Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2024

Εικόνες – σε περιγραφή από το Δικαστικό μέγαρο Ναυπλίου και την αίθουσα του δικαστηρίου, ήταν γραφτό στα μάτια μου να βλέπουν και να κλαίνε…

Σήμερα Δευτέρα  όπως σας είχα ενημερώσει εκδικαζόταν στο μονομελές Δικαστήριο, μία από τις μηνύσεις εις βάρος μου του Δήμαρχου Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλου. 

Την ίδια ημέρα είχα το πρωί μέχρι το μεσημέρι προγραμματισμένη αιμοκάθαρση σε γνωστό Νεφρολογικό Κέντρο στο Ναύπλιο.  

Επειδή αισθάνομαι πολύ βαριά την υποχρέωση που έχω ταλαιπωρήσει με τις πολλές αναβολές της δίκης  τους μάρτυρες υπεράσπισής μου – τον πρώην Δήμαρχο Κρανιδίου και Ερμιονίδας Δημήτρη Καμιζή και τον πρώην Πρόεδρο της Κοινότητας Ερμιόνης και νυν Δ.Σ. Ιωσήφ Γανώση, πήρα το ρίσκο μετά την αιμοκάθαρση να παρουσιαστώ ενώπιον του Δικαστή μου  σύμφωνα με την κλίση που είχα λάβει.

Φθάνοντας στο δικαστικό μέγαρο συνάντησα πληθώρα κόσμου.

 Πολλοί αστυνομικοί να συνοδεύουν για προσαγωγή με χειροπέδες – μάλλον -  κρατούμενους φυλακών. 

Και στη συνεχεια με χειροπέδες μια κοπέλα σαν άγγελος!!!...

Οι Ρομά  - Έλληνες πολίτες... τους αποκάλεσε ο Υπουργός Δημόσιας Ταξης Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε πρωινή εκπομπή  τηλεόρασης -  είχαν κατακλείσει την δικαστική αίθουσα, τους διαδρόμους, και βρισκόντουσαν  σε συνεχή κίνηση στο κλιμακοστάσιο και στους εξωτερικούς χώρους του κτηρίου.

 Μπαίνοντας στη δικαστική αίθουσα ανάμεσα σ’ αυτό το ετερόκλιτο ανθρώπινο περιβάλλον, βλέπω σε μια γωνιά της αίθουσας να κάθονται ο Άρχοντας της Ερμιονίδας Γιάννης Γεωργόπουλος, με τον μάρτυρα κατηγορίας μου αντιδήμαρχο καθαριότητας Γιάννη Τσαμαδό. 

Τον άλλο μάρτυρα κατηγορίας μου τ. δήμαρχο Ερμιονης Ανάργυρο Λεμπέση δεν τον είδα, ίσως δεν είχε έρθει ή ήταν σε αναμονή στο λουκουματζίδικο πλησίον του δ.κ. που συχνάζει, όταν πηγαίνει εκεί για δικαστικές του υποθέσεις... 

Λοιπόν μπροστά σ’ αυτές τις εικόνες που σας περιγράφω αναλογίστηκα με πόνο στην καρδιά και στην ψυχή μου και μονολόγησα: -> «Σταμάτη Δαμαλίτη τι φονικό ή άλλο κακό έχει διαπράξει  κατά του δημάρχου σου και των άλλων συμπολιτών της παρέας του και βρίσκεσαι  εδώ σ’ αυτό το περιβάλλον, μάλιστα μετά την αιμοκάθαρση;;;» Ωστόσο, απάντηση δεν πήρα από τον άλλο εαυτό μου..

Τελικά η υπόθεση της δίκης αναβλήθηκε για της 2 Ιουνίου 2025 ενώ η δικηγόρος μου με ενημέρωσε πως «αχνοφέγγει ΦΩΣ στο τούνελ»…

Με εκτίμηση στους συμπολίτες μιου

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: