Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 27 Ιουνίου 2023

Επιλογές! -> γιατί δεν τελειώνουμε έτσι εύκολα, εμείς και εσείς …


Christiana Konstantinidou

Οι εκλογές πάει πέρασαν... 

Η απόφαση του ελληνικού λαού σεβαστή.... 

Τα αποτελέσματα αυτής της απόφασης θα φανούν εν ευθέτω χρόνω..... 

Φέρνω στον νου μου τα λόγια ενός σπουδαίου Έλληνα....

Γιατί ξέρετε υπάρχουν άνθρωποι τόσο συγκλονιστικά προφητικοί κι επίκαιροι όσο ποτέ άλλοτε.... 

Τον είπαν "Δάσκαλο της Δικαιοσύνης".... 

Ο ίδιος σεμνά και ταπεινά δήλωνε υπηρέτης της...

Αντιγράφω από Τρυπώνω Ξετρυπώνω μια δήλωση του σπουδαίου Γεωργίου - Αλέξανδρου Μαγκάκη λίγο πριν φύγει από την ζωή το 2011..... 

Θα πει λοιπόν ο μεγάλος και διαπρεπής αυτός νομικός, πανεπιστημιακός και πολιτικός άνδρας τον οποίο είχα την τύχη να έχω δάσκαλο στα έδρανα της Νομικής....

«Σαλπάρω ήρεμος για τον άλλο κόσμο. Αυτός που αφήνω πίσω μου σίγουρα δεν είναι πια η Ελλάδα μου. Αυτός είναι άλλος τόπος με ανθρώπους άλλης φυλής. Δεν με αφορούν. Τι θέλω εγώ ανάμεσά τους; Να 'στε όλοι καλά»

Δεν υπάρχουν σχόλια: