Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Γιατί είναι ακόμα ταραγμένη η κυρία του αντιδημάρχου και η παρέα της;;; ...

Αλιεύματα από τις σελιδες facebook της Ερμιονιδας και ο θεός να βάλλει το χέρι του ...

Ορυμαγδός  στη σελίδα facebook  της κας αντιδημάρχου...

Παιδιά φεϊσμπούκιδες της Ερμιονίδας και της Ερμιόνης -> βάλτε τώρα που γυρίζει... 

-> σχόλια απείρου λογοτεχνικού κάλλους...

============================================================================

Ο χρήστης Staikou Elena είναι με το χρήστη Δαμιανός Κουτούβαλης.

Ειλικρινά απορώ ποιος αναζητά την δημοσιότητα τελικά και εις βάρος ποιου; Επιπλέον εξακολουθείτε να παραλείπετε το προσβλητικό κατά την άποψη μου σχόλιο προς όλους τους εθελοντές και συμμετέχοντες στην διοργάνωση της αναβίωσης του εθίμου. Γιατί άραγε;
Το να επιτίθεστε σε έναν άνθρωπο, που το μόνο που κάνει είναι να προσπαθεί καθημερινά να προσφέρει ότι έχει δυνατότητα χωρίς να απαντά στις ύβρεις και τις προσβολές στην προσωπικότητα του,και μάλιστα να το κάνετε κατά αυτό τον χυδαίο και άνανδρο τρόπο, το μόνο που αποδεικνύετε είναι το ποσο μακριά έχει φτάσει η κατρακύλα σας.
Εύγε...συνεχίστε έτσι...μόνο καλό του κάνετε!

 -> Κι' όμως η διορθωση με τις δύο λέξεις από το περιβόητο σχόλιο των 7 λέξεων  του αντιδημάρχου έγινε πάραυτα, αλλά εσείς με την παρέα σας... δεν παρακολουθείτε τη ροή των δικών μου αναρτήσεων, γιατί θέλετε να πετάτε το δικό σας δηλητήριο είς βάρος μου... ΣΤΑΜ.ΔΑΜ.Δ.
 





4 σχόλια


  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Γιατί είναι ταραγμένη η κυρία του ατιδημάρχου;; Εγώ ακόμα ζητάω από το καμάρι της το σύζυγό της να μου επισημάνει την παράλειψή μου και τότε τα λέμε... Διαβάστε εδώ ->>> https://stamdamd.blogspot.com/2022/04/blog-post_710.html και εδώ ->>> https://stamdamd.blogspot.com/2022/04/8.html
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Δεν θέλω τα like και τις καρδούλες σας αρκεί να διαβάσετε προσεκτικά τις αναρτήσεις μου και μετά κρεμάστε με... Εγώ δεν περίμενα το facebook να γράφω άρθρα και σχόλια των πέντε λέξεων, πολλές φορές ασύντακτα και ανορθόγραφα. Χιλιάδες τα ρεπορτάζ και τα άρθρα μου στον έντυπο Τύπο και δεκάδες χιλιάδες στο blog!!! -> Τι δεν καταλάβαίνετε;;; Τώρα γράψτε ό,τι θέλετε για εμένα... -> Αντέχουν οι ώμοι μου και η ψυχή μου ......
      • Giorgos Filitsis
        Σταμάτης Δαμαλίτης Κοιμηθείτε τέτοια ώρα μεγάλος άνθρωπος…
        Και μια συμβουλή από έναν 38χρονο, και είχε πει και η Βάσια Τριφύλη κάποτε…
        Οι φιλίες όπως τις αποκαλείτε δε χαλάνε για τα κόμματα και για κανένα συμφέρον…
        Την καλημέρα μου…!


      • Σταμάτης Δαμαλίτης
        Giorgos Filitsis Όχι μεγάλος μόνο σε ηλικία (77) αλλά και αιμοκαθαρόμενος. Δυστυχώς για εμένα ο ύπνος δεν έρχεται, γιατί με πνίγει το άδικό της ολομέτωπης επίθεσης, από αυτούς που μου επιτέθηκαν (και η παρέα τους....) λέγοντάς μου πως θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη αν δεν κάνω τη διορθωση με τις δύο λέξεις ανευ σημασίας (απο τη Δράμα να μου προτείνεις κάτι) στο σχόλιο των 7 λέξεων του αντιδήμαρχου. που δεν άλλαζαν την έννοια... Αλλά για τις χυδαιότητες το Π. Μέξη - προέδρου του ΝΠ. Π.Α.Π.Π. του Δήμου μέσα στη σελίδα του Δαμιανού Κουτούβαλη μουγγα! τόσο αυτός, όσο και η λαλίστατη σύζυγος του ... - > Τι δεν καταλαβαίνετε;;; ...
        • Μου αρέσει!
  • Δεν υπάρχουν σχόλια: