Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 13 Ιουνίου 2023

Δήμαρχε Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλε ό,τι και να μηχανευτείτε για αναβολές των δικαστηρίων, η Δίκη θα γίνει και ο ζυγός της Δικαιοσύνης θα γύρει προς το μέρος μου!! ....

 



 «Έστι δίκης οφθαλμός, ός τα πανθ' ορά»

Η  αρχαιοελληνική φράση ανήκει στον τραγικό μας ποιητή Αισχύλο και σε απόδοση στην Νέα ελληνική γλώσσα σημαίνει: (Υπάρχει οφθαλμός της θείας Δικαιοσύνης, ο οποίος παρακολουθεί τα πάντα) clique aqui

Πάντως σήμερα στο τριμελές δικαστήριο Ναυπλίου είχαμε - εγώ και οι μάρτυρές μου, μια ευτυχή εμπειρία. Πληροφορηθήκαμε κάτι πολύ σημαντικό για την εξέλιξη της Δίκης, που ο κ. δήμαρχος έκρυβε και αυτό επιμελώς από τους δημότες,  σχετικά με τις μηνύσεις εις βάρος μου....

Γι’ αυτό το σημαντικό θέμα, θα σας ενημερώσουμε εκτενώς και ποικιλοτρόπως όταν σημάνει η ώρα…

Τότε η παρέα... να πάει να κρυφτεί, γιατί θα κτυπήσουν οι καμπάνες και τα σήμαντρα των μοναστηριών…

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ

ή Συνταξιούχος ψαράς αν σας ενοχλεί η υπογραφή μου …

Δεν υπάρχουν σχόλια: