Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 1 Νοεμβρίου 2023

Σήμερα 1η Νοεμβρίου και η Εκκλησία μας τιμά τη μνήμη των Αγίων Αναργύρων Κοσμά και Δαμιανού και της μητρός αυτών Θεοδότη…

 Στην Ερμιόνη γιορτάζει το ομώνυμο ιστορικό μοναστήρι αφιερωμένο στους Ανάργυρους Θαυματουργούς – Ιατρούς Αγίους Κοσμά και Δαμιανό…

Εμείς αναδημοσιεύουμε κάθε χρόνο την ομιλία σαν σήμερα του έτους 2018 στο καθολικό της Ιεράς Μονής του Αρχιμανδρίτη Κήρυκα Θείου Λόγου Πατρός   Νικοδήμου Αεράκη και ευχόμαστε να είναι υγιείς και κοντά μας...

Ακόμα, σήμερα γιορτάζουν : Κοσμάς, Δαμιανός, Δαμιανή, Ανάργυρος, Ανάργυρη, Αναργυρούλα, Δαβίδ, Διόνυσος.

================================================================================================================================================

Λίγα λόγια για το ιστορικό της ανάρτησης αυτής. 

Σαν σήμερα 1 Νοεμβρίου 2018 ξύπνησα το πρωί και ακούω μια φωνή μέσα μου να λέει, να πας στο μοναστήρι των Αγίων Αναργύρων να κάνεις ένα ρεπορτάζ στη χάρη των Αγίων Κοσμά και Δαμιανού και της μητρός αυτών Θεοδότης που γιορτάζουν.

- Είπα θα πάω, γιατί στάθηκα προβληματισμένος με αυτή τη σκέψη. 

- Ντύθηκα με τα πιο καλά μου, γιατί γιορτάζει και ο γιος μου ο Δαμιανός όπως και ανίψια μου (ο ένας τώρα αείμνηστος!) που έχουν το όνομα του πατέρα μου και βρέθηκα στο μοναστήρι, που τα ρεπορτάζ μου είναι πολλά από την αρχή της δημοσιογραφίας μου. 

Η ημέρα ήταν ωραία – ηλιόλουστη, οι εικόνες πανέμορφες και πολύς κόσμος είχε προσέλθει να τιμήσει τη μνήμη των εορταζόντων αγίων και εγώ με πολύ καλή διάθεση γιατί με τις εικόνες που έβλεπα το ρεπορτάζ μου θα γινόταν πολύ ωραίο.

Ήρθε η ώρα της εκφώνησης του Θείου Λόγου από τον  ιεροκήρυκα π. Νικόδημο Αεράκη. Έχω ακούσει πολλά κηρύγματά του όπως και άλλων ιεροκηρύκων και του Σεβασμιότατου Μητρολίτη κ.κ. Εφραίμ (αυτή την ημέρα ιερουργούσε προς χάρη των Αγίων)και αρκετά από αυτά τα έχω δημοσιεύσει μαζί με τα ρεπορτάζ, ολόκληρα ή αποσπάσματα... 

¨Όμως, το κήρυγμα της ημέρας από τον π. Νικόδημο για εμένα ήταν ιδιαίτερο και το μαγνητοφώνησα. 

Ωστόσο, ήρθε η ώρα του Αντίδωρου από τον ίδιο τον Σεβασμιότατο και αυτή η ίδια η φωνή μου λέει, πήγαινε να πάρεις αντίδωρο. Την ώρα που προσήλθα ο σεβασμιότατος μου μίλησε περιφρονητικά, προφανώς ενοχλημένος για λόγους δημοσιογραφικούς (!)Και εκεί, μπροστά  στους άλλους πιστούς…  - αποχώρησα, χωρίς άλλη κουβέντα, δίχως να πάρω Αντίδωρο!

Έκτοτε και μέχρι τον θάνατό μου, όταν εκκλησιάζομαι, δεν θα προσέλθω ξανά, για να πάρω αντίδωρο…

ΥΓ. Έχει προκύψει και άλλο περιστατικό όμοιο σε εμένα,  πριν πολλά χρόνια,  με άλλον ιερέα την ώρα αυτή και για άλλο λόγο, γι' αυτό δεν προσερχόμουν έκτοτε μέχρι την ημέρα αυτή,   να πάρω αντίδωρο...

ΥΓ. 2) Σήμερα ημέρα μνήμης των Αγιών Αναργύρων αλλά και στις 8 του μηνός που τιμάμε τους Ταξιάρχες μας στην Ερμιόνη θα βρίσκομαι στο κρεβάτι της αιμοκάθαρσης!  Βλέπετε, πως η ζώή μας είναι ένα κλικ και τίποτα άλλο - >  για κληρικούς και λαΙκούς ...

STAM.DAM.D.

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δεν υπάρχουν σχόλια: