Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2021

Και τώρα αρχίζουν τα γέλια για να χαλαρώσουμε! - Χαμός στο facebook με τις ενέργειες του ειδικού συμβούλου του κ δημάρχου - κ Ι, Δημαράκη...

Έλα κ. Γιαννούλη Δ. τρέξε να κάνεις μήνυση και σ' αυτούς με τη διαδικασία του αυτοφώρου, προτού να λήξει η προθεσμία του  24ώρου ...

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



ΑΠΆΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΑΜΑΤΊΝΑΣ ΔΡΟΥΖΑ ΣΤΟ ΑΠΟ 14-09-2021 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ
Δεν είναι προσφιλές σ΄εμένα ν’ απασχολώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα μέσα μαζικής ή τοπικής ενημέρωσης ή την επικαιρότητα με την προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική μου ζωή. Μάλιστα, κάτι τέτοιο είναι τελείως αντίθετο από τις αρχές μου.
Αναγκάζομαι, όμως, τώρα, για πρώτη φορά, να το πράξω κατόπιν του από 14-09-2021 δελτίου τύπου που κοινοποιήσατε σε διάφορα τοπικά ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεν ξέρω και που αλλού το κοινοποιήσατε, στο οποίο δελτίο τύπου αναφέρεστε στο πρόσωπό μου και στην επαγγελματική μου ιδιότητα.
Κε Δήμαρχε, το να έρχεστε σε πολιτική αντιπαράθεση με το σύζυγό μου , αφού ηγείστε έκαστος αντιπάλων δημοτικών παρατάξεων, είναι αναμενόμενο και θεμιτό, στα πλαίσια της άσκησης των θεσμικών σας ρόλων. Το να χρησιμοποιείτε, όμως, κε Δήμαρχε, τα μέλη της οικογένειας του συζύγου μου και εν προκειμένω εμένα τη σύζυγό του, ως μέσο για να αντιπαρατεθείτε πολιτικά με το σύζυγό μου, δεν είναι διόλου θεμιτό, και βεβαίως ούτε και ηθικό.
Προς αποκατάσταση, λοιπόν, της πραγματικότητας και προς ανταπόδειξη των πλείστων όσων ανακριβειών περιέχονται στο άνω δελτίο τύπου αναφορικά με το πρόσωπό μου, εκθέτω τα παρακάτω. -
Δείτε περισσότερα
Lola Voganatsi, Konstantinos Despotiadis και 24 ακόμη
10 σχόλια

10 σχόλια

  • Πάνος Αποστόλου
    Συγχαρητήρια
     στην δικηγόρο κυρία Σταματίνα Δρουζα. Ήμουν σίγουρος ότι η απάντηση του δημάρχου Ερμιονίδας Γιάννη Γεωργόπουλου δεν ευσταθουσε όπως και πολλές άλλες στο παρελθόν, και ήταν αναμενόμενη η απάντηση της δικηγόρου, και προς τιμήν της η αποδοχή της λανθασμένης απόφασης του δημάρχου.
    3


    • Giannhs Pallis
      Πάνος Αποστόλου κ με το 80% έβγαζε ανακοινώσεις κ έλεγε ότι παραιτήθηκε για αυτό αλλά δεν τον είδα να ξανά είπε κάτι τώρα με την απόφαση του δικαστηρίου... Όπως τότε στο μεγάλο τραπέζι που είπα φεύγω κ να αναλάβει αλλά δεν ανέλαβε κ εξαφανίστηκε.... Έλεγε όταν του δώσαμε της 2000 αποφάσεις σε στικάκι που ζητούσε να του τα εξηγήσουμε κιόλας... Εμείς οι αμόρφωτοι που δεν έπρεπε να είμαστε σε θέσεις που διοικούν...Τώρα?

    • Πάνος Αποστόλου
      Giannhs Pallis τώρα ετούτοι που διοικούν είναι απόφοιτοι Πανεπιστημίου? >>>>


    • Nikos Elenis
      Πάνος Αποστόλου η Σταματίνα απάντησε σαν κυρία. Οι καρεκλοκενταυροι σύμβουλοι σας όμως κουβέντα. Τόσο γλυκιά είναι η καρέκλα κύριε Λάμπρου? Σας εξέθεσαν με την στάση τους.

  • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ
    Πέρα από το ότι η κ Δρούζα επί της ουσίας αποκαθιστά την αλήθεια με επιχειρήματα και ντοκουμέντα, παραδίδει μαθήματα ηθικής και πολιτικής δεοντολογίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: