Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

Μου γράφουν οι φεϊσμπούκιδες να ασχοληθώ με σοβαρά θέματα και αυτοί να διαβάζουν!... -> τι τους λες τώρα...

 


Από τη σελίδα μου στο facebook

Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος
Κύριε Δαμαλίτη μου.... Ασχοληθείτε και με κάτι πιο σοβαρό!
Το έχετε εξάντλησεθ το θέμα με το Ηρώων στην Ερμιόνη !!!
Φτάνει!
Υπάρχουν και πιο σοβαρά ζητήματα να στηλιτεύσει κάνεις και αλλού !
Λέω εγώ τώρα...
1
  • Μου αρέσει!
  • Απάντηση
  • 8 ώρ.
  • Τροποποιήθηκε
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Κωνσταντίνος Ρουσόπουλος Το θέμα θα εξαντληθεί όταν θα γίνει συνείδησή σε όλους εμάς που θέλουμε να λεγόμαστε πολίτες ή δημότες, να σεβόμαστε τους θεσμούς. τα ιερά και τα όσια της κοινωνίας και της πατρίδας μας!!! - Επιτρέψετέ μου να έχω αυτές τις αρχές και τα πιστεύω. Σε διαφορετική περίπτωση δείξτε μου εσείς δημόσια και με αποδείξεις τις δικές σας αρχές και τα πιστεύω και τι εννοείτε σοβαρά θέματα,. Διότι εγώ 22 χρόνια στην εθελοντική δημοσιογραφία έχω ασχοληθεί με όλα τα θέματα της δημοσιογραφικής γκάμας, και κυρίως, αυτά που αφορούν την πολιτική, πολιτιστική, ιστορική και κοινωνική μας Ζωή και ό,τι αυτά περικλείουν, με δεκάδες χιλιάδες αναφορές στον έντυπο και τον ηλεκτρονικό Τύπο. Δεν περίμενα το fecebook κ.α. για να εκφραστώ κατά τον τρόπο που διαβάζω σε χιλιάδες τέτοιες σελίδες ... Μπορείτε να μου συστήσετε εσείς μια σελίδα τουλάχιστον εδώ στην Ερμιονίδα που ασχολείται με θέματα που εσείς θεωρείτε σοβαρά και ο συντάκτης της να έχει μηνυθεί παρά πολλές φόρες με αγωγές αποζημίωσης, με μηνήσεις με τη διαδικασία του αυτοφώρου, με ξυλοδαρμούς από δειλούς τραμπούκους κ.α. και όλα αυτά στο βωμό της δημοσιογραφίες και την υπεράσπιση του κοινού μας συμφέροντος;; !! Φαίνεται, ότι δεν είσαι ενημερωμένος καλά για εμένα και τη δημόσια δράση μου και εν γένει τη ζωή μου ή κάτι άλλο σου συμβαίνει....

Δεν υπάρχουν σχόλια: