Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Τρίτη 17 Δεκεμβρίου 2024

Γιορτινές ευχές στο blog της «Εταιρείας Μελετών Ερμιονιδας» (Ε.Μ.Ε.) -> δια της προέδρου της κας Βιβής Σκούρτη ....

 

Σημείωση του blog: Οι τρεις τελευταίες ευχές, είναι  επιτακτικό ζητούμενο στη σημερινή κοινωνία μας...

 -> Μακάρι ο Νέος χρόνος  να τις φέρει στις ψυχές και στη συνείδηση των ανθρώπων και να τις κάνουν πράξη …

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

 

Κύριε Κατσάβελα στην λογική του παράλογου και όποιον άλλων σκοπιμοτήτων …. εγώ δεν παρεμβαίνω....

https://www.facebook.com/profile.php?id=100059018589369

Ο χρήστης Νίκος Κατσάβελας είναι με το χρήστη Σταμάτης Δαμαλίτης.

  · 


Κύριε Νίκο Κατσαβέλα  

1) Εγώ δεν τρέφω κανένα μίσος προς τον Δήμαρχό μας και τη δημοτική αρχή, ωστόσο από τη δημοσιογραφική μου εθελοντική ενασχόληση με πυκνή δημοσιογραφία επί 26 συναπτά έτη είμαι υποχρεωμένος να ενημερώνω επωνύμως τους συνδημότες μου για τα δρώμενα στο Δήμο - εκτός  των άλλων θεμάτων…

2) Δεν γνώριζα πως αυτός ο σχεδιασμός πάρκινγκ με κίτρινο χρώμα... ΦΩΤΟ  ήταν για ΑμΕΑ αφού και η πινακίδα που υπήρχε εκεί και φαίνεται στη φωτογραφία μου δεν είχε το ειδικό σήμα και αναγραφόταν από τις δύο πλευρές 

-> ΕΙΣΟΔΟΣ – ΕΞΟΔΟΣ  Ρ ΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΕΤΕ 

- > μέχρι την Κυριακή το βράδυ 15 του μηνός ...


το ειδικό σήμα ΑΜΕΑ τοποθετήθηκε κατόπιν... και χαίρομαι γι’ αυτό, γιατί συμμορφωθήκατε σύμφωνα με το ΝΟΜΟ...

3) Στην επίμαχη αναφορά μου δεν ονομάζω πρόσωπα γιατί ειλικρινά (αν θέλεις με πιστεύεις) δεν γνώριζα αλλά και δεν μου επιτρεπόταν!

Αντιθέτως, τρέφω μεγάλο σεβασμό προς τους συνανθρώπους μου αυτούς, γιατί και εγώ σ’ αυτή την κατηγορία ανήκω και έχω τα ίδια δικαιώματα…

4) Τώρα, για τις  απειλές σου ότι θα στολίσεις το σπίτι μου με δικόγραφα, σε προκαλώ να  τις κάνεις πράξη αν έχεις κότσια.... 

5) Εγώ δεν χρησιμοποιώ τα μπράτσα μου γιατί δεν έχω... αλλά έχω τη δύναμη της ψυχής και τον δημόσιο λόγο μου …

6)Το χαρακτηρισμό ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΣ που μου αποδίδεις,  στον επιστρέφω! - > σου πάει γάντι...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

==========================================

 Οι αναρτήσεις μου για το θέμα είναι αυτές

 και τις παραθέτω ... 

=================================================================

Ο εορταστικός στολισμός του blog το φωτορεπορτάζ μου …

Κύριε δήμαρχε και πρόεδρε της Κοινότητας Ερμιόνης  θεωρούμε, πως ο καλύτερος στολισμός εν όψει των εορτών στο Δήμο μας  και στην Ερμιόνη θα ήταν, διαλέξεις από ειδικούς, για το πως θα γίνουν οι δημότες, καλύτεροι ΠΟΛΙΤΕΣ εις την ΠΟΛΙΝ!!!

Για  να σέβονται – εκτός των άλλων - τους κοινόχρηστους χώρους που ανήκουν σε όλους μας  και να μην τους ιδιωτικοποιούν! …

Την άποψή μας αυτή την ενισχύει η εικόνα που σας δίνουμε….

Και αυτή είναι ->  «ο εορταστικός στολισμός του blog» για την Κοινότητα Ερμιόνης …

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ


Σχετικά με τις θέσεις για ΑμΕΑ -> πως παραχωρούνται – με ποιες προϋποθέσεις από ποιες υπηρεσίες και με ποια δικαιολογητικά…

 Η πινακίδα ή το σήμα γι' αυτές τις περιπτώσεις...

