Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 26 Μαρτίου 2023

«Ποντικάκι» – διαχειριστή του blog Εικονοσκοπίου με τη συμμορία σου… αυτή είναι σοβαρή καταγγελία!!!



Να χαθείς να χάνεσαι άθλιο ανθρωπάκι, ρουφιανάκι, υπηρέτη των συμμοριτών σου και άλλων!!! …

Έλα εδώ ή όπου αλλού θέλεις να τα πούμε γιατί έχω πολλά να σου πω... -> στα έχω μαζέψει κι' αν εκραγώ αλίμονό σου...

 ΥΓ. Αυτές τις βρόμικες πρακτικές να τις δει ο περίγυρός του, που τρέχει δήθεν να προβληθεί στην «Κόπρο του Αυγεία» ...

STAM.DAM.D.





Διάλογοι στο facebook

Katerina Matseli

Παρακαλω να βγάλετε το όνομα μου από αυτή την ανάρτηση!!!δεν θέλω να φαίνεται το όνομα μου δίπλα σε τέτοιους χαρακτηρισμούς!!!δεν σας γνωρίζω ούτε σας έδωσα την άδεια να γράψετε το όνομα μου!! Δεν τάπωσα κανέναν!!και δεν ξέρω σε ποιον αναφέρεστε!να βγει το όνομα μου αλλιώς θα κινηθώ δικαστικά!!!Ευχαριστω εκ των προτέρων!

Σταμάτης Δαμαλίτης

Katerina Matseli - > Η γνώμη μου είναι, πως η μεγαλύτερη ύβρις και προσβολή στο δημόσιο επώνυμο λόγο – όπως στην περίπτωσή σας, είναι όταν αυτός διαγράφεται ή που δεν φαίνεται από τον διαχειριστή της σελίδας που επιλέξατε να τοποθετηθείτε σαν ειδικός (!) για το σοβαρό συμβάν με την πυρκαγιά στην Ερμιόνη.

Εγώ δεν εξέφρασα καμία άποψη για το σχόλιό σας που είχατε ‘όλο το δικαίωμα να το κάνετε, παρά μόνο στον διαχειριστή του blog Εικονοσκόπιο (και έχω τους λόγους μου…) που είναι σε όλους μας γνωστός, αλλά αυτός νομίζει ότι κρύβεται…

Να ξέρετε ακόμα, πως ο δημόσιος λόγος μας μπορεί να πέσει και σε «βοθρολύματα» ανάλογα με την επιλογή της ιντερνετικής σελίδας που θα επιλέξουμε να τον δημοσιοποιήσουμε, όπως στην περίπτωσή σας …

Η απειλή ότι θα κινηθείτε δικαστικά εάν δεν συμμορφωθώ με τις `υποδείξεις σας και ότι δεν μου δώσατε την άδεια να αναδημοσιεύσω την ανάρτηση σας δεν σας τιμά! …

Δεν υπάρχουν σχόλια: