Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

Σχόλια στο facebook για το άρθρο μου -> Ο ρυθμιστικός ρόλος της μικρής Κοινότητας Θερμησίας , κάθε φορά στις εκλογές …

Έτσι κρίνονται οι άνθρωποι…


·         θωμαις Μερτυρη

Εγω θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους κατοίκους της Θερμησίας που με τίμησαν με την ψήφο τους και με κατέταξαν δεύτερη σε σειρά σταυροδοσιας σαν υποψήφια δημοτική σύμβουλο, στην παράταξη ΕΡΜΙΟΝΙΔΑ ΒΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΡΙΟ, στα δύο εκλογικά τμήματα της ΘΕΡΜΗΣΙΑΣ, παρά τα γνωστά κατασκευασμένα γεγονότα και την λασπη εις βάρος εμένα και του συζύγου μου.

Σταμάτης Δαμαλίτης

θωμαις Μερτυρη Για την Ερμιιόνη την γενέτειρά σου έχεις να μας πεις κάτι, γιατί με ενδιαφέρει προσωπικά....

Lola Voganatsi

θωμαις Μερτυρη συγχαρητήρια αλλά άσχετο με την ανάρτηση το σχόλιό σου Θωμαή

θωμαις Μερτυρη

Σταμάτης Δαμαλίτης με κάλυψε απόλυτα το άρθρο σου " η Ερμιόνη εάλω"

Lola Voganatsi

Η ανάρτηση διαβάζεται σε λιγότερο από 10'. Γεγονότα που εμείς γνωρίζουμε και απλά τα φρεσκάρουμε. Ήθελα να ήξερα οι νέοι ψηφοφόροι τα διαβάζουν; ενημερώνονται; ρωτούν;

 

Παρασκευή Σκούρτη

Το ζήτημα εδώ είναι το πώς ξεγελούν τους ψηφοφόρους με το μικροσυμφέρον και αφήνουν στη συνέχεια τον τόπο στη μοίρα του. Ένας τόπος με ανεκμετάλλευτες ομορφιές, με το κάστρο, τις λίμνες του πηγή οικονομικού και πολιτιστικού πλούτου. Πιστεύω πώς περιφρονήθηκε όσο ποτέ από την παρούσα Δημοτική αρχή.

Aggeliki Sofikiti

Παρασκευή Σκούρτη ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΚΥΡΙΑ ΒΙΒΗ ΒΓΑΖΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΝ ΞΕΝΗ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ( ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΚΑΠΟΙΟΥΣ) ΜΕ ΘΛΙΒΕΙ ΣΑΝ ΔΗΜΟΤΗΣ ΤΑ ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΩΝ ΑΡΧΩΝ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΠΑΡΟΝΟΜΑΣΤΗ Ο ΤΟΠΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΕΤΗ.


Mantika Kesarefs

Θωμαις μου συγχαρητήρια !

Σταμάτης Δαμαλίτης

Mantika Kesarefs Εδώ είναι να τραβάμε τα μαλλιά μας!! Αντί να σχολιάζετε το άρθρο μου, ορισμένοι μπαίνετε στη σελίδα μου, για να σχολιάσετε αλλότρια... έτσι για να φαινόσαστε..…

Και ύστερα, μιλάμε, για τα αποτελέσματα των εκλογών…

 - Ίσως να συμβαίνει κι' αυτό.... 

-Επειδή διακατέχονται «από πνεύμα αλληλεγγύης οι άνθρωποι»... 

Τι άλλο να πούμε πλέον, τι να συζητήσουμε…....

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: