Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 2023

Ιωσήφ Γανώσης -> με ευαισθησία, νηφαλιότητα και πάνω απ’ όλα αγάπη για τον τόπο του και τους νέους…

 



Αγαπητοί φίλοι και φίλες

Αγαπητοί πατριώτες της γενέτειρας μου Ερμιόνης και ολόκληρης της Ερμιονίδας

Ευχαριστώ για την επιλογή και  την προτίμηση στο πρόσωπο μου για άλλη μία φορά ενός μεγάλου κοινού των ψηφοφόρων της παράταξης μας ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ - ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ.

Παράλληλα να συγχαρώ όλους τους νέους και νέες Δημοτικούς και Κοινοτικούς Συμβούλους και των δύο παρατάξεων που για πρώτη φορά θα συμμετάσχουν στα Δημοτικά και Κοινοτικά Συμβούλια του Δήμου μας.

Να συγχαρώ τον επικεφαλής της παράταξης μας  κ. Γιάννη Μαργέτα που με το ήθος του, την ανεκτικότητα του, τις δημοκρατικές του αξίες και την υπομονή του καταφέραμε να συνεργαστούμε άψογα σε αυτόν τον αγώνα.

Σήμερα μετά το πέρας της εκλογικής διαδικασίας είναι τουλάχιστον ηθικά ο μεγάλος νικητής στη συνείδηση του ευρύτερου κοινού του εκλογικού σώματος και της κοινωνίας μας.

Του υπόσχομαι ότι θα τον στηρίξω και θα τον στηρίζω  τουλάχιστον στα πρώτα  βήματα της νέας δημοτικής περιόδου,  με γνώμονα το καλό του τόπου μας  και των πολιτών, χωρίς να γινόμαστε ανάθεμα στις αποφάσεις και στο έργο της νέας δημοτικής αρχής μόνο και μόνο για πολιτικές και κομματικές σκοπιμότητες.

Θέλω από καρδιάς  να αγκαλιάσω και να ασπαστώ όλους τους υποψηφίους του συνδυασμού μας και εκείνους που βοήθησαν την υποψηφιότητα μας και να τους ευχαριστήσω για αυτό το όμορφο ταξίδι που περάσαμε και ζήσαμε μαζί.

Εύχομαι πολλοί από εμάς να μην το ξεχάσουμε.

Ευχαριστώ την οικογένεια μου αλλά και τους επιστήθιους φίλους μου που με στήριξαν και με βοήθησαν για την προσωπική μου εκλογή.

Είμαι υπερήφανος για ένα τόσο μεγάλο και ικανό αριθμό συμπολιτών μας,  που  με επέλεξαν  με την ψήφου τους , χωρίς εγώ να αναζήτησα   ως επαίτης την ψήφο τους  και εκβιαστικά   να επηρέασα  την επιλογή τους.

Δεν θέλησα και δεν παρασύρθηκα ώστε να δημιουργήσω  εσωκομματικές  πολιτικές  φράξιες  για ικανοποίηση της προσωπικής μου ματαιοδοξίας.

Με αξιοπρέπεια και χωρίς να παρασυρθώ άφησα ελεύθερους τους ψηφοφόρους μας να με κρίνουν πρώτα για το χθες της διαδρομής μου και κατόπιν για τα κουράγια μου στο αύριο του τόπου μας.

Να συγχαρώ  και να χειροκροτήσω έναν νέο συμπολίτη μας, ανεξάρτητο, δημιουργικό και άριστο επιχειρηματία, χωρίς πολιτικές αγκυλώσεις που εκπροσωπώντας την αγαπημένη του πόλη και πρωτεύουσα του Δήμου μας το Κρανίδι, εκλέχτηκε πρώτος όλων των ψηφοδελτίων, ώστε για πρώτη φορά το Κρανίδι να αποδείξει την πολιτική του δύναμη αλλά και  την ευθύνη για το αυτοδιοικητικό  γίγνεσθαι της Ερμιονίδας.

Νίκο Αντώνιοζα, γιε του φίλου και συμμαθητή μου Γιάννη θερμά συγχαρητήρια.

Επίσης να συγχαρώ και όλους  τους συναγωνιστές  του ψηφοδελτίου μας, που βρίσκονται σε εκλόγιμες θέσεις,  όσο και εκείνους που ανεξάρτητα του αριθμού  των ψήφων τους πρόσφεραν  ουσιαστικά στον προεκλογικό μας αγώνα .

Τέλος ένα μεγάλο μπράβο, σε έναν άνθρωπο και συμπολίτη της γενιάς μου, τον Ανδρέα  Κρητικό που από τα πρώτα βήματα της κατάρτισης του ψηφοδελτίου μας αφιερώθηκε στην οργάνωση και την στελέχωση του καθημερινώς και ακατάπαυστα, με επιμονή, χωρίς καμία προσωπική αξίωση  και αδιαφορώντας έως το τέλος για τις προσωπικές του ψηφοθηρικές απολαβές.

Ξεκινώντας μαζί  και οι δύο εκφράζαμε τη διαφορετικότητα της επόμενης μέρας στην λειτουργία της τοπικής αυτοδιοίκησης στο δήμο μας.

Ο Ανδρέας πάντα θα παραμένει ένα δημιουργικό κεφάλαιο του τόπου μας  και της κοινωνίας μας.

Ανδρέα σε ευχαριστούμε

Αγαπητοί συμπολίτες όλων των παρατάξεων, ανεξαρτήτως της επιλογής σας,  της αμφίρροπης έκφρασης του εκλογικού αποτελέσματος και των διαφόρων αμφιβολιών που κυκλοφορούν ευρέως  σε σχέση με τις δυσλειτουργίες και την καταμέτρηση σε διάφορα εκλογικά τμήματα το αποτέλεσμα για εμένα προσωπικά είναι πολιτικά σεβαστό.

Θεωρώ ότι στις δημοκρατίες δεν υπάρχουν  αδιέξοδα και πάντα κυβερνούν  και αποφασίζουν οι πλειοψηφίες, άσχετα το ευρύ ή ισχνό αποτέλεσμα.

Είμαι υπέρμαχος ότι ο λαός και η κοινωνία σε κάθε εκλογική διαδικασία επιλέγει την καλύτερη δυνατή πρόταση από αυτές που του προτείνονται με βάση τις δικές του απόψεις και είναι ο μοναδικός υπεύθυνος για την επιλογή του.

Πρέπει  δε στο τέλος να είναι αποδεκτή και σεβαστή.

Ασχέτως,   αν η κοινωνία μας απογοητεύεται στο τέλος της θητείας από τις επιλογές  της.

Εύχομαι τούτη τη φορά στους συμπολίτες μου και ειδικότερα σε εκείνους που συστρατεύτηκαν και επέλεξαν την παράταξη της ΔΥΝΑΤΗΣ ΕΡΝΜΙΟΝΙΔΑΣ να μην απογοητευτούν  γρήγορα και εγώ προσωπικά με τον Γιάννη Μαργέτα και τους υπόλοιπους συνεργάτες μας να διαψευστούμε για το καλό του τόπου μας.

Εμείς ως ενεργοί πολίτες συνεχίζουμε στην καθημερινότητα μας με τις προσωπικές μας δραστηριότητες τις κοινωνικές σχέσεις την οικογενειακή μας θαλπωρή, υπόσταση και ταυτότητα.

Πάντα με αξιοπρέπεια η ζωή μας συνεχίζεται με προσωπικές χαρές και λύπες

ΙΩΣΗΦ ΓΑΝΩΣΗΣ

ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ "ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ - ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: