

Έτσι και αλλιώς  όταν ήμασταν στην αντιπολίτευση σε έψαχνα να σε βρω σε χωράφια, λάσπες  και ρέματα που ήσουνα   κρυμμένος  για τα δημοτικά συμβούλια γιατί  δεν μπορούσες να αντιμετωπίσεις και να αρθρώσεις λέξη απέναντι στον τότε Δήμαρχο.

 Λίγο - πολύ ταβερνιάρης εγώ, μπορεί  ίσως εσύ, ως υπάλληλος του δημόσιου κορβανά  και  μιας αγαπητής, λαϊκής υπηρεσίας που την πήγατε κάποιοι σαν εσένα κατά διαβόλου,  να θεωρείς  τους ανθρώπους της ελεύθερης αγοράς   ότι έχουν  τα χέρια τους βρώμικα.

Έμενα προσωπικά δεν με απασχολεί, αλλά για πες μου εσύ ως πολυτάλαντος ... και υπερδραστήριος ...,  τι γνωρίζεις για τα  "κρυφά σχολειά" και τα καθαρά χέρια ;

Μήπως σε έχει ενημερώσει ο σημερινός πάτρωνας  σου, ο παππούς  ,  τι είναι  τα κρυφά σχολειά σε μαθητές  μαθηματικών  οικονομικών κ.λ.π.;

Εάν  δεν ξέρεις ρώτα κάποιους ψαράδες  που έχεις στην ομάδα σου να σου πουν και για τους    κοκωβιούς    του κρυφού σχολειού.

Έτσι και αλλιώς   μαζί πλέον  με παππούδες  .... κοκωβιοί,  ....  με τις πράξεις  σας  και τη συμπεριφορά σας  σκοπό έχετε  να δικαιώνετε τον πάτρωνά   σας για τις χρόνιες βρωμοατάκες του.

Επίσης για τα πρωτεξάδελφα  μου που επικαλείσαι θα σου θυμίσω Δήμαρχε στην επιλεκτική σου μνήμη, ότι  είμαι πολύ ευτυχής  που έχω αρκετά πρωτεξάδελφα,  μεγάλωσα μαζί τους με τη φιλία, την αντιπαλότητα,  τους εγωισμούς,  τις προσωπικές φιλοδοξίες  και την κατανόηση και επί τι ευκαιρία ας ευχηθώ για τον νεώτερο πρωτεξάδελφο μου με το όνομα  Ιωσήφ περαστικά και καλό κουράγιο μετά το άσχημο συμβάν του.

Τώρα μάλλον για αυτόν που κατάλαβα ότι αναφέρεσαι,  νομίζω  σου τον γνώρισα στις εκλογές του 2014 στο γραφείο σου, τότε που αυτός στήριζε δυναμικά το  ψηφοδέλτιο του αείμνηστου  Σφυρή.

Αλλά παρά ταύτα σου πρόσφερε και αποδέχτηκες  ένα αρκετά γενναίο δώρο για τον προεκλογικό αγώνα σου και αγώνα μας,  το οποίο εσύ με τα ΚΑΘΑΡΑ ΣΟΥ ΧΕΡΙΑ το έβαλες βαθιά- βαθιά στο κάτω βαθύ συρτάρι του γραφείου σου.

Τα περαιτέρω με τον καιρό τα γνωρίζει  όλος ο κόσμος.

 Επιπλέον μπορείς  τουλάχιστον να παραδειγματιστείς από αυτόν.

 Στο κτήμα του που έχει ιδιαίτερα άλογα, φοράδες ενδεχομένως και μουλάρια, πέραν της περιποιήσεως και της αγάπης που τους προσφέρει, τα καλεί  με  το προσωπικό τους όνομα.

Εσύ τους υποψήφιους  συμπολίτες μας του ψηφοδελτίου σου τους ανακοίνωνες  με "αύξοντα αριθμό"  18,69. 94, 142, γιατί τους θεωρείς πιόνια και μπακαλόγατους.

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: