Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

Προς Δήμαρχο Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλο...


Ώστε έτσι  κ. δήμαρχε, εγώ ήθελα να εξευτελίσω, να δυσφημίσω και να διαβάλλω την ιδιαιτέρα μου πατρίδα - την Ερμιόνη, τον τόπο που με γέννησε, που τον έχω υμνήσει μέσα από τα δημοσιεύματα μου … 

Εσάς περιμέναμε κ. δήμαρχε να έρθετε από την Ναυπλία και το χωριό της καταγωγή σας για να μας νοικοκυρέψετε….

Μήπως πρέπει να μου ζητήσετε πρώτα εσείς συγνώμη κ. δήμαρχε για τις πιο πάνω προσβολές στο πρόσωπό μου ;;; Έχω και εγώ τιμή και υπόληψη  κ. Γεωργόπουλε όχι μόνο εσείς….

Τώρα, με αυτά που αναφέρομαι πιο πάνω ήρεμος πλέον, κ. Γεωργόπουλε  τη Δευτέρα 23 του μηνός πηγαίνετε στο Συμβολαιογραφείο με το δικηγόρο σας και τους μάρτυρες κατηγορίας εις βάρος μου, να καταθέσουν ενόρκως ότι θέλουν… Εγώ δεν θα σας ακολουθήσω, δεν θα παραβρεθώ...

Οι μάρτυρες είναι: Γιάννης Τσαμαδός αντιδήμαρχος, Ανάργυρος Λεμπέσης – συνταξιούχος και Παναγιώτης Μέξης – ψαράς όπως δηλώνουν...

Απόσπασμα από το εξώδικο του κ. δημάρχου εναντίον μου...


ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ ΔΗΜΌΣΙΟΓΡΑΦΟΣ 

Και όχι  «αυτοαποκαλούμενος και κατά δήλωση μου δημοσιογράφος» όπως με αποκαλείτε κ. δήμαρχε, (άλλη  μεγάλη προσβολή προς εμένα!) -  χωρίς καμία συστολή - στα δικόγραφα που μου έχετε στείλει και έχουν δει το φως της δημοσιότητας… 

ΥΓ. Κύριε Γεωργόπουλε ανεξάρτητα με τα πιο πάνω, όποτε θέλετε, ελάτε να φωτογραφίσουμε μαζί - και ξεχωριστά ο καθένας με τη δική του φωτογραφική μηχανή, τον φωτισμό στο δρόμο του Κρόθι και να δούμε και τις περίφημες λάμπες led αν βγάζουν άσπρο χρώμα ... 

Εδώ είμαι  και σας περιμένω...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

Δεν υπάρχουν σχόλια: