Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

Δήμαρχε Ερμιονιδας πόσο πιο χαμηλά...

Ορυμαγδός!! -> το ανέσυραν από το αρχείο του blog - 12 Αυγούστου 2021- και το έχουν κάνει φύλλο και φτερό..

Γιατί τα γραπτά μένουν...


Κύριε δήμαρχε απορούμε πως επιτρέπετε σε ένα δημότη που δεν σέβεται το θεσμό του δημάρχου που υπηρετούσε. αλλά ούτε και τον ίδιο τον εαυτό του, να παριστάνει το συνήγορό σας.   σε θέματα που άπτονται σχολίων, κριτικών και ερωτήσεων μου;;  

Κύριε Γεωργόπουλε, θεωρούμε, πως αυτό δεν σας τιμά! 

Αν θέλετε να απαντήσετε στις κριτικές και στις ερωτήσεις μου - που δεν το βλέπω - εδώ είμαι και σας περιμένω. Εάν πάλι θέλετε να μου κάνετε μηνύσεις και αγωγές αποζημίωσης (όπως μου έχετε υποβάλλει) και να βάλλετε μάρτυρες κατηγορίας εις βάρος μου τον εν λόγω δημότη και  τους γνωστούς της παρέας... και αυτό θα το υποστούμε στωικά!!


Προς τι αυτός ο κύριος "συνήγορος" υπερασπίσεως μέσα από τo βρομοblog του;;

 ->>> http://eikonoskopionews.blogspot.com/2021/08/blog-post_54.html

Δεν σας τιμά κ. δήμαρχε...

STAM.DAM.D.    

Τοπικός δημοσιογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια: