Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

Βιβή Σκούρτη -> Επιλέγω να είμαι «κάτι» για τον κόσμο - Επιλέγω να πιάνομαι χέρι-χέρι μαζί του και να παλεύουμε, όπως κάναμε πάντα!...

Με ποιόν είσαι;

Γράφει η Βιβή Σκούρτη

Τον τελευταίο καιρό εξαιτίας του έντονου προβληματισμού που υπάρχει στο χώρο της Αριστεράς και τα δυσάρεστα γεγονότα που διαδραματίζονται στους χώρους του ΣΥΡΙΖΑ, πολλοί και πολλές με ρωτούν: «Με ποιον είσαι;», και απαντώ: «Με τον ΣΥΡΙΖΑ», είμαι με το κόμμα, με την Αριστερά, που δεν χωρίζει τον κόσμο, αλλά λειτουργεί ενωτικά.

Επιλέγω να είμαι «κάτι» για τον κόσμο!

Επιλέγω να πιάνομαι χέρι-χέρι μαζί του και να παλεύουμε, όπως κάναμε πάντα.

Να μπαίνουμε μπροστά για την επίλυση, τη διεκδίκηση των προβλημάτων μεγάλων και μικρών, με όποιο κόστος, άλλωστε κάποιοι, κάποτε το πλήρωσαν και με την ίδια τους τη ζωή.

Είμαι με την αγωνία των ανθρώπων που στις πολλαπλές αναμετρήσεις Βουλευτικές και Δημοτικές με τίμησαν με την ψήφο τους, με την εμπιστοσύνη τους.

Κρατάω βαθιά μέσα μου το χαμόγελό τους, το νεύμα τους, τον θερμό χαιρετισμό τους και θα κάνω ό,τι μπορώ για το δίκιο τους μέσα στο κόμμα, ώσπου να  γυρίσουμε να κουβεντιάσουμε όπως λέει κι ο ποιητής «ήσυχα κι απλά».

Είμαι με την κοινωνία, τις αγωνίες και τις δυσκολίες των απλών ανθρώπων.

Είμαι με την Αριστερά και παρ’ όλα τα ζικ-ζακ θα είμαι εδώ!

Γιατί η Αριστερά θα βρει το δρόμο της!


Δεν υπάρχουν σχόλια: