Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 5 Νοεμβρίου 2023

Λένε εδώ στην Ερμιονιδα ακόμα και αιρετοί πως «ο Δαμαλίτης έχει προσωπικά με τον Δήμαρχο».…


Αυτοί οι συμπολίτες μας που άλλους επέλεξε το Εκλογικό Σώμα «ως την αφρόκρεμα της κοινωνίας μας» να υπηρετήσουν τα κοινά μας συμφέροντα και άλλοι έθεσαν υποψηφιότητα για τον ίδιο σκοπό, δείχνουν να μην έχουν ικανότητα πολιτικής κρίσης, κατ’ επέκταση, ίσως, να μην είναι άξιοι δικαιοπραξίας !!!


Πως αλλιώς να εκλάβουμε και να εξηγήσουμε την άποψή τους αυτή, που την διαλαλούν δεξιά και αριστερά, ->  
«ο Δαμαλίτης έχει προσωπικά με τον κ. Δήμαρχο»,  λες και εγώ διεκδικώ περιουσιακά στοιχεία από τον κ. Γεωργόπολο και αυτός δικά μου ...

Αφού κατ' επαναληψη,  έχω ενημερώσει και εξηγήσει δημόσια προς όλες τις κατευθύνσεις, πως οι λόγοι που έχουν διαρραγεί οι σχέσεις μας με τον κ. Γεωργόπουλο είναι καθαρά πολιτικοί – δημοτικοί και απορρέουν μέσα από τη δημοσιογραφία μου και χρήζουν  δημόσιων πολιτικών απαντήσεων από τη δημοτική αρχή και τους συνεργάτες της και  όχι πολλαπλών μηνύσεων;;;

Πως αλλιώς να σας το πω για να το καταλάβετε, κυρίως εσείς οι αιρετοί…

Εδώ είμαι και σας περιμένω, για  ένα έντιμο δημόσιο διάλογο…

STAM.DAM.D.

Δεν υπάρχουν σχόλια: