Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2019

Η Δημοκρατία σήμερα κατρακύλησε...

 […]Ευθύνη των πολιτών είναι να θυμούνται αυτό που ξέρουν. Το σύστημα… 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Documento

Το σύστημα




https://www.documentonews.gr/
Υπάρχει μια λέξη που παρά την εννοιολογική της αοριστία χρησιμοποιείται σε αυτήν τη χώρα για να αποδώσει πολύ συγκεκριμένα πράγματα: το «σύστημα». Το σύστημα που παρανομεί, που καταπίνει και εξοντώνει ανθρώπους, που ευνοεί τους απατεώνες και τους κλέφτες και αναπαράγεται από την καταστροφή που δημιουργεί γύρω του. Το σύστημα που εξουσιάζει ακόμη και αν δεν κυβερνά, που εκφοβίζει και φροντίζει πάντα να αυτοαθωώνεται μέσα από την επιβολή στην κοινή γνώμη και αν χρειαστεί και στα δικαστήρια.
Ποιος δεν καταλαβαίνει τι σημαίνει η φράση «τον έφαγε το σύστημα»; Ποιος δεν έχει κάποιο παράδειγμα για τους ανθρώπους που άλεσε η κρεατομηχανή του;
Προσέξτε όμως την αντίφαση. Ενώ όλοι γνωρίζουν τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί το σύστημα, ενώ ο καθένας αντιλαμβάνεται ότι διαβάλλει , συκοφαντεί και εξοντώνει όποιον βρεθεί απέναντί του, όταν αυτό συμβεί πολλοί είναι έτοιμοι να πιστέψουν το σύστημα και να αναρωτηθούν μήπως όσα διαδίδει είναι αλήθεια. Δεν γνωρίζω αν πρόκειται για λειτουργία της ανθρώπινης φύσης και των ροπών της ή της παντοδυναμίας του συστήματος.
Για όσους δεν θυμούνται ή θέλουν να ξεχνούν, ο Παύλος Πολάκης ξεκίνησε τους ανοιχτούς λογαριασμούς του με το «σύστημα» όταν στην πρώτη του συνέντευξη Τύπου με την ιδιότητα του υπουργού κοινοποίησε τα συμπεράσματα ενός πορίσματος των ελεγκτών δημόσιας υγείας που αποκάλυπταν το πάρτι στο ΚΕΕΛΠΝΟ. Ο συγκεκριμένος δημόσιος αλλά ανεξέλεγκτος μηχανισμός λειτουργούσε ως offshore μαύρου χρήματος που πλήρωνε εκδότες, πολιτικούς και εταιρείες. Σε αυτήν τη συνέντευξη Τύπου ένας δημοσιογράφος –του οποίου οι σχέσεις με τη Novartis αποκαλύφθηκαν στη μεγάλη έρευνα που έχει ξεκινήσει– έβρισε τον υπουργό αποκαλώντας τον μαντρόσκυλο. Στα κανάλια φυσικά δεν μεταδόθηκε η πρόκληση του δημοσιογράφου αλλά η απάντηση του Πολάκη, τον οποίο στα ρεπορτάζ φιλοτέχνησαν ως αγροίκο που δεν σέβεται τους δημοσιογράφους.
Από εκείνη τη μέρα η κοινή γνώμη έμαθε –εκπαιδεύτηκε είναι μάλλον η σωστή λέξη– να σχολιάζει το τσιγάρο του Πολάκη, τη χωρίστρα του Πολάκη, το βλέμμα του Πολάκη και φυσικά όσα έγραφε και έλεγε. Δεν έγραψαν μονόστηλο για το έργο του, για τη μαγκιά του (την κανονική, όχι αυτή που εμφάνιζαν) να κάνει εγχειρήσεις στα νοσοκομεία όντας υπουργός, ούτε καν για τα περιστατικά στα οποία, ως υπουργός πάντα, έσωσε δύο φορές ανθρώπους απ’ τον θάνατο σε δημόσιες εκδηλώσεις στις οποίες παρευρισκόταν. Αν κάποιος υπουργός του συστήματος είχε την ιστορία του Πολάκη, ενός ορφανού παιδιού που ορκίστηκε στον τάφο του πατέρα του να προκόψει, πράγμα που έκανε πετυχαίνοντας να γίνει από τους καλύτερους εντατικολόγους στην Ευρώπη, θα του έκαναν αφιερώματα και θα του αφιέρωναν τραγούδια. Αλλά ο Πολάκης δεν ήταν μόνο από την άλλη πλευρά του συστήματος, ήταν και εχθρός του.
Εστειλε στον εισαγγελέα αυτούς που θεωρούσαν τον εαυτό τους πάνω και από τον εισαγγελέα. Εβαλε το χέρι του όχι στο χρήμα της Novartis και του ΚΕΕΛΠΝΟ, όπως θα μπορούσε, αλλά στη βρόμικη πραγματικότητα προσπαθώντας να την καθαρίσει.
Ξαφνικά η κ. Στουρνάρα έγινε ελεγχόμενη και υπόδικη, μάθαμε ότι ο Στουρνάρας ερευνάται από το FBI ενώ υπήρξε και σύμβουλος της Novartis, ότι οι Πουλήδες κανόνιζαν να πουληθούν οι φακές στο ΚΕΕΛΠΝΟ για μαύρο χαβιάρι, ότι ο Αδωνης ως υπουργός Υγείας έκανε τα χατίρια της Novartis και ότι μερικές δεκάδες δημοσιογράφοι και εταιρείες ξέπλεναν μαύρο χρήμα.
Και τι έκανε το σύστημα; Προσπάθησε να δολοφονήσει όχι μόνο το προφίλ του Πολάκη αλλά και τη λογική. Πρόταξε την οπαδική λογική της συνωμοσίας, σύμφωνα με την οποία όλα ήταν ένα ψέμα των Πολάκηδων, και έβγαλε από το κάδρο το απλό ερώτημα «ποιος μετέτρεψε με υπογραφές και αποφάσεις για την υγεία τη δαπάνη από 2 δισ. σε 7 δισ. αν όχι οι υπουργοί που ελέγχονται;».
Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα να πληρώσει ο Πολάκης. Οι μηνύσεις δεν έγιναν για να καταδικαστεί αλλά για να διασυρθεί, να ταλαιπωρηθεί και να είναι σε θέση άμυνας. Εγιναν επίσης για να απολογείται η αξιωματική αντιπολίτευση αντί να ελέγχει την κυβέρνηση για όσα τρομερά θα συμβούν από τους παλιούς πρωταγωνιστές.
Το σύστημα, αυτό το αόριστο σύστημα με την τόσο ξεκάθαρη όμως συμπεριφορά, προσπαθεί να βρει στη Δικαιοσύνη δικαστές και εισαγγελείς που θα εκτελέσουν εντολές. Η δίωξη εναντίον του Πολάκη για την υποτιθέμενη ηχογράφηση του Γιάννη Στουρνάρα δεν έχει ούτε λογική ούτε τύχη. Η δικογραφία σχηματίστηκε αυτεπάγγελτα μετά τις καταγγελίες Στουρνάρα ότι τον ηχογράφησε ο Πολάκης και στη συνέχεια όσα κατέγραψε τα έδωσε στο Documento. O Στουρνάρας δεν έχει κανένα αποδεικτικό στοιχείο για τους ισχυρισμούς του, αλλά η Δικαιοσύνη μπορεί να του κάνει το χατίρι.
Οπως το έκανε άλλωστε στην κ. Στουρνάρα, η οποία συνελήφθη να καταγράφει μέσα στο δικαστήριο τη διαδικασία της δίκης εναντίον μου και ενώ υπήρχαν τα αποδεικτικά στοιχεία τα έσβησε ο ίδιος ο πρόεδρος του δικαστηρίου.
Το σύστημα έχει τον τρόπο και τους ανθρώπους του. Πάρτε για παράδειγμα τη φωτογραφία του Αλέξη Τσίπρα στο κότερο της συμβούλου του Κατερίνας Παναγοπούλου. Παρότι ο τότε πρωθυπουργός είχε δηλώσει πως έγινε παράνομη φωτογράφισή του σε ιδιωτικές στιγμές, δεν ασκήθηκε καμιά αυτεπάγγελτη δίωξη ούτε έγινε έρευνα γι’ αυτούς που έκαναν την καταγραφή και αυτούς που δημοσίευσαν τη φωτογραφία. Δηλαδή ο Πολάκης και ο γράφων διώκονται για καταγραφή Στουρνάρα που δεν υπήρξε και δεν αποδεικνύεται, αλλά για την καταγραφή του Τσίπρα για την οποία υπήρχαν και στοιχεία και αποδείξεις δεν διατάχθηκε καν έρευνα. Το σύστημα.
Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία για το τι θα επιχειρήσει το σύστημα, όχι μόνο ενάντια στον Πολάκη. Είναι ευθύνη των δημοκρατικών κομμάτων και δυνάμεων να μην αφήσουν τη δημοκρατία να κατρακυλήσει ως εκεί που την οδηγεί ο νεοτραμπισμός του Μητσοτάκη μπολιασμένος με τις πρακτικές του ΄60. Ευθύνη των πολιτών είναι να θυμούνται αυτό που ξέρουν. Το σύστημα. 

«Ο παραδοσιακός ανεμόμυλος» (μούφα) του Κρόθι στην Ερμιόνη το κόσμημα και το καμάρι της αρχιτεκτονικής»…

 Άραγε τι να λέει η Επιτροπή Αρχιτεκτονικού Ελέγχου (ΕΠΑΕ) Ερμιονίδας  για το διατηρητέο κτήριο!!!...



«Άρχοντες μας» δεν έχουμε άλλη υπομονή....



Ανεβάστε μπουλντόζες και άλλα σκαπτικά μηχανήματα να καθαρίσουν το τοπίο της αυθαιρεσίας  και μαζί με το νοικοκυριό στο χώρο που θα γίνει, να καθαρίσει και η  μεγάλη απάτη που προσβάλλει τον τόπο μας, την ιστορία μας, την αξιοπρέπειά μας και την αισθητική μας!!! ....


Εξορίστε και τους δημιουργούς και υπευθύνους αυτής της υπόθεσης 
και όπως αυτή εξελίχθηκε…

Φώτο – ρεπορτάζ        
ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.  

Εφ' όλης της ύλης >>>> 

Έτσι στήθηκε η απάτη της δήθεν αναστήλωσης του μύλου στο Κρόθι Ερμιόνης  ...

Έτσι στήθηκε η απάτη της δήθεν αναστήλωσης του μύλου στο Κρόθι Ερμιόνης - εφ' όλης της ύλης ...
... τέως του τέως Δήμου Ερμιόνης ακόμα να πας στον κ. Εισαγγελέα;; 
- τσακίσου να πας, διαφορετικά βούλωσέτο ... -ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ...

Με αυτά τα τραγούδια ταξιδεύουμε πίσω στα νεανικά μας χρόνια... και γίνονται παρηγοριά στο σήμερα και Ελπίδα στο αύριο…

...Και τι δεν μας θυμίζει το συγκεκριμένο τραγούδι…
----------------------------------------------------------------------------------------------------

Αποτέλεσμα εικόνας για Μανώλης Μητσιάς

Μανώλης Μητσιάς ο «μαιτρ» του λαϊκού μας τραγουδιού

….«Αυτά τα χέρια είναι δικά σου και τα’χεις στείλεις για να με δικάσουν»…

Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

31ο Διεθνές Φεστιβάλ Πορτοχελίου για την Τέχνη & τον Πολιτισμό 2019

Το μη κερδοσκοπικό σωματείο Όμιλος για την Μελέτη, Έρευνα & Διάχυση του Πολιτισμού (ΟΜ.Ε.ΔΙ.ΠΟ.) σε συνεργασία με τον Δήμο Ερμιονίδας και την Δημοτική Κοινότητα Πορτοχελίου και με την οικονομική και ηθική υποστήριξη του Συλλόγου Φίλων Πορτοχελίου (Σ.Φ.Ι.Π.) θα πραγματοποιήσει φέτος για 31η συνεχόμενη χρονιά στο Πορτοχέλι Αργολίδας, από 1 έως 15 Αυγούστου, το Διεθνές Φεστιβάλ Πορτοχελίου για την Τέχνη και τον Πολιτισμό.

>>>>>>>>>>

Σκληρή γλώσσα από τον βουλευτή Αργολίδας Γιάννη Γκιόλα για τους αδικαιολόγητους και χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα, πανηγυρισμούς της Κυβέρνησης.



ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                              30- 7-19
                                              
                                               ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για Γιάννης Γκιόλας

ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΕΞΩΦΘΑΛΜΑ ΜΕΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΚΑΙ  ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΣΤΡΩΜΑΤΩΝ Η ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΕΝΦΙΑ. ΜΟΛΙΣ ΤΟ 3,9% ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΩΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΏΝ, ΜΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΉΣ ΑΞΙΑΣ 300.000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΑΡΠΩΝΕΤΑΙ ΤΟ 49% ΑΠΟ ΤΑ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΑ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ Η Ν.Δ. ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΕΛΑΦΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΚΟΝΔΥΛΙΟΥ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΝΦΙΑ».

 Σκληρή γλώσσα από τον βουλευτή Αργολίδας για τους αδικαιολόγητους και χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα, πανηγυρισμούς της Κυβέρνησης.
●        Το επιτόκιο του δεκαετούς ομολόγου είχε ξεκάθαρη πτωτική πορεία από πέρυσι τον Ιούνιο.
●        Παραλάβατε ανοιχτό ορίζοντα στην Οικονομία.
●        Μόλις 200 εκατομμύρια το όφελος των φορολογουμένων. Από πού όμως θα αντλήσετε το ποσό αυτό; Μήπως από τη μείωση του αφορολογήτου; Ποια είναι τα ισοδύναμα που θα αντισταθμίσουν τις φοροελαφρύνσεις;
●        Στον ΕΝΦΙΑ ωφελούνται μόνο όσοι έχουν περιουσίες αξίας άνω των 300.000 ευρώ. Αυτή είναι η «μεσαία τάξη» που καυχιέστε ότι θέλετε να ελαφρύνετε;
●        Καθαρά ταξική η οικονομική πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, που έδειξε εμπράκτως το ενδιαφέρον του για τα χαμηλά στρώματα.

Δείτε την ομιλία του Γιάννη Γκιόλα στην Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων στο βίντεο που ακολουθεί:   https://youtu.be/SdgYj_oznUI

Χρήστος Γιανναράς καθηγητής φιλοσοφίας - [...]Το ελλαδικό κράτος, δύο αιώνες τώρα, παλεύει να αλλάξει τους όρους της δεδομένης ταυτότητάς του.....




-----------------------------------------------------------------------------
Για την ελληνική διαφορά


Christos Yiannaras | 29 Jul 2019
Δύο αιώνες τώρα, το απολειφάδι του κοσμοπολίτικου Ελληνισμού που αποτέλεσε βαλκάνιο «εθνικό κράτος», παλεύει να επιβιώσει ιστορικά. Με αποκλειστικό μπούσουλα τη μίμηση, τον μεταπρατισμό.
Το ελλαδικό κράτος θέλει να γίνει κάτι άλλο από αυτό που είναι. Αυτό που είναι, δεν επιλέχθηκε με δημοψηφίσματα. Το καθορίζουν η γλώσσα του, η ιστορία του, η εδαφική του διαμόρφωση, το κλίμα του. Το ελλαδικό κράτος, δύο αιώνες τώρα, παλεύει να αλλάξει τους όρους της δεδομένης ταυτότητάς του.
Θέλει να ανήκει «εις την Δύσιν». Η γλώσσα του να σκοπεύει στη συναλλαγή, όχι στην κοινωνία της εμπειρίας. Η ιστορία του να χαρίζεται σε αδίστακτους σφετεριστές. Να αγνοηθεί το κλίμα και η εδαφική διαμόρφωση, για να χτίζονται βλάσφημου όγκου ασύμμετρα κουτιά, που προϋποθέτουν σπάνια ηλιοφάνεια και πολύμηνο παγετό.
Το «εθνικό κράτος», το ελληνώνυμο, δύο αιώνες τώρα, επιμένει σε δάνειο πολιτικό σύστημα (παρωδία κοινοβουλευτισμού), σε δάνειους θεσμούς οργάνωσης (πνιγερά συγκεντρωτικούς), δάνεια συστήματα παιδείας, δάνειους στόχους ανάπτυξης, δάνεια πρότυπα αισθητικής καλλιέργειας.
Αν η μίμηση, ο μεταπρατισμός, οδήγησαν την ελληνική κοινωνία σε προκοπή ή σε παγιωμένη παρακμή, είναι θέμα που δεν μπορούμε οι Νεοέλληνες να το συζητήσουμε – δεν θα συμφωνήσουμε ποτέ. Επειδή ο καθένας μας, με την απάντηση που δίνει, αποβλέπει στη θωράκιση του εγώ του: διακινδυνεύει τις «πεποιθήσεις» που κάποτε επέλεξε ή «ανεπαισθήτως» του υπέβαλαν. Και οι «πεποιθήσεις» του μέσου Νεοέλληνα λειτουργούν με τον φανατισμό της συμπτωματικής προσκόλλησής του σε μια ποδοσφαιρική ομάδα ή σε κομματικό μαντρί.
Αδύνατο να συζητήσουμε τα θεμελιώδη προβλήματα της ύπαρξης και συνύπαρξής μας οι Νεοέλληνες. Τα ασυνάρτητα τσιμπολογήματα των ιδεολογικών μας επιλογών, η κωμικά σαθρή ιστορική μας «κατάρτιση», η σκιώδης εξάσκησή μας στη λογική μέθοδο, μετασχηματίζουν κάθε «διάλογο» σε αντιμαχία εγωισμών. Σύμπτωμα κοινωνιών με χαμένον ή εξαρχής ανύπαρκτο ρόλο στην Ιστορία.
Η πιο δυσφόρητη απορία είναι, γιατί στον «ελεύθερο» (μετά την Τουρκοκρατία) πολιτικό βίο των Ελλήνων δεν υπήρξε ποτέ ένα κόμμα, που να φιλοδοξήσει τη διάσωση και πραγμάτωση της ελληνικής διαφοράς. Υπήρξαν κορυφαία αναστήματα λογίων και καλλιτεχνών με συναρπαστική κατανόηση και αφομοίωση της ελληνικής ετερότητας και της επίκαιρης ιστορικής δυναμικής που μπορούσε να έχει αυτή η ετερότητα. Υπήρξαν και χαρισματούχοι πολιτικοί με την ίδια συνειδητοποίηση, όπως και σοβαροί μελετητές και μαχητές του ελληνικού κοινοτισμού, της επικαιροποιημένης επιστροφής σε θεσμούς αυτοδιαχείρισης. Δεν υπήρξε ποτέ κόμμα πολιτικό που να στοχεύει πρωτευόντως σε μια σύγχρονη πολιτική ελληνική ιδιαιτερότητα.....
>>>>>>>

Το τελευταίο αντίο στην κυρά Ελένη Χαρμπή


 Τι κι αν είναι μεγάλες ηλικιακά; 
Ο πόνος της απουσίας τους ήδη υπάρχει!


Σήμερα οι κάτοικοι του Ηλιοκάστρου συνόδευσαν στην τελευταία της κατοικία τη συντοπίτισσά τους Ελένη Χαρμπή.
Η εξόδιος ακολουθία σεμνή και λιτή, με τα παιδιά της Ματίνα και Γιώργο, τους συγγενείς, φίλους, συμπατριώτες. 
Όλοι τους λυπημένοι και παρόντες στο αποχαιρετιστήριο πρωινό. Οι εγγονές της Αγγελική και Ελένη  έκλαψαν τον αποχωρισμό τους με την ψυχή τους. Έκλαψαν για «τη γιαγιά τους την καλή, που είχε κότες στην αυλή».


Την κ. Ελένη την είχα γειτόνισσα στο νηπιαγωγείο τα χρόνια που υπηρέτησα στο Ηλιόκαστρο. Το θεώρησα καθήκον μου να είμαι εκεί. Γυναίκα στιβαρή, δυνατή, επικοινωνιακή, μαχητική, πρόθυμη, δημιουργική, αντρογυναίκα και συνάμα όμορφη και πολύ θηλυκιά.
Έζησε χαρές και λύπες, δούλεψε πολύ να αναστήσει τη γη της και να κρατήσει όρθιο το ορφανεμένο σπιτικό της, να μεγαλώσει, να σπουδάσει και να αποκαταστήσει τα παιδιά της.
Και τα χρόνια πέρασαν, τα στιβαρά χέρια έγιναν αδύναμα, οι ορθές πλάτες κύρτωσαν, το μυαλό έχασε τη διαύγειά του. Έτσι σήμερα η μέση της κυρα- Ελένης, τα χέρια της, τα πόδια της και η ψυχούλα της από τις πίκρες, μα και τις  γλύκες της ζωής θα ξεκουραστούν.
Θα σεργιανά στα ανθοστόλιστα λιβάδια χωρίς το βάρος του γερασμένου της κορμιού, με την ψυχή της να φτερουγίζει με λαχτάρα για τα παιδιά, τα εγγόνια και τα δισέγγονά της.
Αντίο γιαγιά Ελένη. Καλό Παράδεισο!
Βιβή Σκούρτη

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Ερμιόνης «Απόστολος Γκάτσος» ευχαριστεί όλους τους συγγραφείς της Ερμιόνης


Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Ερμιόνης  «Απόστολος Γκάτσος» ευχαριστεί όλους τους συγγραφείς της Ερμιόνης που δώρισαν τα έργα τους σε αυτήν και βρίσκονται στη βιβλιοθήκη για όποιον θέλει να τα διαβάσει:
Ευχαριστούμε λοιπόν αλφαβητικά τους:
Βασίλειο Γκάτσο, Ηρώ Γεωργίου, Ελένη Δάκη, Ιωάννη Ησαία, Πέτρο Λακούτση, Αργύρη Παλούκα, Γεώργιο Προκοπίου, Κατερίνα –Παπαμιχαήλ Ρήγα, Μυρσίνη Σαμαρά, Ιωάννη Σαρρή, Βιβή Σκούρτη και Γιάννη Σπετσιώτη.

 (Θα αναφερθούμε στις δωρεές των ετών 2017-2019)

1.Τον Βασίλειο Γκάτσο για τη μελέτη του:
Τα αρχαία λατομεία της Ερμιόνης, η χρήση και η ιστορία των λίθων τους. 
(βρίσκεται στην ιστοσελίδα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Ερμιόνης)



2. Τον Γιάννη Σπετσιώτη
Ο ερμιονίτικος λαϊκός λόγος-Εκφράσεις και διάλογοι,


3)Ο ερμιονίτικος λαϊκος λόγος - Τα παρατσούκλια


Τους Γιάννη Σπετσιώτη, Τζένη Ντεστάκου:

Η  Βιτόριζα


Το ελληνικό σχολείο (Σχολαρχείον) Ερμιόνης (1890-1909),
  




Η εκπαίδευση των κοριτσιών στα Δίδυμα (1830-1930)
>>>>>

Υποδοχή και Ενθρόνιση του Μητροπολίτου Ύδρας Σπετσών Αιγίνης Ερμιονίδος και Τροιζηνίας στο Κρανίδι.

Πέρασαν 18 χρόνια από την Εκλογή και την Χειροτονία του νέου τότε Μητροπολίτη μας, κ.κ Εφραίμ Στενάκη και τόσα άλλα από την μετέπειτα πανηγυρική υποδοχή και την ενθρόνισή του στο Κρανίδι. 
Ιστορικές στιγμές του τόπου μας αποτυπωμένες από τον "ιστορικό" φωτογράφο και εικονολήπτη αείμνηστο Στέφο Αλεξανδρίδη.
Το βίντεο αυτό προβάλλεται δημόσια για πρώτη φορά και πέραν του γεγονότος που προβάλλει, μας δίνει την ευκαιρία να μετρήσουμε τον χρόνο με την απουσία ανθρώπων, συμπατριωτών μας που έφυγαν, αλλά και με τα σημάδια όσων υπάρχουμε!

Η περιβόητη πυρασφάλεια στο Μπίστι ( κι' όχι μόνο...) στα εξ ων συνετέθη!!…



Τώρα «άρχοντες» και μη, κάνουμε πως δεν βλέπουμε το ρημαδιό και τον κανιβαλισμό της κοινωνίας των υποκριτών…
Αν όμως συμβεί το κακό, δήθεν θα δακρύσουμε και θα τρέχουμε να σβήσουμε με μπρακάτσες και κουβαδάκια με νερό(!) την πύρινη λαίλαπα….
Ως τότε, έτσι θα είμαστε και έτσι θα μένουμε, «ταξιδιώτες στην λιακάδα»….
 ΣΤΑΜ. ΔΑΜ

Άλλα δύο χρυσά μετάλλια μας χάρισε η Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου, ....



ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                  29-7-2019


 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ: «ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ».

Άλλα δύο χρυσά μετάλλια μας χάρισε η Κωνσταντίνα Γιαννοπούλου, τερματίζοντας πρώτη στα 800 και 1500 μ. στους Πανελλήνιους αγώνες στίβου, σκορπίζοντας για μια ακόμη φορά  μεγάλη χαρά σε όλους τους συμπατριώτες της.
Η σκληρή και συστηματική της προσπάθεια, η προσήλωσή της στο στόχο της και η σεμνή της παρουσία, μας κάνουν όλους περήφανους και της ευχόμαστε να καταφέρει ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες. 
Καλή δύναμη για τη συνέχεια,  Κωνσταντίνα.

Με τις καλύτερες των εντυπώσεων έκλεισε η αυλαία του 13ου Φεστιβάλ΄Ερμιονίδας από τον Μουσικό Σύλλογο στην Ερμιόνη

Η εκδήλωση ήταν αφιερωμένη στον αείμνηστο σεμνό μεγάλο δημιουργό μουσικοσυνθέτη Σταύρο Κουγιουμτζή

Κατακλείστηκε από κόσμο ο ειδυλλιακός αύλιος χώρος της εκκλησίας του Αγίου Γερασίμου στο Κρόθι, (το καλύτερο μπαλκόνι...) όπου κάθε χρόνο τέτοιες μέρες διοργανώνονται παρόμοιες εκδηλώσεις από τον Μ.Σ.Ε.




Η εκπαιδευτικός Αργυρώ  Μέξη – Κωστελένου παρουσίασε πτυχές από τη ζωή και το μουσικό έργο του τιμώμενου μουσικοσυνθέτη Σταύρου Κουγιουμτζή 



Αντώνης Ρεμούνδος – Βιολί
Μαέστρος της Χορωδίας ¨Φάρος¨ Πορτοχελίου,
Συνθέτης, Καθηγητής Βιολιού, Πιάνου και Θεωρητικών

Γιώργος Κοσμίδης – Μπουζούκι
Διευθυντής της Φιλαρμονικής και της Χορωδίας του Δήμου Λειβαδιάς , 
Αρχιμουσικός και Συνθέτης, 






Στη μεγάλη συναυλία πήραν μέρος με την ευγενή΄συμμετοχή τους 
οι πιο κάτω μουσικοί και τραγουδιστές



Βασίλης Δαπόντες – Κιθάρα , Τραγούδι
Αναστασία Δημητρακοπούλου – Κιθάρα
Γρηγόρης Καμπούρης – Κρουστά
Δαμιανός Κουτούβαλης – Μπάσο
Ζαχαρίας Κουτούβαλης – Κιθάρα , Τραγούδι
Μιχάλης Φραιδάκης – Κιθάρα , Τραγούδι
Νάντια Κωστελένου – Τραγούδι
Βενετία Κωστελένου – Τραγούδι

Συνόδευσε η Χορωδία του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης

 Φιλική  συμμετοχή

Γιώργος Κοσμίδης – Μπουζούκι
Διευθυντής της Φιλαρμονικής και της Χορωδίας του Δήμου Λειβαδιάς , Αρχιμουσικός και Συνθέτης, Μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης  Διευθυντών Χορωδιών

Γάσπαρης(Πάρης) Μάμας – Κλαρινέτο
Σολίστ Κλαρινέτου – Αρχιμουσικός της Φιλαρμονικής του Δήμου Μαρκόπουλου

Αντώνης Ρεμούνδος – Βιολί
Μαέστρος της Χορωδίας ¨Φάρος¨ Πορτοχελίου, Συνθέτης, Καθηγητής Βιολιού, Πιάνου και Θεωρητικών

Γιώργος Κόγκος – Πιάνο
Μαέστρος της Χορωδίας του Μουσικού Συλλόγου Ερμιόνης – Καθηγητής Πιάνου και Θεωρητικών

Νεφέλη Συρίγου – Φλάουτο
Μέλος της Φιλαρμονικής Δήμου Μαρκόπουλου

Αουλον Μπίνος – Πιάνο
Καθηγητής Πιάνου

Θανάσης Σκανδάλης – Μπουζούκι

Καλλιτεχνικός Διευθυντής : Dr Ευστάθιος Αρβανίτης


Στην Κονσόλα του ήχου και στον Φωτισμό : Θοδωρής Σκανδάλης

Φώτο - ρεπορτάζ 
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