Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

Λόγια μεγάλων ανδρών - που τα διαβάσαμε στο πέλαγος και τα γράψαμε στο σημειωματάριό μας...


.
«Ο πιο κακός άρχοντας είναι εκείνος, που δεν μπορεί να κυβερνήσει τον ίδιο τον εαυτό του. 
Είναι μεγάλο κακό να εξουσιάζουν οι χειρότεροι και να κυβερνούν τους  καλύτερους…»

Ισοκράτης

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Μέγας Ναπολέων
Απάντησή του στον ειπόντα ότι έχει διάδοχο τον γιο του:

«Ο υιός μου δεν μπορεί να με αναπληρώσει. Δε θα μπορούσα ούτε εγώ ο ίδιος να αναπληρώσω τον εαυτό μου. Είμαι το δημιούργημα των περιστάσεων»
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


«Καλύτερα να ζούμε με πληγωμένο το σώμα,παρά με πληγωμένη την ψυχή….
Μάρτιν Λούθερ Κινγκ
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Από  τις σημειώσεις μας - συνέχεια...
.


Λόγια ανθρώπων που προβληματίζονται στη ζωή τους!!!

«Η φιλοδοξία είναι η νόσος των χορτάτων
και η λαιμαργία είναι των πεινασμένων το νόσημα…»
(Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης)
--------------------------------------------------------------------------------------------
«Όλους τους νόμους τους σέβομαι, δε σέβομαι μόνο, τον νόμο της σιωπής…»

«Τηρώ τον νόμο σημαίνει, σεβασμό στην ελευθερία του συνόλου μέσα στο οποίο και εγώ εντάσσομαι και για την ευημερία του οποίου περιορίζω το εγώ μου…»

.«Η ζωή μας μπορεί να γίνει ακόμη πιο καλύτερη,
αν αποφασίσουμε ότι αξίζει και η ζωή του άλλου…»

Δεν υπάρχουν σχόλια: