Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023

Ιωσήφ Γανώσης Πρόεδρος της Κοινότητας Ερμιόνης - …«Ανέλαβα την προεδρία της κοινότητάς μας για να κάνω υπερβάσεις»….

  Δήλωση του σε εμένα στις 30 Σεπτεμβρίου 2019 

- > και πράγματι κράτησε το λόγο του …

Σάρωσε (!) ό,τι εμπόδιο από πρόσωπα και πράγματα βρήκε μπροστά του, γι’ αυτό με εκφράζει…

STAM.DAM.D.

===============================================================================================================================

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

«Μετά τη θύελλα η γαλήνη»…

Σε μια συζήτηση που είχα με τον Πρόεδρο της Κοινότητας Ερμιόνης Ιω. Γανώση μου είπε εκτός των άλλων, πως  …«ανέλαβα τη διαχείρισή των κοινών υποθέσεων της πόλης μας, για να αλλάξω το ρουτινιάρικο κατεστημένο και να κάνω τις υπερβάσεις που χρειάζονται»…

Μακάρι πρόεδρε να συμβεί αυτό, αρκεί, οι υπερβάσεις αυτές να είναι προς το καλό της ιστορικής πόλης μας και  των κατοίκων της...

Σ’ αυτή την περίπτωση θα είμαι δίπλα σου να στηρίξω με τη δημοσιογραφία μου  το έργο σου / σας. 

Και γνωρίζεις πολύ καλά, όπως και οι συμπολίτες μας, έχω τις ικανότητες!...

Και πάλι καλό αγώνα και πρόοδο, με την ελπίδα, να ευοδωθούν τα όνειρά σου, 
που είναι και δικά μας…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.



Δεν υπάρχουν σχόλια: