Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2024

Είναι να τραβάμε τα μαλλιά μας με την απάντηση της αντιδημάρχου αλληλεγγύης και εθελοντισμού Μάριας Στάπα…

Άλλο είναι το θέμα με την κριτική μου >>> ΕΔΩ για   αναφορά της κας αντιδημάρχου  στη σελίδα της στο facebook   και αυτή απαντάει επί προσωπικού και άλλα αντ’ άλλων ….

Κυρία αντιδήμαρχε το ξέρετε πως είσαστε αιρετό πρόσωπο και με συν τον τίτλο σας, είσαστε υποχρεωμένη από το Νόμο  να δεχόσαστε την κριτική των πολιτών όσο σκληρή κι’ αν είναι αυτή;;; (Απόφαση Ευρωπαϊκου και Ελληνικών Δικαστηρίων! -  για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα και την Ελευθερία των Πολίτων) 

Πολύ δε περισσότερο με αυτά που γράφετε χωρίς να ενημερώνετε τους πολίτες  για τα πραγματικά γεγονότα, αλλά να παρουσιάζετε μονόπλευρα ότι το έργο  έγινε από εθελοντές... 

Καταλαβαίνετε πως εκτίθεστε δημόσια με αυτές τις πρακτικές σας και τι θα λένε οι πολίτες που γνωρίζουν ;;;....

Τώρα αν είμαι «δημοσιογράφος» -  σε εισαγωγικά   όπως με αποκαλείτε με 26 χρόνια   πυκνή  εθελοντική δημοσιογραφία στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, "εδώ θα γελάσουν και τα αδέσποτα σκυλιά και οι σκυλοτροφές που πουλάτε στο Δήμο" ως αιρετός…

 Η αντιδήμαρχος Μ. Σ. -> προς εμένα ->  Με επικρίνει ένας άνθρωπος που χωρίς να προσφέρει τίποτα στο κοινωνικό σύνολο, ασχολείται μόνο με το να συκοφαντεί τη Δημοτική αρχή.

Όχι  κα αντιδήμαρχε δεν θα ξοδέψω τα λόγια μου να απαντήσω στα εκτός θέματος δικά σας επιχειρήματα, για να σας αλλάξω γνώμη και πολιτικούς κανόνες...  Άδικος κόπος...

Καλά θα κάνετε - όπως γράψατε και στην αρχή - να σιωπάτε... -> Είναι προτιμότερο για εσάς...

 ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ  

 ==========================================================================================================================================================




Maria Stapa

25 λ.  · 

Αγαπητοί συμπολίτες,

Είναι απογοητευτικό, αλλά δυστυχώς όχι πρωτοφανές, να βλέπουμε έναν συγκεκριμένο "δημοσιογράφο" να στοχοποιεί ξανά και ξανά το πρόσωπό μου. Η συνεχής του εμμονή με εμένα δεν εξυπηρετεί κανένα σκοπό, πέρα από την καλλιέργεια εντυπώσεων και την παραπληροφόρηση. Έχω μείνει σιωπηλή για πολύ καιρό, αλλά τώρα είναι ώρα να απαντήσω.

Αρχικά, θέλω να ξεκαθαρίσω το εξής: Εργάζομαι ως αμισθί Αντιδήμαρχος, χωρίς να λαμβάνω ούτε ένα ευρώ για την προσφορά μου. Όλες οι μετακινήσεις μου, η βενζίνη, η φθορά του αυτοκινήτου μου, καλύπτονται από εμένα προσωπικά. Οι ώρες που αφιερώνω για το Δήμο είναι ώρες που αφαιρώ από την οικογένειά μου, το παιδί μου και την προσωπική μου ζωή. Κι όμως, συνεχίζω να προσφέρω με αφοσίωση και συνέπεια.

Ο εν λόγω "δημοσιογράφος" φαίνεται να έχει ως τακτική του την επίθεση κατά γυναικών που βρίσκονται σε θέσεις ευθύνης. Αυτό, φυσικά, δεν είναι τυχαίο. Αντί να ασχολείται με τα πραγματικά προβλήματα του Δήμου, επιλέγει να επιτίθεται προσωπικά, στοχεύοντας όχι την κριτική, αλλά τη σπίλωση.

 Με επικρίνει ένας άνθρωπος που χωρίς να προσφέρει τίποτα στο κοινωνικό σύνολο, ασχολείται μόνο με το να συκοφαντεί τη Δημοτική αρχή.

Σε ό,τι αφορά την προμήθεια τροφών για τα αδέσποτα από το κατάστημά μου, θέλω να υπενθυμίσω στους συμπολίτες μας ότι η διαδικασία ήταν απόλυτα διαφανής και νόμιμη. Δεν υπάρχει τίποτα κρυφό, τίποτα παράτυπο. Αντιθέτως, όλα έγιναν σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες.

Είναι φανερό ότι κάποιοι δεν αντέχουν να βλέπουν ανθρώπους να προσφέρουν με επιτυχία στο κοινωνικό σύνολο και προσπαθούν με κάθε τρόπο να μας πλήξουν. Όμως, η αλήθεια δεν κρύβεται, όσο κι αν προσπαθήσουν να μας υπονομεύσουν. Η δική μου δέσμευση προς τους πολίτες της Ερμιονίδας είναι ξεκάθαρη: συνεχίζω να εργάζομαι με καθαρή συνείδηση και αφοσίωση.

Ό,τι και να λένε, τα έργα μου θα συνεχίσουν να μιλούν από μόνα τους.

Με εκτίμηση,

Μαρία Στάπα

Αντιδήμαρχος Αλληλεγγύης και Εθελοντισμού Δήμου Ερμιονίδας


Δεν υπάρχουν σχόλια: