Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου 2024

Εξηγήσεις και ενημέρωση του αντιδημάρχου καθαριότητας Γιάννη Τσαμαδού και του κ. δημάρχου στην αξιωμ. Αντιπολίτευση για την παλιά χωματερή του κάμπου Κρανιδίου – Κοιλάδας και το ΣΜΑ …

Ακούστε στο βίντεο ζωντανά τη συνεδρίαση του Δ.Σ. 


 

 Το σχόλιό μου για το πρώτο θέμα..

Όλα καλά κύριοι και επειδή είμαι καλοπροαίρετος Πολίτης γενικά, να δεχτώ όλα αυτά που ακούω στο βίντεο από τη συνεδρίαση του Δ.Σ.

Εμένα κ. δήμαρχε, γιατί με μηνύσατε επειδή φωτογράφισα την παλιά χωματερή την οποία αν θέλετε πιστέψτε με δεν γνώριζα όπως και δεν είχα δει εικόνες από το Σ.Μ.Α.;;;

Ποιόν πολίτη μπορεί να πείσει η «παιδαριώδης» δικαιολογία σας    ότι έχετε εκδώσει Δελτίο Τύπου για το ΣΜΑ και το γνωρίζω;; ...

Αφού από το 2020 δεν έχω λάβει κανένα δελτίο Τύπου από το Δήμο, επειδή κ. δήμαρχε με έχετε αποκλείσει από αυτή την ενημέρωση για να ενημέρωνα  κι’ εγώ τους χιλιάδες αναγνώστες μου, όπως και εσείς ομολογείτε και στις μηνύσεις σας  ανάλογα πως θέλετε να το χρησιμοποιήσετε αυτό...

Όχι κ. Γιάννη Γεωργόπουλε δεν διακατέχεστε από καλές προθέσεις για το πρόσωπό μου από τότε που γινήκατε δήμαρχος..

. Είχατε την ψευδαίσθηση, πως με τις μηνύσεις σας μαζί με τους υπολοίπους του κύκλου σας, θα με φιμώνατε – θα μου κλείνατε το στόμα! 

Θέλατε με αυτόν τον τρόπο να «με θάψετε» να με εξαντλήσετε ψυχικά, σωματικά και οικονομικά, αλλά δεν ξέρατε, πως ήμουν σπόρος….

Και κάτι ακόμα, τώρα που η δημοσιογραφία μου και η κριτική έχει σκληρύνει πολύ περισσότερο  εξ αιτίας των πιο πάνω γεγονότων, γιατί δεν συνεχίζετε τις μηνύσεις;;;…

==================================================================================================================================================

 Υστερόγραφο-> στη συνέχεια της συνεδρίασης ακούω στο βίντεο από τον δ.σ. Ιωσήφ Γανώση να λέει,  -> πως μια κυρία - θεματοφύλακας της ιστορίας και της λαογραφίας μας, αποκάλεσε τον επικ. της αξιωμ. αντιπολίτευσης αρχηγό της μείζονος μειοψηφίας!!! ....

Μα είναι δυνατόν φιλόλογος σε Δελτίο Τύπου να εκφράζεται έτσι;; -> Υπάρχει αυτός ο όρος;;; ...

Και συμπλήρωσε ο κ. Γανώσης, πως απευθυνθήκανε στον καθηγητή της Γλωσσολογίας κ. Γ. Μπαμπινιώτη για να δοθούν διευκρινήσεις ...

Αλλά πάλι, μήπως είναι γλωσσοπλάστρια η κυρία;;;...

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 



Δεν υπάρχουν σχόλια: