Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

«Το σοβαρό ελάττωμά μου», η ξεφτίλα (!) και αυτοί που κρύβονται…....

 


Από το προσωπικό μου αρχείο –  13 χρόνια πριν, -> σαν όνειρο …

.σΣΣήμερα θα σας πω ένα ωραίο… που μου είπε στις 5 Μαρτίου 2010 ένα φίλος μου –ποιο καλύτερα συνομιλητής μου – διότι ο όρος φιλία, φίλος κ.τ.λ. είναι πολύ βαρύς και με πολλές προεκτάσεις…

Λοιπόν αυτός ο συμπολίτης μου με αφορμή ένα γεγονός που συζητιέται έντονα στην Ερμιονίτικη κοινωνία αυτές τις μέρες, στην κουβέντα που είχαμε πάνω στο θέμα, μου είπε το εξής πρωτάκουστο. - Φυσικά με μεταφορική έννοια.

«Είσαι καλός, είσαι γλυκός, έχεις τις χάρες όλες.

Έχεις όμως και ένα σοβαρό ελάττωμα. Είσαι ειλικρινής!!!» 

Εμείς μετά από αυτό, το μόνο που μπορούμε να πούμε, είναι το εξής: Όταν η κοινωνία μας ξέπεσε σ’ αυτό το σημείο και ο κακός  είναι αυτός που αναδεικνύει τα κακώς κείμενα  και όχι αυτοί που τα δημιουργούνε και η ειλικρίνεια χαρακτηρίζεται ως ελάττωμα και προβάλλεται ως προτέρημα το ψέμα, η υποκρισία και η προσποίηση, δεν μας σώζει τίποτα πλέον -> Και, «ο σώζων εαυτόν σωθείτω»…
.
STAM.DAM.D.

ΥΓ. Έκτοτε δεν υπάρχει καμία μεταβολή στην κοινωνία μας!

 - Μάλλον, βαλτώνουμε περισσότερο!! - γενικά...


Δεν υπάρχουν σχόλια: