Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Σάββατο 15 Μαΐου 2021

Δαμιανός Νάκος πρόεδρος της Κ.Ε.Α.Π.. Δήμου Ερμιονιδας - «περί άλλων τυρβάζει και, για το μάρμαρο κουβέντα»....

 Σε συνέχεια των πιο κάτω αναρτήσεών μας -> ΕΔΩ & -> ΕΔΩ 
ο  κ. Δ. Ν. μας απάντησε στη σελίδα μας στο facebook και 
όχι στο blog που είναι το κεντρικό βήμα μας εδώ και 13 χρόνια.

Η συνεννόηση  πρόεδρε της ΚΕΑΠ Δήμου Ερμιονίδας  με ολοκληρωμένη ανταπάντησή μας προσεχώς στο μπαράζ των ανταπαντήσεων σας στο fb«και παρακαλούμε το μέσα μας»... να είναι λιτή και περιεκτική…

Και κάτι ακόμα Δαμιανέ μη με αποκαλείς δημοσιογράφο, γιατί θα θυμώσει ο κ. δήμαρχος...

Διαβάστε την ενδιαφέρουσα συνέχεια του δημόσιου διαλόγου και, τα συμπεράσματα δικά σας ... >>>>





Damianos Nakos - προς εμένα

Έχει βγει δελτίο τύπου γιατί δεν το διαβάζεται τώρα;

Κύριε Δαμαλίτη μάλλον εσείς δεν έχετε καταλάβει ότι η κοινωφελής επιχείρηση αθλητισμού και περιβάλλοντος του δήμου Ερμιονίδας έχει δικό της συμβούλιο, και αναφερθήκατε στη διοίκηση όπου και προεδρεύω. Δυστυχώς με λύπη μου αντιλήφθηκα ότι αναρτήσατε ότι ψαρέψατε και βρήκατε στο διαδίκτυο και το αναρτήσατε χωρίς καμία άλλη σκέψη για το τι είναι αληθές και τι όχι.

Και για αυτό ακριβώς το λόγο αυτός που πρέπει να δώσει απάντηση είμαι εγώ από αυτή τη θέση που μου έχει δοθεί νόμιμα.

·       Damianos Nakos - προς εμένα

Θυμάμαι τα καλά σας λόγια όταν πήρα αυτή τη θέση... που πήγαν τώρα;

Γιατί δεν έχετε εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου τώρα; Τι σας ενόχλησε πραγματικά; Γιατί κατηγορείται τον Δήμαρχο εν μέσο της κοινωφελής επιχείρησης αθλητισμού και περιβάλλοντος αφού εγώ προεδρεύω και δική μου ήταν η απόφαση για συμβούλιο;

Ρωτήσατε εμένα τι πραγματικά έχει γίνει για να μάθετε; Νομίζω οι δημοσιογράφοι αυτό κάνουν...έρευνα!!

Παρόλα αυτά ούτε στις έτοιμες αναρτήσεις τόν άλλον δεν μπορείτε να βρείτε η δεν θέλετε να δείτε τα αληθή στοιχεία, παρα γράφετε μόνο αυτά που σας αρέσουν!!

Σταμάτης Δαμαλίτης

Damianos Nakos Πρόεδρε της Κ.Ε.Α.Π. του Δήμου Ερμιονίδας Δαμιανέ Νάκο καλώς ήρθατε στο δημόσιο διάλογο - και φυσικά όχι από μόνος σου, αλλά επειδή σύρθηκες!! ... 

Για όλη την απάντηση στα πιο πάνω ακολούθησέ με στο blog ->https://stamdamd.blogspot.com/ που είναι το κύριο βήμα μου εδώ και 13 χρόνια και εκφράζω ανελλιπώς εκτός των άλλων τις πολιτικές θέσεις και απόψεις μου με όνομα και επώνυμο.... και με μάχιμη δημοσιογραφία (!) την οποία έχω πληρώσει ακριβά και  ποικιλοτρόπως από τους κατά καιρούς αιρετούς και τους παρατρεχάμενους αυτών... Όλα αυτά τα παθήματά μου είναι σε όλους σας γνωστά γιατί είναι δημοσιοποιημένα και μη μου πεις Δαμιανέ δεν τα ξέρω. Το κρυφτούλι θα τελειώσει με όλους εσάς, που θέλετε να είσαστε δημόσια πρόσωπα, να ασκείτε εξουσία και να παίρνετε αποφάσεις - με το αζημίωτο - για τις κοινές μας υποθέσεις και να μην μας δίνεται εξηγήσεις  όταν σας ζητούνται !!! 

->Στο blog λοιπόν τα υπόλοιπα ->https://stamdamd.blogspot.com/

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

O Δαμιανός Νάκος συνεχίζει ακάθεκτoς(!) να μου ανταπαντάει στη σελίδα μου στο facebook - τι του λες τώρα...  

Άλλα πάλι σκεπτόμαστε, πρόεδρος είναι...

·         Damianos Nakos

Σταμάτης Δαμαλίτης στο θέμα μας!!?

Damianos Nakos

Όποτε θέλετε κύριε Δαμαλίτη μπορειτε να μου πάρετε μία συνέντευξη για το θέμα μας και να μου εξηγήσετε και τα παραπάνω γιατί δεν πολυκατάλαβα!!!

Σταμάτης Δαμαλίτης

Damianos Nakos Δεν κατάλαβες απλά διαδικαστικά θέματα για την νόμιμη λειτουργία της Κ.Ε.Α.Π. του Δήμου σύμφωνα με το δημοτικό κώδικα είσαι και πρόεδρος! Τώρα μήπως κατάλαβες γιατί απευθύνομαι και ζητάω εξηγήσεις από τον κ. δήμαρχο;;;...

·         Damianos Nakos

Σταμάτης Δαμαλίτης σε αυτό σας έχω απαντήσει....

Στο τελευταίο σχόλιο σας δεν κατάλαβα αυτά που λέτε!!!

Damianos Nakos

Ότι άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε με το γραφείο της Κ.Ε.Π. γιατί από ότι φαίνεται η Ερμιόνη για να μιλήσουμε, ή το Κρανίδι για να πάτε να δείτε τι έχει γίνει στο γήπεδο σας πέφτει μακριά.

Έχουμε κι άλλες δουλειές κύριε Δαμαλίτη να ασχοληθούμε.

Σταμάτης Δαμαλίτης

Damianos Nakos Σας είπα Ακολουθείστε μας στο blog ->https://stamdamd.blogspot.com/ για τη συνεχεία και θα δείτε τι δουλειά έχω εγώ με ανιδιοτελή προσφορά (και όχι με αμοιβή ...) στον τόπο που μας γέννησε. Πως αλλιώς να σας το πω....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Κι' όμως ο  πρόεδρος της ΚΕΑΠ του Δήμου συνεχίζει ακάθεκτος να λέει τα δικά του! ->  τι του λες τώρα.... -> ή μήπως νομίζει επειδή είναι πρόεδρος μπορεί να λέει ό,τι αυτός θέλει;;; ……….

·         Damianos Nakos

Σταμάτης Δαμαλίτης στο θέμα μας!!?

Damianos Nakos

Όποτε θέλετε κύριε Δαμαλίτη μπορειτε να μου πάρετε μία συνέντευξη για το θέμα μας και να μου εξηγήσετε και τα παραπάνω γιατί δεν πολυκατάλαβα!!!

σ.σ. Τι του λες τώρα του προέδρου ...

Σταμάτης Δαμαλίτης

Damianos Nakos Δεν κατάλαβες απλά διαδικαστικά θέματα για την νόμιμη λειτουργία της Κ.Ε.ΑΠ. του Δήμου σύμφωνα με το δημοτικό κώδικα είσαι και πρόεδρος! Τώρα μήπως κατάλαβες γιατί απευθύνομαι και ζητάω εξηγήσεις από τον κ. δήμαρχο;;;...

Damianos Nakos

Σταμάτης Δαμαλίτης σε αυτό σας έχω απαντήσει....

Στο τελευταίο σχόλιο σας δεν κατάλαβα αυτά που λέτε!!!

ΥΓ. Σ.Δ. -> Θέλω να πω, πως ο κ. δήμαρχος σε πήρε από το  «πουθενά» επειδή ήσουν υποστηρικτής της παράταξής του και αποτυχημένος υποψήφιος κοινοτικός σύμβουλος και σε διόρισε πρόεδρο της ΚΕΑΠ και κάνεις αυτά που καταγγέλλουν τα δύο μέλη της δημοτικής επιτροπής παραβιάζοντας το δημοτικό κώδικα. Τώρα κατάλαβες πρόεδρε Δ. Νάκο;;; ... 

Damianos Nakos

Ότι άλλο χρειαστείτε επικοινωνήστε με το γραφείο της Κ.Ε.Α.Π. γιατί από ότι φαίνεται η Ερμιόνη για να μιλήσουμε, ή το Κρανίδι για να πάτε να δείτε τι έχει γίνει στο γήπεδο σας πέφτει μακριά.

Έχουμε κι άλλες δουλειές κύριε Δαμαλίτη να ασχοληθούμε από οτ… 

Σταμάτης Δαμαλίτης

Damianos Nakos Σας είπα Ακολουθείστε μας στο blog ->https://stamdamd.blogspot.com/ για τη συνεχεία και θα δείτε τι δουλέια έχω εγώ με ανιδιοτελή προσφορά ( και όχι με αμοιβή ...) στον τόπο που μας γέννησε. Πως αλλιώς να σας το πω....

  • «Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει»
    STAMDAMD.BLOGSPOT.COM
    «Ερμιονίδα μας αρέσει δεν μας αρέσει»




Δεν υπάρχουν σχόλια: