Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 26 Ιουλίου 2021

Ιάσωνας Αποστολόπουλος διασώστης προσφύγων -> [...] Εν προκειμένω, χαίρομαι που το κράτος μας επιδεικνύει ειλικρίνεια....

 Εδώ κτυπάει η καρδιά της Ελλάδας και πολλών ΕΛΛΗΝΩΝ!!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ και μια τεράστια αγκαλιά σε όλους και όλες για τα μηνύματα υποστήριξης. Τα λόγια από τον έξω κόσμο είναι ανάσα δύναμης όταν είμαστε στο καράβι, όπως τώρα.
Εν προκειμένω, χαίρομαι που το κράτος μας επιδεικνύει ειλικρίνεια.
Σε μια περίοδο που η διάσωση προσφύγων έχει καταστεί ποινικοποιημένη πράξη με βαριές συνέπειες (δεκάδες καράβια κατασχεμένα και αλληλέγγυοι υπό δίωξη), είναι απόλυτα λογικό ένας διασώστης να αντιμετωπίζεται ως πολιτικός αντίπαλος.
Σε μια περίοδο που τα ευρωπαϊκά κράτη κάνουν ότι μπορούν για να εξαφανίσουν τους μάρτυρες από τα σύνορα της Ευρώπης, ώστε να εφαρμόζουν ανενόχλητα τις δολοφονικές πρακτικές τους, είναι απόλυτα λογικό η αλληλεγγύη να αντιμετωπίζεται ως αδίκημα.
Μόνο τους τελευταίους 15 μήνες, οι ελληνικές αρχές έχουν πετάξει χιλιάδες άντρες, γυναίκες και παιδιά στη θάλασσα του Αιγαίου, εγκαταλείποντας τους ακυβέρνητους μέσα σε πλωτές σκηνές (liferaft).
Η μόνη απάντηση στα συνεχή βίντεο που βγαίνουν, είναι η έκδοση ενταλμάτων σύλληψης για τους ανθρώπους που τα δημοσιοποιούν.
Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι αυταπόδεικτο ότι η ελληνική πολιτεία δεν μπορεί ποτέ να είναι αντικείμενο βράβευσης, πόσο μάλλον το υποκείμενο.
Όσο για μας.
Η μεγαλύτερη ανταμοιβή είναι τα χαμόγελα και οι αγκαλιές στο κατάστρωμα όταν η ζωή νικάει τον θάνατο, όταν η αλληλεγγύη νικάει την βαρβαρότητα.
Και αυτά τα κουβαλάμε πάντα μαζί μας.
Αυτά τα παράσημα αξίζουν όλες τις προσπάθειες του κόσμου.
Περήφανος “επιθετικός επικριτής” για πάντα.
Ιόλη Αλ, Mania Dedea Roÿs και 4,1 χιλ. ακόμη
124 σχόλια
1.003 κοινοποιήσεις

124 σχόλια

Τα πιο σχετικά>>>

  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Τα λόγια σου σαν ηλιαχτίδα στο ζόφο του σκοτεινού τούνελ που ζούμε. Σε παρακαλώ μην προδώσεις αυτές τις παναιώνιες αρχές και ΑΞΙΕΣ!!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 λ.
  • Efi Vergou
    Ευχαριστούμε που υπάρχετε… 
    ❤️🙏
    40
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Βασω Καψαλη
    Έχουμε διαλέξει πλευρά!με τη ζωή κόντρα στον ζόφο! καλή δύναμη!!!
    8
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 35 λ.
  • Nikoleta Evrenoglou
    Πόσο μικροί μπροστά στο δικό σου μεγαλείο και στο καθαρό σου βλέμμα . Οι σκέψεις μας μαζί σου 
    13
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Μαρία Αγάθου
    Ιασονα ηρθα για λιγο διαστημα στον Πλατανο, εκανα την παιδικη γωνια και γυρισα στη βολη του σπιτιου μου. Ντρεπομουν να σου μιλησω γιατι ηξερα οτι εκανα πολυ λιγα σε σχεση με οσα εκανες εσυ. Θα πρεπε να ντρεπονται να μιλουν για σενα και για οσους προσφε… 
    Δείτε περισσότερα
    11
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • 2 απαντήσεις
  • Io Anna
    Ιάσονα συμφωνώ απολυτα ότι η ελληνική πολιτεία βάσει των αντιδημοκρατικων πολιτικών της δεν μπορεί και δεν δικαιούται να είναι υποκείμενο βράβευσης ενός πολίτη που αγωνίζεται για την υπεράσπιση τους! Σε ευχαριστώ θερμά που κάνεις καθημερινά αυτό το οπ… 
    Δείτε περισσότερα
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 26 λ.
  • Irini Georgi 
    Ακολουθήστε
    Τι ωραίο που υπάρχεις. Σ' ευχαριστούμε. 
    ❤
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 8 λ.
  • Diamanto Kataki
    Αν ήξερε από αλληλεγγύη το Μπογδάνο θα του εκλεινα δώρο 5 συνεδρίες με Ρεκαλκατι κ δωρεάν αεροπορικά, Αθηνα-Μιλανο μπας κ στρώσει η παχύδερμη γκλάβα του. Αλλά που;
    καρβούλες πολλές ρε 
    ♥️♥️♥️
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Nikolas Angelidis
    Είμαστε με τον Ιάσωνα, όχι με την κωλοκοινωνία που θέλουν να στήσουν.... Να σαι καλά αγόραρε να μας κάνεις υπερήφανους....
    22
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • 3 απαντήσεις
  • Maria Kamma
    Ιάσωνα προχώρα. έχεις πάρει το μεγαλύτερο βραβείο από Θεό κ Ανθρώπους
    για τα ανθρωπάκια δεν αξίζει να χαλάμε ούτε την σκέψη μας...
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 35 λ.
  • Xristina Tsiorota
    Να είστε καλά να συνεχίζετε! Να σώζετε και να δείχνετε "δρόμους" εκεί που άλλοι αντικρύζουν αδιέξοδο!
    8
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Stavros Sagkriotis
    Χαιρετισμούς ρε αλάνι, γράφτους εκεί που δεν πιάνει μελάνι
    5
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Ippokratis Dimitsas
    Νομίζω ότι από την σημερινή κυβέρνηση,η βράβευση θά ήταν το λιγότερο μια κίνηση γεμάτη ειρωνία
    Σάς βραβεύουν κάθε μέρα οι άνθρωποι
    Μπράβο
     σας
    10
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Lisa Pavlidi
    Να έχετε πάντα δύναμη και να βοηθάτε όσους έχουν ανάγκη κ η σκέψη μας είναι πάντα μαζί σας.. και οποία άλλη βοήθεια μπορούμε να δίνουμε έστω από μακριά..
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Vaggelis Kolokotronis
    Συγχαρητήρια
     και το παράσημό σου είναι τελικά ότι ευτυχώς δεν πήρες παράσημο από τους εκφραστές της σάπιας δημοκρατίας. Οι εικόνες της αλληλεγγύης μας συντροφεύουν!
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 16 λ.
  • Alexandros Perrakis
    Ο Μαο είπε ότι οταν ο εχθρος (το αστικό κρατος εν προκειμένω) μας παρουσιαζει με τα πιο μελανα χρώματα, ειναι καλο!
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Athena Skoulariki
    Ένα κράτος που αρνείται τον ανθρωπισμό, καταπατά τα δικαιώματα και τιμωρεί την κριτική, είναι μόνο κατ'επίφαση δημοκρατικό. Συνέχισε Ιάσονα, είμαστε μαζί σου και είμαστε πολλοί!
    12
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Γιωργος Τζημαγιώργης
    Συγχαρητήρια
     παλλήκαρε ... Νομίζω ότι με αυτό που έγινε κατάφεραν να μάθει όλη η Ελλάδα το δύσκολο έργο σου...Στην ουσία διαφήμιση έκαναν χωρίς να την χρειάζεται βέβαια , συνέχισε κουράγιο και δύναμη ... είσαι το φως σε ένα απέραντο σκοτάδι ...
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 15 λ.
  • Maria Chrysanthou
    Σας ευχαριστούμε και σας είμαστε ευγνώμονες γιατί διασώζετε την ανθρωπιά. Να είστε πάντα καλά 
    ❤️
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Ιω Σο
    Οι υπερήρωές μας συνήθιζαν να φορούν κάπες. Τώρα πια φορούν και σωσίβια! 
    ❤️
    7
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Marilena Kall
    Να είσαι καλά παλικάρι!!!είμαστε περήφανοι που ακόμα υπάρχουν άνθρωποι με αξίες!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Ζηνοβία Καλι
    Το ευχαριστώ δεν αρκεί!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Gianna Konth
    ❤❤❤🙏🙏🙏
    ....Είστε όαση ανθρωπιάς μέσα σε όλο αυτό το σκοτάδι της μισανθρωπίας που μας έχει κυκλώσει...
    Μπράβο
     σας για το φως που μοιράζετε στις κατατρεγμένες αυτές ψυχές που βρίσκονται στον δρόμο σας...είστε πραγματικά η σωτήρια ελπίδα τους που ακόμα έν… 
    Δείτε περισσότερα
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 41 λ.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 40 λ.
  • Maria Georgiadou
    Τα χαμόγελα και οι αγκαλιές αυτές είναι τα μεταλλιά σας.
    Τα δικά τους, περισσεύουν
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Αποστολος Ζολκου
    Μείνε δυνατός... Ο κόσμος σε χρειάζεται....
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Marianna Nizami
    Μακάρι ο γιός μου όταν μεγαλώσει να παλεύει για τον συνάνθρωπο - όποιος κι αν είναι αυτός κι απ' όπου κι αν έρχεται - με έστω τη μισή ανιδιοτέλεια από τη δική σας. Τα σέβη μου!
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 31 λ.
  • Μαρία Παγουλάτου
    Ένας άνθρωπος με όλα τα γράμματα κεφαλαία! Ένας άνθρωπος παράδειγμα, που δικαιούται να κρίνει, να επικρίνει, να μιλά! Γιατί πριν από τα λόγια, μιλάνε οι πράξεις του! Ευχαριστούμε που φωτίζεις τον κόσμο μας!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 19 λ.
  • Νατάσα Καρρά
    Τα βραβεία είναι οι ζωές που σώζετε.
    👏👏👏
    9
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Eirini Stamatelli
    Υπέροχο ύφος και ήθος!! Όσο υπάρχουν Άνθρωποι, όπως εσύ, μπορούμε και μεις να ελπίζουμε. 
    Συγχαρητήρια
    !!
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 53 λ.
  • Athanassia Michailidou
    Όσο υπάρχουν Άνθρωποι...δεν πεθαίνει και η ελπίδα!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 21 λ.
  • Giota Sounta
    Εμείς ευχαριστούμε που υψώνεται τείχος στην βαρβαρότητα, καλή δύναμη 
    ❤
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 51 λ.
  • Athanasia Athanasopoulou
    Μην αλλάξεις τίποτε, Ιάσονα. Σ΄ ευχαριστούμε για όσα κάνεις αλλά, κυρίως, γι΄αυτό που είσαι: μια αχτίδα φωτός σε πυκνό σκοτάδι.
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
    • Τροποποιήθηκε
  • Έρη Ψαριανού
    Τι άνθρωπος είσαι! Συνέχισε και όλοι είμαστε μαζί σου!
    Μας κάνεις να μην ντρεπόμαστε που είμαστε άνθρωποι! Χίλια μπράβο δε φτάνουν. Να είσαι καλά 
    ❤️
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Areti Mousoulioti
    Τιμή σου που δεν σε βράβευσαν οι Φαρισαίοι, τιμή μας που διάλεξες να είσαι με τι μέλισσες και όχι με τους λύκους...
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 36 λ.
  • Maria Tzardi
    Σας ευχαριστούμε για τη δράση σας!
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 31 λ.
  • Kostas Kourakis
    Μας κανεις υπερηφανους και χαιρομαστε τοσο πολυ που εισαι εκει! Βαθια ευγνωμοσυνη!
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Thanos Papagiannopulos
    Τα σέβη μας μάγκα,,τα σέβη μας!
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Eftihis Sfakianakis
    Περηφανος που σε γνωρισα..
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Katerina Fouraki-Kontokalou
    ❤
     σ αγαπω ρε Iasonas.....
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 34 λ.
  • Themistoklis Pantazakos
    Να είσαι γέρος ρε. Ευχαριστούμε για όλα 
    ❤
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 50 λ.
  • Stamatis Vallinas
    Μπράβο
     παλικαρι, συνεχισε ετσι, τα παρασημα τα εχεις στην αγκαλια σου, καθε φορα που σωζεις εναν ανθρωπο, υγεια να εχεις και δυναμη γιαυτο που κανεις.
    Respect 
    🙏
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Demi Gennadis
    Hasta la Victoria Siembre για να είμαστε κ μέσα στο πνεύμα της μέρας
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 44 λ.
  • Christina Manipura
    Τα λόγια είναι φτωχά.Να είστε όλοι σας καλά ώστε να συνεχίζετε το έργο σας!!!
    3
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 2 ώρ.
  • Ελπίδα Αλεβίζου
    Τι να τις κάνεις τις τιμές τους τα λόγια τα θεατρικά ...αυτοί με τις τιμητικές διακρίσεις που δίνουν σε όσους/ες γίνονται σύμβολα αγώνων το μόνο που θέλουν είναι να ξεπλυθούν.
    4
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Anita Papachristopoulou
    Σε ευχαριστούμε Ιάσωνα. Μας κανείς υπερήφανους. Η στάση σου είναι ανάσα αξιοπρέπειας.
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 52 λ.
  • Yiannis Symeonidis
    Τα έργα σου δεν περιγράφονται με λόγια…
    Να σε χαίρονται οι αγαπημένοι σου
    🌺🌺🌺
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 54 λ.
  • Kirki Kiskira
    Τα φιλιά μου
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Μαρία Μαρία
    Η βράβευση σου είμαστε όλοι εμείς! Τιμή σου που ακυρώθηκε!!
    Γιορτή μιας μεθυσμένης από υποκρισία Δημοκρατίας όπως έγραψε και ο Κώστας Βαξεβανης
    1
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Ζένια Σφακιανάκη
    Μακάρι να γεμίσει "επιθετικούς επικριτές" ο τόπος οι οποίοι θα σου μοιάζουν και στις πράξεις, έως ότου γίνει τόσο καλός αυτός ο κόσμος που να είσαστε αχρείαστοι - μακάρι. Καλή δύναμη 
    ❤
    2
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 1 ώρ.
  • Sofia Koutsogianni
    Εύγε!!! 
    🫂
    • Μου αρέσει!
  • Δεν υπάρχουν σχόλια: