Αν οι ασκουντες εξουσια σημερα στην Ερμιονιδα πιστευουν πως οσα γραφει ο αγαπητος δημοσιογραφος για τους εκπροσωπους της Δυνατης Ερμιονιδας ειναι ανευ σημασιας και δεν ενδιαφερουν την τοπικη κοινωνια ας τον αγνοησουν. 


Αν ομως πιστευουν πως υπαρχουν σημεια στις αναρτησεις του που ενδιαφερουν μερος της  κοινωνιας , που εχουν αναγνωστες απο την πλευρα της αντιπολιτευσης τοτε οι μηνυσεις δεν στρεφονται εναντιον του δεν θα εχουν σαν αποτελεσμα την φιμωση του. Το αντιθετο τον κανουν σημειο αναφορας για ολους οσους αντιμαχονται την σημερινη διοικηση του Δημου.


Και δεν ειναι μονο ο κ Δαμαλιτης. Υπαρχουν και αλλες αναρτησεις στο διαδικτυο απο θεσμικους εκπροσωπους η ανωνυμους του ΦΒ  με στοχο την σημερινη εξουσια και παντα θα υπαρχουν απεναντι σε καθε διακυβερνηση. 


Τα δικαστηρια δεν λυνουν πολιτικες διαφορες. ΠΟΤΕ! 

Και οσοι αποφασισαν να εκτεθουν στην πολιτικη οσοι αγωνιστηκαν με παθος για χρονια να κατσουν στην καρεκλα της ευθυνης ας το καταλαβουν.Μονο πονο κουραση απογοητευση και πικρα θα γνωρισουν. Κι αν παραξουν εργο ισως οι επομενες γενιες το αναγνωρισουν.Ισως ….


Τα χειροκροτηματα απο την αυλη ποτε δεν εντυσαν τον Βασιλια. 

Παντα θα υπαρχει ενα μικρο παιδι να δειχνει την γυμνια του.


Τωρα το αν η ζωη μας σημερα ειναι καλυτερη απο το παρελθον ο καθενας το κρινει.

Η το πινει με το νερο της βρυσης. Αυτη ειναι η δικια μου γνωμη.


ΥΓ Ο κ Δημαρακης (που εχει πολιτικη ταυτοτητα) σαν υπευθυνος του Λυκειου αρνηθηκε στο παρελθον την παραχωρηση της αιθουσας του Λυκειου σε εκδηλωση της Οικολογικης Περιφερειακης παραταξης με δικαιολογια που κατ εμε δεν ηταν σοβαρη.

Η εκδηλωση εγινε στο Β΄ Δημοτικο και ειχε επιτυχια.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Σταμάτης Δαμαλίτης  1Sphrd 

Θέλουν να με δουν με χειροπέδες στα χέρια !… >>>>

Άλλη μια μήνυση από τον δυό φορές κουμπάρο μου, και νουνό του παιδιού μου, κ. Ιωάννη (Γιαννούλη) Δημαράκη. Αυτή τη φορά με τη διαδικασία του αυτοφώρου!…
Και πάλι οι αστυνομικοί του Α.Τ. Κρανιδίου χθες με το ηλιοβασίλεμα ήρθαν στο σπίτι μου την ώρα που πότιζα – με ιδιαίτερη ψυχική διάθεση – τα φυτά και τα λουλούδια του κήπου μου, να με πάρουν μαζί τους και να με οδηγήσουν στο Α.Τ. Εκεί με ενημέρωσαν για τη μήνυση του κ. Δημαράκη. που αφορούσε την αναδημοσίευση στο blog μου παλαιότερης αναφοράς μου (Τετάρτη, 14 Ιουλίου 2021) – κλικ εδώ >>>https://stamdamd.blogspot.com/2021/07/blog-post_26.html προς τον κ. Δημαράκη με αφορμή προσβλητικά σχόλια στο πρόσωπό μου στο blog -EIKONOSKOPIO και την προηγούμενη μήνυσή του εις βάρος μου!
Αφού ενημερώθηκα από τα αστυνομικά όργανα για το περιεχόμενο της μηνύσεως, κατέθεσα τη δική μου απολογία και αφέθηκα ελεύθερος …
Θεωρώ με τα γραφόμενά μου, ούτε βλάπτω, ούτε συκοφαντώ, ούτε βρίζω, ούτε προσβάλλω τον κ. Δημαράκη. Προσωπικές μου απόψεις καταθέτω για τις ενέργειες του στο Δήμο, με τη θέση του ειδικού συμβούλου – συνεργάτη του κ. δημάρχου που κατέχει. Έχω το δικαίωμα αυτό, νομίζω, σαν ελεύθερος πολίτης στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής μου ενασχόλησης και της ενημέρωσης των συμπολιτών μου, να ασκώ την οποιαδήποτε κριτική που επιβάλλεται στην κάθε περίπτωση. Άλλωστε, και στα Μ.Μ.Ε. ακούτε και διαβάζετε ανάλογες κριτικές που γίνονται σε πρόσωπα της κυβέρνησης και της αντιπολίτευσης.
Τα προσωπικά και οικογενειακά θέματα του κ. Δημαράκη, ούτε με ενδιαφέρουν ούτε ποτέ ασχολήθηκα. Αν δεν αντέχει ο κ. Δημαράκης την κριτική, υπάρχει άλλος δρόμος. Και τότε, να είναι σίγουρος, ποτέ δεν θα ασχοληθώ μαζί του…
STAM.DAM.D.