Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2021

Το ανέσυραν οι αναγνώστες από το αρχείο του blog και το έχουν κάνει φύλλο και φτερό...

 

Προς κ. Ιωάννη (Γιαννούλη) Δημαράκη τον αυτοθαυμαζόμενο και αυτοεπαινούμενο ->το ανάγνωσμα…

 

Κύριε Δημαράκη ανταπαντώντας στην έκδηλη από μίσος.  φθόνο  και εμπάθεια απάντηση σου στο πρόσωπό μου στο προσφιλές σας  blog >>> http://eikonoskopionews.blogspot.com/2021/07/ σε σχετικό σχόλιό  μου >>> ΕΔΩ  που σκόπιμα δεν δίνετε το κείμενο στους αναγνώστες για να καταλάβουν σε τι μου απαντάτε, τους χυδαίους χαρακτηρισμούς σας στο πρόσωπό μου σάς  τους επιστρέφω, για να βρούνε πρόσφορο χώρο. επάνω σας!...

α) Αν αυτοχρίζομαι δημοσιογράφος (όπως με αποκαλείς εμπαθώς) αυτό το μαρτυράει το μεγάλο εθελοντικό δημοσιογραφικό μου έργο. 22 χρόνια με πολύ πυκνή και μάχιμη(!) δημοσιογραφία, 10 χρόνια στον έντυπο Τύπο σε καθημερινή εφημερίδα   και 12 χρόνια στο blog μου στο διαδίκτυο, που πολύ θα ήθελες να έχεις ασχοληθεί με όσα εγώ ασχολούμαι, αλλά δυστυχώς, αυτή η δραστηριότητα θέλει ψυχή,  τρέξιμο, και γνώση τα οποία στερείσαι εντελώς!!...  Και σου υπενθυμίζω Γιαννούλη - σε εσένα και στον κύκλο σου -  εγώ δεν αυτοχρίστηκα δημοσιογράφος, αλλά με έχρισαν και δέχτηκαν τα κείμενά μου στις εφημερίδες τους μεγάλοι εκδότες και αρχισυντάκτες του αργολικού Τύπου. Τα ρεπορτάζ μου πολλές φορές  μπαίνανε κύρια άρθρα στο πρωτοσέλιδο και στο σαλόνι των εφημερίδων και ανάμεσά σε άρθρα μεγάλων  αρθρογράφων  του Αθηναϊκού  Τύπου!

β) Γιαννούλη, εγώ υπογράφω τα δημοσιεύματά μου  με όνομα και επώνυμο που εσύ ανήθικα και αναξιοπρεπώς δεν αναφέρεις. Πες μου λοιπόν ποιος είναι πιο αξιοπρεπής, εσύ που πήρες μια ερώτησή μου και τη μετέτρεψες σε υμνολόγιο του εαυτού σου ή εγώ   που την μετέφερα από τους συμπολίτες μας  υπό τύπου ερωτήσεως;;; …

γ) κ. Δημαράκη, στο σχόλιό μου που σας συντάραξε, δεν αναφέρομαι σε παραίτηση ή απόλυσή σας, αλλά σε φήμες που συζητιόντουσαν από συμπολίτες μας - όπως συμβαίνει πάντα στις μικρές κοινωνίες- και αυτές με καμία βεβαιότητα και σιγουριά, όπως μάθαμε, ακούσαμε, και το σύνηθες  κουτσομπολιό όπως το βεβαιώνεις εσύ.  Γι’ αυτό άλλωστε, ζητάω από τον κ. δήμαρχο και όχι από εσένα, να μας ενημερώσει  επίσημα τόσο για την περίπτωσή σου, όσο και για την περίπτωση της παραίτησης ή της απόλυσης του Γ.Γ. καθώς και σε πολλά άλλα θέματα, που αφορούν το Δήμο και τις υπηρεσίες του.

Δυστυχώς όμως για τον κ. δήμαρχο  και αυτή τη φορά δεν μας απάντησε και απαντάς εσύ,  κομπομορρημονώντας  για το εθελοντικό σου έργo (δήλωση του Γιαννούλη   ->Αυτή η εργασία μου επ’ ωφελεία των δημοτών, θα αποτελέσει παρακαταθήκη για το μέλλον. Αυτή είναι η δική μου ανταμοιβή...)

 Επομένως, εφόσον λες για εμένα πως ενεργώ υποβολιμαία  σε ερωτώ: ποιος ενεργεί υποβολιμαία σύμφωνα με τα παραπάνω εγώ ή εσύ;;; …

δ) κ. Γιαννούλη  σε ό,τι αφορά τα ψευδή μου δημοσιεύματα όπως τα χαρακτηρίζεις, θέλω να σου πω  για να ενημερωθούν οι αναγνώστες  και όλοι οι συμπολίτες μου, τα εξής: Ψευδή - ψευδέστατα   είναι αυτά που αναφέρεσαι στην μηνυτήρια αναφορά που έχεις υποβάλλεις εις βάρος μου που εκτός των πολλών άλλων  αναφέρεις πως απλά σου είμαι γνωστός. Ενδεικτικά αναφέρομαι  ποιες είναι  οι βαθιές κοινωνικές μας σχέσεις: Η αείμνηστη μητέρα σου Αδαμαντία (Ντούλα) με έχει βαπτίσει. Εγώ παραβρέθηκα ως μάρτυρας (άρα κουμπάρος σου) στον πολιτικό σου γάμο που τελέσατε με τη σύζυγό σου στο Δημαρχείο Ζωγράφου. Στη συνέχεια βάπτισες τον μονάκριβο γιο μου τον Δαμιανό, αφού δεν μπορούσα να σε προσκαλέσω να κάνεις τόσο μεγάλο ταξίδι    - στην Αγία Πετρούπολη της Ρωσίας, να  παρασταθείς στο γάμο μου ως κουμπάρος, κάτι που ήταν δεδηλωμένη επιθυμία του αείμνηστου πατέρα σου....

Για όλα αυτά Γιαννούλη απλά με γνωρίζεις ή σου είμαι γνωστός,

 όπως αναφέρεσαι στη μήνυση εις βάρος μου!

Πες  μου τώρα λοιπόν κ. Ιωάννη (Γιαννούλη) Δημαράκη  ποιος λέει ψέματα εγώ η εσύ;;;

ε) Σε ό,τι αφορά τ' αποτελέσματα της εθελοντικής προσφοράς σου τα γευτήκαμε, όταν  είχες αναλάβεις ως πρόεδρος της επιτροπής συντονισμού της επίσκεψης του τ. ΠτΔ στην Ερμιόνη. Και ο λαός θα σου πει "για πες αλεύρι, το σπίτι του Δημήτρη Χατζησωκράτη σε γυρεύει" κλικ>>>ΕΔΩ

Τώρα,  για τη  δουλειά που κάνεις πραγματικά εύχομαι, να είναι παρακαταθήκη για το Δήμο μας όπως εσύ την αισθάνεσαι... Πάντως, να ξέρεις,  ότι δεν είναι η πρώτη  και εσύ ο μοναδικός, γιατί έχουν προηγηθεί άλλοι από εσένα... 

Ο αυτοχριζόμενος δημοσιογράφος - όπως με αποκαλείς!

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

  • Lola Voganatsi
    Εγώ πάντως θα μείνω με την απορία! Αφού δεν είσαι τίποτα παρά ένας απλός μπλόκερ του διαδικτύου της Ερμιόνης γιατί δεν σε προσπερνάνε; Γιατί τόση μεγάλη βαρύτητα στα γραφόμενά σου;
    • Μου αρέσει!
    • Απάντηση
    • 4 ώρ.
  • Σταμάτης Δαμαλίτης
    Lola Voganatsi Αυτά τα λίγα λόγια που γράφεις πάνω στο θλιβερό θέμα. έχουν πολύ μεγαλύτερη αξία από ΄όσα γράφω εγώ γι' αυτούς και αυτοί για εμένα. Είθε το παράδειγμα σου να το ακολουθήσουν και άλλοι συμπολίτες μας, να βγούν μπροστά και να εκφράσουν δημόσια τις απόψεις τους για τις δημοτικές μας υποθέσεις, μήπως κάποτε  αναπνεύσουμε καθαρό αέρα  στο ξέφωτο, έξω από το σκοτεινό τούνελ ....

Δεν υπάρχουν σχόλια: