Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 2 Ιουλίου 2021

ΕΠΙΣΤΟΛΈΣ στο Νάργο Νο 3! ....


 -> Γεροντικές ραδιουργίες και κουτοπονηριές!...

Αγαπητέ   Νάργο μακάρι να σεβόσουν τη Δικαιοσύνη και εσύ,  όσο τη σέβομαι εγώ, γιατί αν τη σεβόσουν, δεν θα πήγαινες μάρτυρας κατηγορίας σε όλες τις ΔΙΚΕΣ των πολιτικών σου αντιπάλων!!! και δεν θα χρησιμοποιούσες επίθετα γι' αυτήν, τόσο συχνά, που αγγίζουν τα όρια της ειρωνείας.,,

Όσο για τις ΔΙΚΕΣ εις βάρος μου που θα γίνουν και συχνά επικαλείσαι στο blog σου, με τις πανούργες    σκέψεις  σου, σε περιμένω και εδώ μάρτυρα κατηγορίας του αντιπάλου σου -> δηλαδή εμένα ...

Εγώ δεν πρόκειται να σε μηνύσω ποτέ για τα ποινικά σου αδικήματα...

Τέλος, σε προτρέπω, αυτές τις ραδιουργίες σου να με μπλέξεις με τη Δικαιοσύνη ότι δεν τη σέβομαι, να τις κρατήσεις για τον εαυτό σου, γιατί μπορεί να γίνουν μπούμερανγκ - να επιστρέψουν επάνω σου...

Απάντησέ μου λοιπόν, ποιος είναι τώρα πλαστογράφος, εγώ που με αποκαλείς στο blog σου ψευτοδημοσιογράφο ή εσύ που δεν αποχωρίζεσαι τον τίτλο του δημάρχου, ενώ στα δικόγραφα δηλώνεις συνταξιούχος;;;

Πολύ θα ήθελα, τις αναφορές σου, να τις σφραγίζεις με τη σφραγίδα του Δήμου Ερμιόνης ...

STAM. DAM. D.  

Δεν υπάρχουν σχόλια: