Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου 2020

Ακόμα περιμένουμε να μας απαντήσει ο κ. Δήμαρχος στο μήνυμα που αφήσαμε στο κινητό του τηλέφωνο, όπως μας υπέδειξε ο αυτόματος τηλεφωνητής…

 

Περί ώρα 1.30 μεσημεριανή (χθες) και μόλις επέστρεψα  από το Κέντρο Αιμοδιάλυσης (Αιμοκάθαρσης) Ναυπλίου στο σπίτι μου  στην Ερμιόνη, με περίμενε ο Δικαστικός Κλητήρας να μου επίδοση το έγγραφο Εξώδικο του Δημάρχου Γιάννη Γεωργόπουλου εναντίον μου. Το παρέλαβα και αμέσως μετά, το διάβασα πολύ προσεκτικά. Στη συνέχεια προσπάθησα να επικοινωνήσω τηλεφωνικά με τον κ. δήμαρχο για κατ’ ιδίαν εξηγήσεις  στις αναφερόμενες παρεξηγήσεις του, αλλά ο  αυτόματος τηλεφωνητής με παρέπεμψε να αφήσω μήνυμα όπου και το έπραξα. Μέχρι αυτή τη στιγμή που γράφω, δεν έχω λάβει καμία απάντηση από τον κ. Γεωργόπουλο. 

Εάν τελικά δεν μου απαντήσει όπως οφείλει, αυτό θα σημαίνει για εμένα, ότι ο κ. Δήμαρχος επιλύει τις όποιες διαφορές που έχει με τους δημότες του για τις κοινές μας υποθέσεις, δια της νομικής και δικαστικής οδού…

Με εκτίμηση

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

ΥΓ. Μας κάνει εντύπωση κ. δήμαρχε  αυτό το σχόλιό μας - κριτική πως δεν το  συμπεριλάβατε μέσα στο εξώδικό σας... Δεν έχετε άποψη και δεν σας αφορά;;; ...

ΚΛΙΚ ΕΔΩ >>>  Πρόεδρε της ΔΕΥΑΕΡ Γιώργο Τσεγκή 

– στην Ερμιόνη παραπονούνται και φωνάζουν οι γειτόνοι…



Δεν υπάρχουν σχόλια: