Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ Α. ΔΡΟΥΖΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ προς ΔΗΜΑΡΧΟ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ ΙΩΆΝΝΗ ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟ

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΑΠΟ 14-09-2021 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 

ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΕΡΜΙΟΝΙΔΑΣ

 

Δεν είναι προσφιλές σ΄εμένα ν’ απασχολώ τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή τα μέσα μαζικής ή τοπικής ενημέρωσης ή την επικαιρότητα με την προσωπική, κοινωνική και επαγγελματική μου ζωή. Μάλιστα, κάτι τέτοιο είναι τελείως αντίθετο από τις αρχές μου.

Αναγκάζομαι, όμως, τώρα, για πρώτη φορά, να το πράξω κατόπιν του από 14-09-2021 δελτίου τύπου που κοινοποιήσατε σε διάφορα τοπικά ιστολόγια και μέσα κοινωνικής δικτύωσης και δεν ξέρω και που αλλού το κοινοποιήσατε, στο οποίο δελτίο τύπου αναφέρεστε στο πρόσωπό μου και στην επαγγελματική μου ιδιότητα.

Κε Δήμαρχε, το να έρχεστε σε πολιτική αντιπαράθεση με το σύζυγό μου, αφού ηγείστε έκαστος αντιπάλων δημοτικών παρατάξεων, είναι αναμενόμενο και θεμιτό,  στα πλαίσια  της άσκησης των θεσμικών σας ρόλων. Το να χρησιμοποιείτε, όμως, κε Δήμαρχε, τα μέλη της οικογένειας του συζύγου μου και εν προκειμένω εμένα τη σύζυγό του, ως μέσο για να αντιπαρατεθείτε πολιτικά με το σύζυγό μου, δεν είναι διόλου θεμιτό, και βεβαίως ούτε και ηθικό.

Προς αποκατάσταση, λοιπόν, της πραγματικότητας και προς ανταπόδειξη των πλείστων όσων ανακριβειών περιέχονται στο άνω δελτίο τύπου αναφορικά με το πρόσωπό μου, εκθέτω τα παρακάτω.

Γνωρίζετε καλώς ότι αρχές του 2020 προτάθηκε σ΄εμένα από το Δήμο ν΄αναλάβω τη διαδικασία του Κτηματολογίου για τον πρώην δήμο Κρανιδίου, νυν Δημοτική Ενότητα Κρανιδίου, λαμβάνοντας υπ’ όψη  ότι στο παρελθόν  είχα διενεργήσει για λογαριασμό του δήμου Ερμιονίδας έλεγχο στο υποθηκοφυλάκειο Μάσσητος για την ακίνητη περιουσία του πρώην δήμου Κρανιδίου,  τον οποίο έλεγχό μου είχα υποβάλλει στο δήμο Ερμιονίδας. Συγκεκριμένα, έχω υποβάλλει στο δήμο την από 17-01-2013 έκθεση ελέγχου, η οποία έλαβε αριθμό πρωτοκόλλου από το δήμο 1.738/-02-2013 και στην οποία περιέχονται τα αποτελέσματα της έρευνας για όλες τις Κοινότητες του πρώην δήμου Κρανιδίου .

 Εγώ αποδέχτηκα την πρόταση του δήμου  και ξεκίνησαν οι πρώτες επαφές με το δήμο για την εκτέλεση του έργου. Στις 24-06-2020 απέστειλα στο δήμο την προσφορά μου για την ανάληψη του έργου αυτού, όπου το σχετικό e-mail  επισυνάπτω στην παρούσα μου. Την προσφορά μου αυτή απέστειλα εκ νέου στο δήμο στις 19-10-2020, όπου το σχετικό e-mail  επισυνάπτω, επίσης,  στην παρούσα μου.

Στην άνω  προσφορά μου, προσδιορίζεται ρητά και με σαφήνεια  το αντικείμενο του έργου μου. Ειδικώς  επισημαίνω την παράγραφο Α) της άνω προσφοράς μου, στην οποία αυτολεξί αναγράφω «Α) Για την καταχώρηση των δικαιωμάτων, που έχουν καταγραφεί στις από 17-01-2013 Εκθέσεις Ελέγχου στο Υποθηκοφυλάκειο Μάσσητος  για κάθε δημοτικό διαμέρισμα του πρώην δήμου Κρανιδίου, ευρώ 30,00 ανά δικαίωμα.

 Διευκρινίζεται ότι η εργασία που έχει υπολογιστεί με την άνω  αμοιβή, είναι εφόσον μου παραδοθεί πλήρης φάκελος ανά τέτοιο δικαίωμα, δηλαδή φάκελος που να περιλαμβάνει τον τίτλο, το πιστοποιητικό μεταγραφής του τίτλου, το τοπογραφικό του  ακινήτου, τον εντοπισμό του ακινήτου.  Οποιαδήποτε άλλη εργασία, πέραν της προαναφερομένης, θα κοστολογείται επιπλέον».

Συνεπώς,  ήταν σαφές και ξεκάθαρο ότι ένα μέρος της εργασίας μου, το πρωτεύον θα έλεγα, αφορούσε στην κτηματογράφηση των δικαιωμάτων του δήμου Ερμιονίδας βάσει του άνω από 17-01-2013 ελέγχου που είχα διενεργήσει στο παρελθόν  για το δήμο Ερμιονίδας.

Όπως, επίσης, καλώς γνωρίζετε, όταν συντάχθηκε η αρχική σύμβαση, η οποία έλαβε αριθμ. πρωτ. 9907/26-10-2020, επειδή στο άρθρο 3 αυτής αναφερόταν ότι η  αμοιβή μου για τις συμφωνηθείσες υπηρεσίες μου ορίζεται στο ποσό των 18.066,80 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του φ.π.α., ζήτησα από το δήμο να γίνει τροποποίηση στο άρθρο 3, διότι,  κατά τους δικούς μου υπολογισμούς, ήταν εξόχως υπερβολική  η εκτίμηση  της εργασίας μου στο ποσό των 18.066,80 ευρώ, λαμβάνοντας υπ’ όψη ότι στην άνω προσφορά μου η αμοιβή μου οριζόταν σε ευρώ 30,00 ανά δικαίωμα. Επισυνάπτω το σχετικό e-mail που απέστειλα στο δήμο, στο οποίο περιέχεται η προσθήκη που ζήτησα για το άρθρο 3 της αρχικής σύμβασης, καθώς επίσης και να προσαρτηθεί στη σύμβαση η προσφορά μου, προς αποφυγήν παρανοήσεων,  παρεξηγήσεων και εσφαλμένων εντυπώσεων.

Από τον Ειδικό Σύμβουλο κο Ιωάννη Δημαράκη μου ζητήθηκε ν΄ασχοληθώ με την περίπτωση «Κων-νου Δημότση», ώστε να γίνει η διαδικασία της υποβολής στο κτηματολόγιο. Παρότι η περίπτωση αυτή εξέφευγε του αντικειμένου της σύμβασής μου με το δήμο, καθόσον δεν ενέπιπτε στις περιπτώσεις των ακινήτων που είχαν καταγραφεί στην άνω από 17-01-2013  Έκθεση Ελέγχου μου,  δέχτηκα ν΄ασχοληθώ και να εξυπηρετήσω,  όπως άλλωστε έκανα και για     τις άλλες περιπτώσεις της επίπονης αυτής διαδικασίας που είχα αναλάβει, όπου είχα τη δυνατότητα, καθώς το κύριο μέλημά μου ήταν η εκτέλεση της άνω σύμβασης.  Στο φάκελο που μου παρέδωσε ο δήμος για το  Κτηματολόγιο   υπήρχε  η υπ’ αριθμ. 6.464/2012 δημόσια διαθήκη του Κων-νου  Δημότση ενώπιον της συμ/φου Κρανιδίου Αγγελικής Γκιώνη, όπερ ήταν επαρκές δικαιολογητικό για να προχωρήσει η διαδικασία του κτηματολογίου. Ανέφερα στον κο Ιωάννη Δημαράκη ότι θα χρειαστούν συμπληρωματικά έγγραφα, ήτοι πιστοποιητικά από το Πρωτοδικείο και από το Ειρηνοδικείο, ληξιαρχική πράξη θανάτου,  τα οποία, κατόπιν δικής μου καθοδήγησης και συνδρομής, ο κος Δημαράκης αιτήθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες.

Στις 17-06-2021 ο κος Δημαράκης μου απέστειλε e-mail, στο οποίο περιέχονταν  τα βασικά για την δήλωση στο κτηματολόγιο έγγραφα, ήτοι η  άνω  διαθήκη του Κων/νου Δημότση, την οποία είχα ήδη στην κατοχή μου ως άνω, τα πιστοποιητικά που είχαν εκδοθεί από το Πρωτοδικείο και το Ειρηνοδικείο, η ληξιαρχική πράξη θανάτου του αειμνήστου. Το e-mail αυτό επισυνάπτω στην παρούσα μου. Τα έγγραφα αυτά ήταν ο κορμός για να γίνει η δήλωση στο Κτηματολόγιο, την οποία διαδικασία θα είχα ολοκληρώσει εάν  μου είχε προσκομιστεί έγκαιρα τοπογραφικό της οικίας που κληροδότησε ο Κων-νος Δημότσης με τα στοιχεία του κτιρίου, στοιχεία τα οποία μου απεστάλησαν στο e-mail μου στις 13-9-2021 από τον κο Ιωάννη Δημαράκη και αφού είχε προηγηθεί σχετική υπόμνησή μου με e-mail στις 2-9-2021.

Στις 26 Ιουλίου 2021 ο κος Ιωάννης Δημαράκης μου απέστειλε e-mail , το οποίο κοινοποιούσε και σ’ Εσάς κε Δήμαρχε, στο οποίο ζητούσε από μένα να σας στείλω επιστολή, με την οποία να προτείνω τις απαιτούμενες ενέργειες  που θα πρέπει να κάνετε Εσείς, ώστε να μεταγραφεί η διαθήκη του Κων/νου Δημότση στο Υποθηκοφυλάκειο Μάσσητος. Το συγκεκριμένο e-mail επισυνάπτω στην παρούσα μου. Πλην όμως, αυτό που ζητούσε ο κος Δημαράκης από μένα στην άνω επιστολή του δεν αφορούσε στη διαδικασία του Κτηματολογίου που είχα αναλάβει εγώ, αλλά έτερο ζήτημα, που είχε να κάνει με την κληρονομία του Κων-νου Δημότση και την απόκτηση από το δήμο τίτλου ιδιοκτησίας, το οποίο άπτεται της αρμοδιότητας συμβολαιογράφου. Γι’ αυτό, απήντησα στην άνω επιστολή του κου Δημαράκη ως απήντησα στις 2-9-2021, την οποία απάντησή μου κοινοποίησα και σ΄Εσάς, παραπέμποντας σε συμβολαιογράφο.

Όσον αφορά στο δεύτερο e-mail της 26-07-2021 του κου Δημαράκη προς εμένα, το οποίο κοινοποίησε και σ’ Εσάς και το οποίο επισυνάπτω στην παρούσα μου, ουδόλως εξέλαβα το περιεχόμενό του ως «εντολή» προς εμένα , όπως το χαρακτηρίζετε Εσείς στο άνω δελτίο τύπου, διότι τόσο από το λεκτικό του δεν προκύπτει ότι πρόκειται περί «εντολής, παρά περί διαπιστώσεων ή συμπερασμάτων ή απόψεων του κου Δημαράκη σχετικά  με εργασίες που θεωρεί ότι «θα πρέπει»  να γίνουν στα πλαίσια της διαδικασίας του Κτηματολογίου του δήμου, όπως ο ίδιος διατυπώνει, όσο και από το γεγονός ότι «εντολή» για την εκτέλεση των εργασιών που αναφέρει ο κος Δημαράκης μόνο Εσείς, ως μόνος αρμόδιος,   μπορείτε να δώσετε, αφού τηρηθεί η σχετική νόμιμη διαδικασία, δηλαδή προσφορά από τον ανάδοχο του έργου , σύναψη σχετικής σύμβασης μεταξύ των μερών.

Σημειωτέον, το περιεχόμενο του άνω δευτέρου από 26-07-2021 e-mail  εξέφευγε καταφανώς του έργου και του αντικειμένου που είχα αναλάβει βάσει της άνω προσφοράς μου και σύμβασης, όπερ είναι ευκόλως αντιληπτό για τον καθένα καλόπιστο αναγνώστη των εγγράφων. Το είδος και το εύρος των εργασιών που αναφέρονται στο εν λόγω e-mail αποτελούν αντικείμενο μίας εντελώς άλλης και διαφορετικής σύμβασης. Επί παραδείγματι, για την έρευνα των ακινήτων των νομικών προσώπων του δήμου, που αναφέρεται  στο άνω e-mail ως εργασία που «θα πρέπει» να γίνει, απαιτείται σύμβαση με τα οικεία νομικά πρόσωπα και ανάλογη ανάθεση, τα οποία  δεν υφίστανται.  Επιπροσθέτως, η έρευνα στο υποθηκοφυλάκειο εάν έχουν μεταγραφεί στο δήμο Ερμιονίδας ακίνητα μετά το 2011, που αναφέρεται  στο άνω e-mail ως εργασία που «θα πρέπει» να γίνει,  έχει γίνει ήδη για μέχρι την 17-01-2013 βάσει της άνω  με αριθμ. πρωτ. 1738/2013 Έκθεσης Ελέγχου.  Το χρονικό διάστημα από  την 17-01-2013 και εντεύθεν εκφεύγει προδήλως του έργου που έχω αναλάβει βάσει της άνω σύμβασης, καθόσον ρητά σ’ αυτήν προσδιορίζεται ότι το αντικείμενό μου είναι βάσει των  από 17-01-2013 Εκθέσεων  Ελέγχου.

Ουδεμία γραπτή δήλωση υπάρχει από μένα προς το δήμο ότι δεν έχει γίνει μεταγραφή της κληρονομίας του Κωνσταντίνου Δημότση, όπως εμφανίζετε, κε Δήμαρχε, στο άνω δελτίο τύπου, κατά προφανή αυθαίρετη και αβάσιμη ερμηνεία του άνω από 2-9-2021 e-mail μου. Ουδόλως ασχολήθηκα εγώ με το εάν υπάρχει ή όχι αποδοχή της κληρονομίας του Κωνσταντίνου Δημότση και εάν έχει γίνει ή όχι μεταγραφή αυτής στο Υποθηκοφυλάκειο, καθόσον δεν ήταν απαραίτητη η αποδοχή κληρονομίας για τη διαδικασία του Κτηματολογίου που είχα αναλάβει, όπως εξηγώ ανωτέρω, ούτε μου δόθηκε από Εσάς κε Δήμαρχε τέτοια εντολή, ούτε υπογράφηκε αναμεταξύ μας αντίστοιχη σύμβαση,  ούτε υπέβαλλα εγώ στο δήμο Έκθεση Ελέγχου από το Υποθηκοφυλάκειο που ν’ αναφέρει  περί αυτού, ούτε η άνω σύμβασή μου περιελάμβανε ν’ ασχοληθώ με μεταγραφές –έρευνες στο υποθηκοφυλάκειο πέραν της 17-01-2013, αλλά μέχρι την 17-01-2013, όπου μέχρι την 17-01-201 δεν υπάρχει τίποτε στο Υποθηκοφυλάκειο που ν΄αφορά την κληρονομία του Κων-νου Δημότση.

Και αντί, κε Δήμαρχε,  να κάνετε το στοιχειώδες, σύμφωνα και με τις αρχές της ΧΡΗΣΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ως οφείλατε εκ της ιδιότητάς σας, αλλά και εκ της σύμβασης εργοδότη και αναδόχου που μας συνέδεε, ήτοι, προτού εκδόσετε το άνω δελτίο τύπου και εκφράσετε δημοσία τα όσα εκφράσατε για το πρόσωπό μου και την εργασία μου, να με καλέσετε στο γραφείο σας, να μου θέσετε τα ερωτήματά σας και να ζητήσετε εξηγήσεις, Εσείς, αποσκοπώντας προφανώς στο πως θα κερδίσετε τις εντυπώσεις στην πολιτική αντιπαράθεση με το σύζυγό μου,  παρακάμπτοντας κάθε δεοντολογία, επιδεικνύοντας ασέβεια προς το πρόσωπό μου  και το λειτούργημά μου, αλλά και προς την επίπονη, εξόχως κοπιαστική  εργασία και προσφορά που έχω παράσχει μέχρι τούδε για το  Κτηματολόγιο του πρώην δήμου Κρανιδίου,  προέβητε σ΄αυτό το πυροτεχνηματικό δελτίο τύπου, το οποίο αποδεικνύεται κενό περιεχομένου σε ό,τι με αφορά.

Εγώ, λοιπόν, κύριε Δήμαρχε,  δεν είμαι ούτε σύμβουλος ,ούτε συνεργάτης του δήμου για να ζητάτε την παραίτησή μου από τη θέση μου. Πρόσκληση σε παραίτηση μόνο σε τέτοια πρόσωπα μπορείτε να απευθύνετε . Εγώ, λοιπόν,  είμαι ελεύθερος επαγγελματίας, που εν προκειμένω συνήψα  σύμβαση έργου με το δήμο, η οποία σύμβαση, κατόπιν του αιτήματός σας στο άνω δελτίο τύπου να υποβάλλω την παραίτησή μου, πρέπει να θεωρηθεί ότι καταγγέλθηκε από τον εργοδότη. Την ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ της σύμβασης που είχαμε συνάψει, η οποία  έγινε με αυτόν τον ανορθόδοξο, ανοίκειο,  πρωτόγνωρο και μη νόμιμο τρόπο, όπου ο προς ον  ουδόλως ειδοποιήθηκε προηγουμένως, ως όφειλε κατά νόμο, αλλά το πληροφορήθηκε από τα blogs μέσω τρίτων,    ΔΗΛΩΝΩ  με την παρούσα μου ότι ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ, παρά το αβάσιμο, αστήρικτο,  άκυρο αυτής.

Διότι, διαπιστώνω ότι δεν είναι  θέμα έλλειψης εμπιστοσύνης στο πρόσωπό μου, όπως προσχηματικά θέτετε στο άνω δελτίο τύπου, καθόσον αυτά που μου αποδίδετε περί δήθεν λάθους στην επιστημονική μου άποψη δεν ευσταθούν, ως αποδεικνύεται από όλα τα εκτεθέντα. Είναι ξεκάθαρα θέμα προκατάληψης προς το πρόσωπό μου, διότι τυχαίνει να είμαι σύζυγος πολιτικού σας αντιπάλου.

Tέλος, Σας προσκαλώ, κε Δήμαρχε, να μην χρησιμοποιήσετε ξανά το όνομά μου και την επαγγελματική μου υπόσταση στο δημόσιο λόγο Σας, ούτε καν για να με επαινέσετε για το πόσο αξιόλογη δικηγόρος είμαι και για την επαρκή επιστημονική μου κατάρτιση, όπως αναφέρετε στο άνω δελτίο τύπου. Την αξία μου ως δικηγόρος την γνωρίζω, όπως τη γνωρίζουν και όλοι οι συνάδελφοί μου στο δικηγορικό σύλλογο Ναυπλίου και όχι μόνο, και φυσικά  όσοι έχουν περάσει το κατώφλι του γραφείου μου. Ούτε έχω τη ματαιοδοξία της προβολής, εξ ου και δεν την επιδιώκω. Είμαι άλλων αντιλήψεων και άλλων τόνων.

Με τιμή

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ Α.   ΔΡΟΥΖΑ

ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Διαβάστε τα συνημμένα έγγραφα που αναφέρονται στην απαντητική επιστολή της κας δικηγόρου >>>

 














Δεν υπάρχουν σχόλια: