Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

Ποιήματα αφιερωμένα στη γιορτή του πατέρα -> Σήμερα ....….

 

Αν θέλετε να είσαστε περισσότερο δημιουργικοί και πρωτότυποι, μπορείτε μαζί με τις ευχές να συμπεριλάβετε και ένα ποίημα ή ένα απόφθεγμα που θα εκφράζει εντονότερα όλα όσα θέλετε να πείτε και να ευχηθείτε. Μερικά από τα πιο γλυκά ποιήματα και πεζά που είναι αφιερωμένα στον πατέρα, είναι τα εξής:

• Πατέρα, όσο κι αν έζησα του κόσμου τα ωραία,
χαρά δε βρήκα αληθινή, όπως αυτή η παρέα
που κάναμε σαν ήμουνα τριών χρονών παιδάκι:
με κράταγες, με πέταγες ψηλά, σαν το μπαλάκι!
Κι ήταν το γέλιο βροντερό, αυθεντική η χαρά μας,
τεράστια, όπως ήτανε τότε τα όνειρά μας.
Η πατρική αγάπη σου μ’ έθρεψε χρόνο-χρόνο
στο σώμα, μα και στο μυαλό -δε φτάνει το ‘να μόνο.
Ό,τι κι αν είμαι σήμερα, σε σένα το χρωστάω,
που μου ‘μαθες μες τη ζωή τι πρέπει ν’ αγαπάω.
Με δίδαξες σα δάσκαλος κι είσ’ ο καλύτερός μου…
Χωρίς χαρτί, χωρίς στυλό, παράδειγμα εμπρός μου!
Μπαμπά, περάσαν οι καιροί κι η κόρη σου γυναίκα
έγινε και εσύ γερνάς, μα άντρες κάνεις δέκα.
Χρόνια πολλά, μπαμπάκα μου, να ζήσεις χίλια χρόνια,
να χαίρεσαι την κόρη σου και τα μικρά εγγόνια.
Να σε χαιρόμαστε κι εμείς που τόσο σ’ αγαπάμε,
θέλουμε να ‘σαι υγιής και μόνο αυτό ζητάμε!
Να σμίξουμε όλο χαρά του χρόνου τέτοια μέρα
να ευχηθούμε όλοι μας στον πιο γλυκό πατέρα!

• Μπαμπά μου, πόσο σ’ αγαπώ, και στοργικέ πατέρα
δυο λόγια για ευχαριστώ θα πω αυτή τη μέρα

Ευχαριστώ, πατέρα μου, που μ’έχεις μεγαλώσει,
μ’αγάπη, γέλιο και στοργή μα και φροντίδα τόση.

Από μικρό με νοιάζεσαι κι ό,τι ζητώ μου δίνεις
την κάθε μου επιλογή με το μυαλό σου κρίνεις

Σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια ευτυχισμένα,
και δίπλα ανθρώπους π’αγαπάς και προπαντός εμένα

Κι όταν τα χρόνια θα διαβούν και χρειαστείς βοήθεια,
θα ‘μαι ο πρώτος που θα’ρθει, στο υπόσχομαι, στ’αλήθεια!

• “Μπαμπά” η πρώτη λέξη μου, “πατέρα” η τελευταία
τα πόσα ζήσαμε μαζί θυμάμαι αυτή τη μέρα.

Όλου του κόσμου τις χαρές να ‘βρισκα τρόπο να΄χεις,
για να σου πω “Ευχαριστώ, μονάχα που υπάρχεις!”

• Ποιος ήταν super ήρωας στα παιδικά μου χρόνια;
Ποιος ήταν που με φρόντιζε και μ’έψαχνε στ’αλώνια;
Ποιανού τα λάθη βλέπω εγώ να μην τα κάνω πάλι;
Ποιανού η αγάπη ήτανε απ’όλους πιο μεγάλη;

• Υπάρχουν τρία στάδια στη ζωή ενός άνδρα:
Πρώτο στάδιο: να πιστεύει στον Αη-Βασίλη.
Δεύτερο στάδιο: να μην πιστεύει στον Αη-Βασίλη.
Τρίτο στάδιο: να είναι ο ίδιος Αη-Βασίλης.

• Υποτίθεται πως κάθε άντρας μπορεί να γίνει πατέρας. Χρειάζεται όμως κάτι παραπάνω για να γίνει “μπαμπάς”.

• Οι καλοί μπαμπάδες δίνουν στα παιδιά τους ρίζες και φτερά. Ρίζες για να νιώθουν πού είναι το σπίτι τους και φτερά για να πετάξουν μακριά ελεύθερα.

• Ο μπαμπάς δεν είναι ούτε η άγκυρα που θα μας κρατήσει σ’ ένα σημείο ούτε το πανί που θα μας πάει μπροστά. Είναι ο φάρος που θα μας δείξει το δρόμο.

• Οι μπαμπάδες είναι κανονικοί άνθρωποι που η αγάπη τους μεταμορφώνει σε ήρωες, παραμυθάδες και τραγουδιστές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: