Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2024

Όχι κ. Δήμαρχε και αρμόδιε αντιδήμαρχε οι ευγενείς και συνειδητοποιημένοι ΠΟΛΙΤΕΣ δεν υποβάλλουν μηνύσεις κατά της δημοτικής αρχής…

 Προσπαθούν να αντιπαρατεθούν στα κακώς κείμενα… των δημοτικών μας αρχόντων με δημόσιο τεκμηριωμένο λόγο…

Κύριε Ι. Γεωργόπουλε  και Ι. Τσαμαδέ, -> «ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»

Έχω προηγηθεί με ανάρτηση στο ίδιο θέμα, στον ίδιο χώρο και με την ίδια αγέλη σκύλων …

Φ.Δ.

ΚΛΙΚ ΕΔΩ >>> Μικρή αγέλη σκύλων φόβος και τρόμος (!) στο κεντρικό δρόμο εισόδου στην πόλη της Ερμιόνης αλλά και βορείως στον παράπλευρο…

Όχι δεν θα απευθυνθούμε στον κ. Εισαγγελέα, θα σας αφήσουμε 

στην κρίση του «κυριάρχου λαού» αν έχει κρίση…

Εσείς χωρίς καμία ΝΤΡΟΠΗ συνεχίστε τις μηνύσεις εις βάρος μου, με μάρτυρες της ίδιας παρέας...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.   

======================================================================================================================

 

Tasos Venetsianos

5 ώρ.  · 

Καλημερα, καλή εβδομάδα.

Φιλες και φίλοι με την σημερινή μου ανάρτηση θέλω, έστω και καθυστερημένα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς το πλήρωμα του απορριμματοφορου του Δήμου Ερμιονίδας, που εκτελούσε υπηρεσία την Πέμπτη,08/08/2024 στην Ερμιονη,το οποίο την 07.30 ώρα της ίδιας ως άνω ημερομηνίας, με περισυνελεξε και μου προσέφερε τις πρώτες βοήθειες, όταν κατα την διάρκεια πρωινου μου περιπατου, ύστερα από επίθεση αγέλης αδεσποτων σκύλων που δέχθηκα στην είσοδο της πόλης της Ερμιονης, στους κάδους των απορριμμάτων, βρέθηκα πεσμένος στην άσφαλτο, με αποτέλεσμα να υποστώ κάταγμα στον αντίχειρα του δεξιου μου χεριού.

Παραλληλα θα ήθελα να εκφράσω την λύπη μου για το γεγονός ότι παρά του ότι ο ίδιος ενημέρωσα τους αρμόδιους, αυτοί μέχρι σήμερα όχι μόνο δεν εκδήλωσαν κανένα ενδιαφέρον, αλλά εξακολουθούν να μην λαμβάνουν κανένα μέτρο για την περισυλλογή των αδέσποτων σκύλων και επιπλέον εξακολουθούν να κρατούν, τουλάχιστον κατά τις πρωινές ώρες το δημοτικό γυμναστηριο κλειστό.

Σε ότι αφορά την συμπεριφορά τους προς το πρόσωπό μου, αυτή δεν με εκπλήσσει, ούτε τους κρατώ κακία, αντίθετα τους εύχομαι να είναι καλά με τις οικογένειες τους, μαθαίνω όμως ότι την προηγούμενη εβδομάδα, στο ίδιο σημείο μια συμπολιτισσα μας, έπεσε και αυτή θύμα της απαθειας και της αδιαφορίας τους. 

Ελεος πια, πότε θα συγκινηθείτε?

Περιμένετε να έχουμε νεκρό?

ΥΓ. Την ανάρτηση μου αυτή την κάνω αφού παρηλθε η προθεσμία του δικαιώματος μου υποβολής μηνυσης,ώστε να μην κιδυνευω εκτός από μιζερος,καιροσκοπος, πικραμένος και με ότι άλλο κοσμητικο επίθετο με χαρακτηριζουν διάφοροι,να χαρακτηριστω εμπαθής η και εκβιαστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: