Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Κρασί σπιτικό βαρελίσιο από τους αμπελώνες του Χρήστου Μπαλαμπάνη στο Ηλιόκαστρο...



...Οίνος από αυτόν που έπιναν οι αρχαίοι ΄Ελληνες...



Ο Δημοτικός Σύμβουλος Δήμου Ερμιονίδας και φίλος μου Χρήστος Μπαλαμπάνης μου έφερε πριν λίγο ένα πεντογάλονο κρασί σπιτικό φτιαγμένο από μούστο σταφυλιών από τους αμπελώνες του στο Ηλιόκαστρο (Καρακάσι). 



Είναι γνωστό στην Ερμιονίδα και έξω από αυτή το καρακασιώτικο κρασί αυτό του ροζέ χρώματος. Όμως, αυτό το κρασί που μου έφερε ο Χρήστος Μπ.  μόλις το έβαλα στο στόμα μου σκέφθηκα,  πως τέτοιο κρασί πρέπει να έπιναν οι αρχαίοι Έλληνες και ευφραίνανε  την καρδίαν τους...
Αμέσως τον πήρα στο τηλέφωνο να του εκφράσω την έκπληξή μου και να τον ευχαριστήσω για μια ακόμα φορά.  Ο Χρήστος προφανώς και αυτός ευχαριστημένος για τα λόγια μου, είπε:«τα καλά πράγματα και το καλό κρασί γίνονται με μεράκι και με αγνά υλικά»...
Αυτό να το ακούσουν οι ταβερνιάρηδες του Ηλιοκάστρου, αλλά και όλης της Ερμιονίδας... Γιατί το καλό κρασί, είναι εκτός των άλλων κράχτης για την πελατεία τους!!  Ο νοών νοείτω...
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΥΓ. Μας πληροφόρησαν, πως πριν λίγες μέρες δύο κρασόφιλοι και γνώστες της καλής ποιότητας του κρασιού εδώ στην Ερμιόνη, μέσα σε λίγη ώρα βρήκανε τον πάτο δύο φιαλών με τρία κιλά καρακασιώτικο κρασί από αυτό που κρατάει για το σπίτι του ο Χρήστος. Κάθε φορά που αδειάζανε τα ποτήρια (άσπρο πάτο που λέμε...) επαναλάμβαναν την επωδό. "Ρε Μπράβο Χρήστο Μπ. κρασί που φτιάχνεις"...

Δεν υπάρχουν σχόλια: