Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 9 Απριλίου 2021

Γγνωστοί! -> Ψευδώνυμοι και ανώνυμοι του Βρομοσκοpio blog εδώ είμαι και σας περιμένω...



Ποντικάκι του Εικονοσκοπίου και βρικόλακα μάνατζέρ του εδώ είμαι και σας περιμένω...

Και τα όργανα του Νόμου και της Δικαιοσύνης είναι εκεί και σας περιμένουν….

Το ποντικάκι του Βρομοκοπίου μπλόγκι ή κόπρος του Αυγεία ή παλιοί στάβλοι της Ερμιόνης αν προτιμάτε,  με τις οδηγίες του κρυπτόμενου «άρχοντα» κάνανε δήθεν ρεπορτά(δ)... >>>http://eikonoskopionews.blogspot.com/.../04/blog-post_8.html

Αυτές είναι μερικές από τις δημοσιογραφικές μου ταυτότητες και μπορείτε ρεμάλια να τις χρησιμοποιήσετε, όπως εσείς νομίζετε, αφού με απειλείτε χαμένα κορμιά με τα όργανα του Νόμου και της Δικαιοσύνης.

Δείξε μου και εσύ ρε ποντικάκι, τη δική σου δημοσιογραφική ταυτότητα...

Ούτε ταυτότητα υπηρέτη της κυρίας δεν έχεις ...





Και να μάθετε κάποτε πως τον δημοσιογράφο δεν τον κάνουν τα δημοσιογραφικά πτυχία και οι ταυτότητες, αλλά το δημοσιογραφικό του έργο - σύμφωνα με τη δημοσιογραφική δεοντολογία - το ήθος και τον ψυχισμό του!!

Μιλάτε και εσείς ρε λαμόγια κουκουλοφόροι.  -> ρε ουστ σιχαμένοι ...

Που ωστόσο, συνεργάζονται και αυτοδιοικητικοί΄ μαζί σας ...

Πόσες δημοσιογραφικές σφαλιάρες πρέπει να σας ρίξω, 

για να καταλάβετε την κατάντια σας ξεφτιλισμένοι…

Εδώ είμαι και σας περιμένω …

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: