Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

Καλημέρα Ερμιονίδα -> είμαστε ακόμα ζωντανοί …

 

Ένας στίχος από το περιβόητο ποίημα του Ράντγιαρντ Κίπλινγκ με τίτλο «ΑΝ» με  κρατάει ακόμα ζωντανό, «μετά την εφόρμηση των κορακιών της δημαρχιακής αυλής  να ξεσκίσουν τις σάρκες μου»....

Λέει λοιπόν ο ποιητής και αυτό ως συμβουλή,  στον γιό του: 

«Αν μπορείς να κρατιέσαι νηφάλιος, όταν γύρω σου όλοι τα’χουν χαμένα και φταίχτη σε κράζουν για τούτου…

… Τότε δική σου θε να’ναι όλη γη και ό,τι μέσα της κλείνει και το σπουδαιότερο απ’ όλα, θε να’σαι,  ένας άνδρας παιδί μου»…

Με αυτές τις αρχές και τα ιδανικά πορεύτηκα σε όλη τη ζωή μου!! – τώρα στα γεράματα θα αλλάξω και θα τα προδώσω;;; …

==========================================================================================================================

ΥΓ. Μετά τα τελευταία γεγονότα... κάποιοι με συμβουλεύοuν να σταματήσω να γράφω και να ηρεμήσω.

Μα αυτό είναι για μένα το οξυγόνο της ζωής μου τα τελευταία χρόνια μου. 

Είναι όλη η ύπαρξή μου... Με αυτό ΖΩ ...

 -> Πως να σταματήσω.... 

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Τοπικός δημοσιογράφος   

==========================================================================================================================

ΔΙΑΛΟΓΟΙ στο FACEBOOK

  • Kostas Koutouvalis
    Σταμάτη μου καλημέρα δεν είναι βρε το οξυγόνο της ζωής σου αυτό που κάνεις είναι η μα@@κια της ζωής σου. Α σημερα Σάββατο βάλε κάνα θέμα πιασάρικο όμως ας πούμε καμια απευθείας ανάθεση- χρηματικό ένταλμα κλπ απ' αυτά που σου δίνει η καλόγρια ξέρεις εσυ
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Πολλοί αναγνώστες – φίλοι μου λένε αφού δεν του απαντάς του Κώστα Κ. γιατί δεν διαγράφεις το βρομερό σχόλιό του ;;;…
    Και η απάντησή μου: -> Μα για να τους κάνω «διάσημους», τόσο αυτόν όσο και τον αδερφό του αντιδήμαρχο Ερμιόνης…. – Καθώς και τον πρόεδρο του Ν.Π. ΕΠ. Α.Π.Π. όπως επίσης και τον κ. Γεωργόπουλο τον Δήμαρχο Ερμιονίδας, για τις επιλογές του….
  • Kostas Koutouvalis
    Σταμάτης Δαμαλίτης Ξέρεις Σταμάτη αυτό ισχύει και για εσένα δηλ. Και εγώ θα σε κάνω ποιο διάσημο και θα περιμένουν πως και πως να διαβάζουν αναγνώστες σου τα μπινελίκια που θα σου ριχνω κάθε μερα Τρομάρα σου...
  • Δεν υπάρχουν σχόλια: