Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Αντιγραφές από το σημειωματάριό μου που διατηρούσα στο αλιευτικό μου σκάφος ταξιδεύοντας στο Αιγαίο που το φυλάω σαν εικόνισμα!....

Αντί για καλημέρα

-«Καλύτερα να ζούμε με πληγωμένο το σώμα, παρά με πληγωμένη την ψυχή μας»

->Μάρτιν Λούθερ Κινγκ...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

->Απάντηση του Μέγα Ναπολέων εις τον ειπόντα ότι έχει διάδοχο τον υιόν του... 

-> Ο υιός μου δεν μπορεί να με αναπληρώσει. Δε θα μπορούσα ούτε εγώ ο ίδιος να αναπληρώσω τον εαυτό μου, γιατί είμαι το δημιούργημα των περιστάσεων.....

(αφιερωμένο σε όλους τους αλαζόνες και αιθεροβάμονες...)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

-> Από το μυθιστόρημα του Γάλλου κλασικού συγγραφέα Ονέρε Ντε Μπαλζάκ

«Ο εφημέριος του χωριού»

Απάντηση σε επιστολή μιας βαθύπλουτης χήρας...

Τα συγκεκριμένα άλογα - ράτσας που μου ζητήσατε να σας βρω, ήδη τα βρήκα. Αλλά το δεύτερο που μου ζητάτε να σας βρω, - έναν άνθρωπο ικανό να σας συμπαρασταθεί και να σας καταλάβει, είναι κάτι πολύ σπάνιο και από αυτά τα είδη, που δε φροντίζουμε να αναπτύξουμε στην κοινωνία μας ή τουλάχιστον, δεν τους δίνουμε προσοχή. Η εκπαίδευση τέτοιου είδους είναι μια μακρόπνοη ηθική και οικονομική τοποθέτηση, που κανένας δε φρόντισε να την κάνει στη χώρα μας (σ.σ. Γαλλία) αντίθετα, αν κάποιος βρεθεί να ξεφυτρώσει από μόνος του, εμείς φροντίζουμε να τον απομονώσουμε, χαρακτηρίζοντας τον «ιδιόρρυθμο»...

Σημείωση του blog: αυτή η στήλη θα διατηρηθεί...


Δεν υπάρχουν σχόλια: