Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας ->Τα κηρύγματα σήμερα μιλάνε μόνο για κανόνες συμπεριφοράς και όχι για πληρότητα της ύπαρξης;

 

A-νόητη ύπαρξη και συνύπαρξη







Χρήστος Γιανναράς

05.09.2021 • 21:19

Η ευρωπαϊκή Νεωτερικότητα πέτυχε να χωρίσει την κοινωνία από τη θρησκεία. Αιώνες ολόκληρους (τους «μέσους» ή «σκοτεινούς» αιώνες) οι κοινωνικοί θεσμοί, ο πολιτικός βίος, κάθε μορφή οργάνωσης της συλλογικότητας στη Δύση, είχε αυτονόητα υποταχθεί στην κυρίαρχη θρησκευτική ιδεολογία – συχνά και στη θεσμική εκπροσώπηση της θρησκείας. Ηταν για τον δυτικό άνθρωπο μια ιστορική εμπειρία άκρως αρνητική, πρώτη εμπειρία ολοκληρωτισμού (: αστυνόμευσης των ηθών και των πεποιθήσεων).
Από αντίδραση σε αυτή την εμπειρία, η θρησκεία στη δυτική νεωτερικότητα έγινε ιδιωτική υπόθεση. Είναι ατομική επιλογή, αφορά σε ατομικές πεποιθήσεις, ατομική ηθική, ατομικές συναισθηματικές ικανοποιήσεις. Δεν έχει τίποτα να κάνει με την οργάνωση της συλλογικότητας, δεν πρέπει να επηρεάζει, ούτε στο ελάχιστο, τους κοινωνικούς θεσμούς, τον πολιτικό βίο. Βασικό γνώρισμα των δυτικού τύπου κοινωνιών είναι ο χωρισμός θρησκείας και εξουσίας, Εκκλησίας και κράτους, «ιερού» και «κοσμικού».
Αποτέλεσμα του χωρισμού και συνέπεια της ιδιωτικοποίησης είναι η ραγδαία παρακμή των θρησκειών στα πλαίσια των δυτικού τύπου κοινωνιών. Ειδικά ο Χριστιανισμός, που ήταν η κυρίαρχη στη Δύση θρησκεία, εμφανίζει δραματική συρρίκνωση. Δεν πρόκειται για θριαμβευτική νίκη του αθεϊσμού, πρόκειται για πλημμυρίδα αδιαφορίας: για το φαινόμενο «θρησκευτικού αποχρωματισμού των μαζών», όπως χαρακτηριστικά ονομάστηκε.

Οι θρησκευτικοί θεσμοί προσπάθησαν πανικόβλητοι να αντιδράσουν. Δεν διανοήθηκαν, βεβαίως, να αντισταθούν στην ιδιωτικοποίηση της θρησκείας – ο δυτικός Χριστιανισμός, με πρωτοπόρους τον Αυγουστίνο, τον Αλκουίνο, τον Ανσελμο, είχε «εσωτερικεύσει» την πίστη, δηλαδή την είχε μεταβάλει από εκκλησιαστικό (κοινωνούμενων σχέσεων) γεγονός σε ατομοκεντρικών επιτευγμάτων (ορθοφροσύνης και αυτοκυριαρχίας) επίτευγμα. Ηταν αγωνιώδης η προσπάθεια να προσαρμοστεί και ο Χριστιανισμός, ως ατομική θρησκευτική επιλογή, στους όρους της Νεωτερικότητας: Να εξορθολογιστεί, να βάλει στην άκρη τα «μυθολογικά» του στοιχεία (Entmythologisierung), να αποδείξει τη χρηστική του ωφελιμότητα.

Ετσι, ο λόγος του νοήματος της ύπαρξης και της ελευθερίας που γνωρίζεται ως ερωτική αυθυπέρβαση και αυτοπροσφορά, αλλοτριώθηκε σε χρησιμοθηρικό κήρυγμα, σε υστερικά «πρέπει» και «οφείλεις», δηλαδή σε ουτοπική δεοντολογία. Εγινε λόγος ραδιοφωνικός, τηλεοπτικός, καταιγισμός έντυπης προπαγάνδας στην υπηρεσία διόρθωσης των κοινωνικώς εσφαλμένων. Αγνοήθηκε προκλητικά κάθε εμπειρικό έρεισμα της μεταφυσικής ελπίδας.... >>>>

Ψυχοκοινωνική θεώρηση της «σύγκρουσης» των επιθυμιών μας!..

 

Γράφει ο Καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος

     Είναι, πραγματικά, καθοριστικός ο ρόλος που τα συναισθήματά μας διαδραματίζουν στην διαμόρφωση και την εκδήλωση συμπεριφοράς που στοχεύει στην ικανοποίηση αναγκών μας. Η έλλειψη τροφής ή νερού δημιουργεί αντίστοιχα το συναίσθημα της πείνας και της δίψας, η έλλειψη αγάπης ή φίλων μας προξενεί το συναίσθημα της μοναξιάς ενώ απογοήτευση και χαρά συνοδεύουν, αντίστοιχα, αποτυχίες και επιτυχίες μας.

     Κάθε άτομο δέχεται εξωγενείς πιέσεις ως συνεπακόλουθα της διαβίωσής μέσα σε οργανωμένα ψυχοκοινωνικά σύνολα, δηλαδή στο ίδιο με άλλα άτομα κοινωνικό σύστημα. Πολλές από τις «εξωγενείς» πιέσεις που ασκούνται στο άτομο από την παιδική του ηλικία μέσα από τις διαδικασίες της κοινωνικοποίησης μετουσιώνονται σε «ενδογενείς» πιέσεις, δηλαδή οι αρχικά εξωγενείς προς το άτομο αξίες και ψυχοκοινωνικά δεδομένα και πραγματικότητες ενσωματώνονται στην υποκειμενική του πραγματικότητα και καθορίζουν τη συμπεριφορά και τα συναισθήματά του. Τελικά εσωτερικευμένες αξίες έχουν τη δύναμη να αναστείλουν για το άτομο, λειτουργώντας απαγορευτικά, ακόμη και την ικανοποίηση θεμελιακών βιολογικών του αναγκών καθορίζοντας και αυτές ακόμα τις έννοιες ευτυχίας και δυστυχίας!

     Η σύγκρουση μεταξύ δύο ή περισσότερων επιθυμιών ενός ατόμου συμβαίνει, ευνόητα, όταν αυτές οι επιθυμίες είναι ασυμβίβαστες. Συγκεκριμένα, όταν η συμπεριφορά που απαιτεί η ικανοποίηση της μιας αποβαίνει απαγορευτική για την ικανοποίηση της άλλης βλέπουμε το άτομο να παραμένει ψυχολογικά προβληματισμένο καθώς η διαμόρφωση και η εκδήλωση συμπεριφοράς για την ικανοποίηση μιας ανάγκης αφήνει, υποχρεωτικά, ανεκπλήρωτη την άλλη. >>>>

Μου γράφουν οι φεϊσμπούκιδες να ασχοληθώ με σοβαρά θέματα και αυτοί να διαβάζουν!... -> τι τους λες τώρα...

 


Από τη σελίδα μου στο facebook

Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος
Κύριε Δαμαλίτη μου.... Ασχοληθείτε και με κάτι πιο σοβαρό!
Το έχετε εξάντλησεθ το θέμα με το Ηρώων στην Ερμιόνη !!!
Φτάνει!
Υπάρχουν και πιο σοβαρά ζητήματα να στηλιτεύσει κάνεις και αλλού !
Λέω εγώ τώρα...
1
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • 8 ώρ.
  • Τροποποιήθηκε
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος Το θέμα θα εξαντληθεί όταν θα γίνει συνείδησή σε όλους εμάς που θέλουμε να λεγόμαστε πολίτες ή δημότες, να σεβόμαστε τους θεσμούς. τα ιερά και τα όσια της κοινωνίας και της πατρίδας μας!!! - Επιτρέψετέ μου να έχω αυτές τις αρχές και τα πιστεύω. Σε διαφορετική περίπτωση δείξτε μου εσείς δημόσια και με αποδείξεις τις δικές σας αρχές και τα πιστεύω και τι εννοείτε σοβαρά θέματα,. Διότι εγώ 22 χρόνια στην εθελοντική δημοσιογραφία έχω ασχοληθεί με όλα τα θέματα της δημοσιογραφικής γκάμας, και κυρίως, αυτά που αφορούν την πολιτική, πολιτιστική, ιστορική και κοινωνική μας Ζωή και ό,τι αυτά περικλείουν, με δεκάδες χιλιάδες αναφορές στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο. Δεν περίμενα το fecebook κ.α. για να εκφραστώ κατά τον τρόπο που διαβάζω σε χιλιάδες τέτοιες σελίδες ... Μπορείτε να μου συστήσετε εσείς μια σελίδα τουλάχιστον εδώ στην Ερμιονίδα που ασχολείται με θέματα που εσείς θεωρείτε σοβαρά και ο συντάκτης της να έχει μηνυθεί παρά πολλές φόρες με αγωγές αποζημίωσης, με μηνήσεις με τη διαδικασία του αυτοφώρου, με ξυλοδαρμούς από δειλούς τραμπούκους κ.α. και όλα αυτά στο βωμό της δημοσιογραφίες και την υπεράσπιση του κοινού μας συμφέροντος;; !! Φαίνεται, ότι δεν είσαι ενημερωμένος καλά για εμένα και τη δημόσια δράση μου και εν γένει τη ζωή μου ή κάτι άλλο σου συμβαίνει....

Κυριακή 5 Σεπτεμβρίου 2021

Τι καφρίλα είναι αυτή Θεέ μου...


Δεν τους αρέσει να έχουμε ένα σημείο αναφοράς στην βιτρίνα εισόδου της πόλης μας, θέλουν να παρκάρουν εκεί στο μνημείο των Ηρώων μας τη λαμαρίνα τους (το Ι.Χ. αυτοκίνητο) για να μην περπατήσουν 10 μέτρα με το φόβο να μη κάψουν λίπος ή κουραστούνε...



Μιλάμε για πολύ καφρίλα -> τουλάχιστον ...

Αλλά τα αρμόδια όργανα του Νόμου τι κάνουν;;;

STAM.DAM.D.    

Επιλογές! - > «Οξειδώθηκα μες στη νοτιά των ανθρώπων»....

Όπου κι' αν πάω, το μαγικό της φίλτρο με τραβάει κοντά της ...

... Αυτό το κείμενο και ό,τι το συνοδεύει θέλω να το μοιραστώ μαζί σας…

Από μικρό παιδί «γαλουχημένο» στη θάλασσα και στα κύματά της, πάει καιρός που αισθάνομαι μέσα μου βαριά την «οξείδωση» που μου προκάλεσαν οι άνθρωποι, αυτά τα λίγα χρόνια που νόμισα, πως θα βρω σίγουρο λιμάνι και απάγκιο στη στεριά… 
Αυτό ήταν ουτοπία, αφού όλη μου τη ζωή την είχα περάσει στη θάλασσα Ελεύθερος!!, 
όπως ο γλάρος πάνω από τα αφρισμένα κύματα του Αιγαίου …



Αποτέλεσμα εικόνας για οδυσσέας ελύτης φωτογραφιες
 Οδυσσέας Ελύτης ο ποιητής που ύμνησε 
τη θάλασσα του Αιγαίου και τα νησιά του…
 


Στις σκέψεις αυτές που είναι πάρα πολλές και θολώνει το μυαλό μου,  με πήγε η Άλκηστη Πρωτοψάλτη στο τραγούδι της «Φλοίσβος Φιλί» σε στίχους του Οδυσσέα Ελύτη στο ποιητικό του έργο «ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΙ» με μουσική σύνθεση του Ηλία Ανδριόπουλου, αφήγηση - απαγγελία  Αλέξης Κωστάλας.




Ακούστε το τραγούδι και τα βαθιά μηνύματα του ποιητή και θα καταλάβετε γιατί αυτή τη στιγμή βρίσκομαι σ’ αυτό τον προβληματισμό και σ’ αυτή την κατάσταση ψυχολογικά .... 


Γιατί εμείς οι άνθρωποι της θάλασσας, είμαστε σφιχταγκαλιασμένοι με το μαγικό της φίλτρο και κάθε όνειρό μας στη στεριά, γίνεται αυταπάτη, που μας κάνει δυστυχισμένους!! ....

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

Για να ακούσετε το τραγούδι - 
κλικ εδώ >>> https://www.youtube.com/watch?v=PtG4GFMhvJY
Φλοίσβος φιλί
Φλοίσβος φιλί στη χαϊδεμένη του άμμο Έρωτας.
Τη γαλανή του ελευθερία ο γλάρος δίνει στον ορίζοντα.
Κύματα φεύγουν έρχονται,
αφρισμένη απόκριση στ’ αυτιά των κοχυλιών.


Ποιος πήρε την ολόξανθη και την ηλιοκαμένη;
Ο μπάτης με το διάφανό του φύσημα γέρνει πανί του ονείρου.
Μακριά 
έρωτας την υπόσχεσή του μουρμουρίζει Φλοίσβος.


Κύματα φεύγουν έρχονται,
αφρισμένη απόκριση στ’ αυτιά των κοχυλιών.

Ένα ιστορικό γεγονός αναπτυξιακής δημιουργίας και περιβαλλοντικής σημασίας, που καταγράφεται στο μεγάλο έργο του Δημάρχου Δημήτρη Καμιζή.


ΝΤΟΚΟΥΜEΝTΑ ΣΤΟ BLOG...  

Αφιερωμένα εξαιρετικά σε όσους έχουν κοντή μνήμη και εσωτερικά μπερδέματα... 

-> τι δεν καταλαβαίνετε ...

--------------------------------------------------------------------------------

ΡΕΠΟΡΤΑΖ μας - από τα εγκαίνια του βιολογικού σταθμού και έργου δημοτικής ύδρευσης Δήμου Κρανιδίου παρουσία του Υπουργού Εσωτερικών  Κώστα Σκανδαλίδη

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2003


Εμείς δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τον βαρύ χειμωνιάτικο καιρό με χιονιά και πολύ κρύο, όταν είδαμε μπροστά στα σκαλοπάτια του δημαρχείου να σταματάει το Ι.Χ. του υπουργού που οδηγούσε ο ίδιος... και βγαίνοντας να λέει στον κ. Καμιζή που είχε βγει να τον υποδεχθεί: "μεγάλη η χάρη σου δήμαρχε! Ο καιρός ήταν άθλιος, αλλά στο είχα υποσχεθεί".... 
Ο Δήμαρχος κατά την ομιλία υποδοχής του κ. Υπουργού. 
Δεξιά και αριστερά όλη η πολιτική ηγεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου
 και του Νομού Αργολίδας


Στο δημαρχείο ο κ. Υπουργός γράφει τις εντυπώσεις του 
στο βιβλίο των επισκεπτών....

Κατά τον αγιασμό των εγκαινίων του βιολογικού  σταθμού
 στις κτιριακές του εγκαταστάσεις - αντλιοστάσια, ηλεκτρονικοί   πίνακες κ α. ...

Το ρεπορτάζ μας δημοσιεύτηκε στην καθημερινή εφημερίδα"ΑΡΓΟΛΙΔΑ" 
στις 28 Ιανουαρίου 2003
.

Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2021

Το Ι.Χ. που είχε παρκάρει παρανόμως στο μνημείο των Ηρώων σήμερα το δειλινό, -> είχε χρώμα μαύρο...


 ...Μάλιστα, είχε σταθμεύσει μπροστά στην πινακίδα της Κοινότητας Ερμιόνης που αναγράφεται ->

-> παρακαλώ μη σταθμεύετε ο χώρος είναι Ιερός!...

…Μιλάμε για τη μαγκιά της καφρίλας εκ μέρους των ΙΧδων...

Ωστόσο, άραγε τι να λένε τα αρμόδια όργανα του Νόμου ...

STAM.DAM.D.   


Πως αλλιώς να σας τα πούμε μήπως και καταλάβετε…

 Οι ελληνικές πόλεις νοσούν και στις μέρες μας ...

Εάν θεωρούμε πως η πανδημία είναι η αιτία και ο λόγος ασθενείας όλων, τότε θα πρέπει να αναθεωρήσουμε.

Η μεγάλη νόσος των πόλεων και των ανθρώπων είναι η α π ά θ ε ι α, οι ψ ε υ δ α ι σ θ ή σ ε ι ς, η μη δ ρ ά σ η, η μη ανάληψη ε υ θ υ ν ώ ν.

Κάποιες χιλιάδες χρόνια πριν, ο Δημοσθένης έβλεπε στους Αθηναίους την ίδια απάθεια όπως την σημερινή.

Διαχρονικό απόσπασμα το παρακάτω, που θα έπρεπε να κορνιζαριστεί και να κρεμαστεί στο σαλόνι μας, ακριβώς απέναντι από τον καναπέ της απάθειάς μας.

Ας το απολαύσουμε:

"Οι ελληνικές πόλεις ν ο σ ο ύ ν.

Οι πολιτευόμενοι και διαχειριστές των κοινών δωροδοκούνται και εξαγοράζονται.

Κι όσο για τη μεγάλη μ ά ζ α των πολιτών, είτε δεν αντιλαμβάνονται τα όσα διαπράττουν οι κυβερνώντες, είτε τα αντιλαμβάνονται αλλά δ ε ν α ν τ ι δ ρ ο ύ ν, βυθισμένοι όπως είναι στην ραστώνη και την άνεση της καθημερινότητας.

Από τούτη την αρρώστια έχουν π ρ ο σ β λ η θ ε ί παντού οι πάντες - απλώς ο καθένας τρέφει την ψευδαίσθηση ότι η συμφορά δ ε ν θα χτυπήσει τη δική του πόρτα, αλλά θα διασφαλίσει τα δικά του συμφέροντα εκμεταλλευόμενος τους κινδύνους των άλλων.

Με αποτέλεσμα, οι λ α ο ί να χάνουν την ελευθερία τους λόγω υπερβολικής και αντίθετης προς τις επιταγές των καιρών ραθυμίας, ενώ οι π ρ ο ε σ τ ο ί, που πίστευαν ότι ξεπουλούν τα πάντα εκτός από τους εαυτούς τους, αντιλαμβάνονται τώρα ότι το πρώτο πράγμα που εκχώρησαν ήταν ο εαυτός τους."

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ - ΚΑΤΑ ΑΘΗΝΑΙΩΝ

 

Η Οικουμενικότητα του Μίκη Θεοδωράκη μια βραδιά στο Παρίσι!!

44 χρόνια πριν στα σκαλοπάτια της εκκλησίας  στο λόφο της  Μονμάρτρης ...

Η Βασιλική της Σακρέ-Κερ (Γαλλικά) αναφέρεται 

και ως Βασιλική της Ιερής Καρδιάς πιο απλά -> (φωτο)...


 32 χρονών τότε και ελεύθερο πουλί – όπως συνηθίζουμε να λέμε – δεν είχε αποκορυφωθεί η περιπετειώδης ζωή μου. Έτσι, στο ταξίδι  αναψυχής μου  - και ό,τι ήθελε προκύψει..- με μια κιθάρα και τη βαλίτσα με τα απαραίτητα μετά από ένα ονειρικό πέρασμα από την Ελβετία, βόρεια Ιταλία, Ιταλική και Γαλλική Ριβιέρα βρεθήκαμε στο Παρίσι για 5 μέρες. 
Ένα βράδυ ήταν στο πρόγραμμα της εκδρομής να επισκεφθούμε τον περίφημο λόφο της Μονμάρτρης  (ενώ άλλη ημέρα είχαμε δει παράσταση στα μεγάλα Θεατρικά – Καμπαρέ  Moulin Rouge και Lido). 

Στον λόφο της Μονμάρτρης ήταν βράδυ που τον επισκεφτήκαμε και απ’ ό,τι θυμάμαι συνηθίζουν να προβάλλουν τα έργα τους καλλιτέχνες – ζωγράφοι και άλλοι. Υπάρχουν πολύ ωραία καταστήματα εστίασης, τουριστικών ειδών  κ.α. Όμως θυμάμαι ακόμα, που μου είπε η αρχηγός του γκρουπ  και  η ξεναγός να πάρω και την κιθάρα μαζί μου. Ήμουν για πρώτη φορά στο Παρίσι και στον χώρο που αναφέρομαι και δεν ήξερα γιατί μου το είπαν αυτό. Νόμιζα, πως θα πηγαίναμε σε κάποια γαλλική ταβέρνα να τρώγαμε και εκεί, θα τραγουδούσαμε συνοδεία της κιθάρας μου, όπως είχε γίνει στη Νίκαια και στο Σαν Τροπέζ. 

Αφού τέλειωσε η ξενάγησή μας στο λόφο της Μ. και φάγαμε σε κάποιο εστιατόριο   μας οδήγησαν στα σκαλοπάτια μιας εκκλησίας όπως δείχνει η Φωτο που σας δίνω. 
Εκεί, ο αμφιθεατρικός χώρος των σκαλοπατιών ήταν ασφυκτικά γεμάτος (εικόνα πανηγυριού…)  με ερασιτέχνες μουσικούς  με τα όργανα και τις παρέες τους απ’ όλο τον κόσμο που είχαν επισκεφθεί το Παρίσι ως τουρίστες. Τότε κατάλαβα γιατί μου είπαν να πάρω την κιθάρα μαζί μου. Βρήκαμε θέσεις και καθίσαμε στα σκαλοπάτια και ενώ γινόταν χαμός στο χώρο από μουσικές και τραγούδια από τις πατρίδες του καθενός, αρχίσαμε και εμείς. Με  την εισαγωγή και  τα πρώτα ακόρντα στην κιθάρα μου με το τραγούδι  του Μίκη Θεοδωράκη «Στρώσε το στρώμα σου για δυο...» σε όλο αυτό το χώρο σταματήσανε τα όργανά τους, επικράτησε σιγή και ακολουθούσαν μαζί μας τη μελωδία  και με τις παλάμες των χεριών τους κρατούσαν τον ρυθμό!...

Είπαμε πολλά τραγούδια του Μίκη εκεί αυτή τη βραδιά και θα μου μείνει αξέχαστη, καθώς και η οικουμενικότητα του εκλιπόντα όπως εκφράστηκε σ' αυτό το χώρο, που με συνοδεύει νοσταλγικά από τότε! …

ΥΓ. Οι ιστορίες με τα τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη ατελείωτες εκείνα τα χρόνια με τις παρέες, αλλά από σεβασμό στη μνήμη του ας μείνουμε εδώ.

Αιωνία σου η Μνήμη αγαπημένε μας!

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ    

 

Παρασκευή 3 Σεπτεμβρίου 2021

Ο Ασφαλιστικός Νόμος που φανερώνει πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη έχει τις ανισότητες και την αδικία στο DNA της!!

 


ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ

ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ  ΣΥΡΙΖΑ – Π.Σ.

                                                                                                                                Ναύπλιο, 3/9/2021

Η ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ…ΓΕΝΕΩΝ

Άλλη μια ιδιωτικοποίηση, με διαδικασίες fast track, με παντελώς ψευδεπίγραφο  τίτλο (αυτό είναι κανόνας για την κυβέρνηση Μητσοτάκη: ματώνει την κοινωνία και γράφει ότι τη σώζει και τη θεραπεύει) ως νομοσχέδιο «Ασφαλιστική Μεταρρύθμιση για τη Νέα Γενιά» ψηφίστηκε χθες από την κυβέρνηση της ΝΔ και αποτελεί πλέον νόμο του κράτους.

Ένας ασφαλιστικός νόμος που ιδιωτικοποιεί την επικουρική ασφάλιση, υπονομεύει το δημόσιο κοινωνικό ασφαλιστικό σύστημα και τον αναδιανεμητικό του χαρακτήρα, πλήττει τους σημερινούς, αλλά και τους μελλοντικούς συνταξιούχους,  κατακρεουργεί το δημόσιο συμφέρον και  πλήττει κυρίως τους νέους και τις νέες ασφαλισμένους κάτω των τριάντα πέντε ετών.

Ένας ασφαλιστικός νόμος  που σαρώνει τον πυρήνα του κοινωνικού κράτους πρόνοιας που η ψυχή του είναι η ΚΟΙΝΩΙΚΗ ασφάλιση, που μετατρέπει τις  επικουρικές συντάξεις από  κοινωνική παροχή-υποχρέωση του κράτους (δικαίου) σε αντικείμενο Λόττο υπό την διαχείριση χρηματιστών,  οι οποίοι  θα τζογάρουν τις ασφαλιστικές εισφορές των εργαζομένων και των συνταξιούχων και θα μπαίνουν  κάτω από το ρίσκο και την αβεβαιότητα. Αποδίδει ο τζόγος; Προβλέπεται σύνταξη. Δεν αποδίδει ο τζόγος λόγω υψηλού ρίσκου; Μηδέν σύνταξη.

Ένας ασφαλιστικός νόμος, που υπηρετεί τη νεοφιλελεύθερη πολιτική της κυβέρνησης του κ.  Μητσοτάκη με  αποκλειστικό σκοπό την εξυπηρέτηση των εγχώριων και ξένων ιδιωτικών πολυεθνικών εταιριών  στον τομέα της ασφάλισης και γέρας για τα boys των.

Ένας ασφαλιστικός νόμος, που δεν έχει καμία  βάση αιτιολόγησης (ούτε καν δικαιολόγηση), αφού πρώτα ο υπουργός των ιδιωτικοποιήσεων κ.  Χαντζηδάκης παρουσίασε το ασφαλιστικό ως μη βιώσιμο προχωρώντας έτσι στην ιδιωτικοποίηση της επικουρικής ασφάλισης, ενώ πριν λίγους μήνες ο προηγούμενος υπουργός  Βρούτσης διαβεβαίωνε ότι έλυσε μια για πάντα την βιωσιμότητα του ασφαλιστικού συστήματος. Ο δε Υφυπουργός κ. Τσακλόγλου τα αντίθετα υποστήριζε ως καθηγητής ακολουθώντας εκ των υστέρων την επίσημη γραμμή του Υπουργού του.  Από τα πολλά ψέματα έχουν μπερδευτεί και δεν ξέρουν τι λένε! >>>