 Με αφορμή που μου δόθηκε - έστω και με αυτή τη χυδαιότητα! ... -  παραθέτω το δημοσίευμα που έψαξα και βρήκα στο διαδίκτυο για την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου πολίτη - περί θέσεων πάρκινγκ ΑμΕΑ-  και κυρίως στα κουκουλοφόρικα αισχρά παπαγαλάκια, που νομίζουν ότι στηρίζουν τον κ. δήμαρχο και κάθε παρατρεχάμενο τυχάρπαστο στη δημαρχιακή αυλή, ενώ ζημιά τους κάνουν και να πάψουν τα βρομοστόματά τους  να λένε…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Διαβάστε το κείμενο με προσοχή...

ΕΔΩ >>>> https://amea-blog.blogspot.com/2010/09/blog-post_407.html

«Δεν έχουμε νερό πάρε κορίτσι μου το άλεσμα σου και τράβα στο καλό» …

 

Αναζητούνται ο κ. δήμαρχος και ο πρόεδρος της ΔΕΥΥΑΕΡ Αρ. Μπίμπας να μας δώσουν εξηγήσεις, έστω και από το «Κόκκινο γαρύφαλλο» ή το Εικονοσκόπιό τους …

===============================================================================================================================================

E-MAIL sto BLOG

Πολυήμερες διακοπές νερού στην Ερμιονίδα

 


Πρωτόγνωρες πολυήμερες για το Κρανίδι διακοπές υδροδότησης, πέρα από κάθε όριο κατανόησης και ανοχής τις ημέρες αυτές. 

Εκτεταμένες διακοπές νερού και στην Κοιλάδα και πρόσκαιρες στην Ερμιόνη.              

Τηρήσαμε στάση αναμονής σεβόμενοι την αγωνία των πολιτών και την προσπάθεια των εργαζομένων.                  

Ήταν όμως αναμενόμενο ότι κάποια στιγμή θα συμβούν, όταν για το έτος 2024 το Τεχνικό Πρόγραμμα της Δ.Ε.Υ.Α. Ερμιονίδας, από ίδιους πόρους, ήταν μόνο 79χιλιάδες ευρώ, σε ένα προϋπολογισμό 8,9 εκατομμυρίων ευρώ.   

Πρέπει άμεσα να δοθούν αναλυτικές εξηγήσεις για το τι ακριβώς συνέβη, καθώς επίσης ποιες είναι οι άμεσες ενέργειες για την αποτροπή στο μέλλον των ίδιων περιστατικών.                                                                   

Κρανίδι 16 Δεκεμβρίου 2024

Γιάννης Μαργέτας

Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2024

Αποτυπώματα Πολιτών της Ερμιονίδας του 20ου και 21ου αιώνα που άφησαν ανεξίτηλα τα ίχνη τους στην πατρική γη!!!...

… για όσους αφουγκράζονται τα μηνύματα των καιρών... 

Και για εμένα, αυτές οι θύμισες, που μου δίνουν ψυχική δύναμη και κουράγιο, για  να αντέξω και να ανταπεξέλθω τον ξεπεσμό του Δήμου μας, με την ανηθικότητα  των γνωστών  κουκουλοφόρων ... και τη χυδαιότητα που τους διέπει, αφού εσωτερικο φραγμό δεν έχουν, ενώ τελούν υπό τήν προστασία και την ενθάρρυνση (!) αρχόντων και των δήθεν παραγόντων...

 ΣΤΑΜ. ΔΑΜ.

============================================================================================================================================================


ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Φώτο ρεπορτάζ από το αρχείο μας για τα εγκαίνια του βιολογικού σταθμού και έργου δημοτικής ύδρευσης Δήμου Κρανιδίου παρουσία του τότε Υπουργού Εσωτερικών Κώστα Σκανδαλίδη

Ένα ιστορικό γεγονός αναπτυξιακής δημιουργίας και 

περιβαλλοντικής σημασίας, που καταγράφεται στο μεγάλο έργο 

του Δημάρχου Δημήτρη Καμιζή.

Εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ τον βαρύ χειμωνιάτικο καιρό με χιονιά και πολύ κρύο, όταν είδα μπροστά στα σκαλοπάτια του δημαρχείου να σταματάει το Ι.Χ. του υπουργού που οδηγούσε ο ίδιος(!) και βγαίνοντας να λέει στον κ. Καμιζή που είχε βγει να τον υποδεχθεί: "μεγάλη η χάρη σου δήμαρχε! Ο καιρός ήταν άθλιος, αλλά στο είχα υποσχεθεί"....  

Ο κ. Δήμαρχος κατά την ομιλία υποδοχής του κ. Υπουργού.

Δεξιά και αριστερά όλη η πολιτική ηγεσία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και του Νομού Αργολίδας.

Στο δημαρχείο ο κ. Υπουργός γράφει τις εντυπώσεις του στο βιβλίο επισκεπτών


Κατά τον αγιασμό των εγκαινίων του βιολογικού  σταθμού

 στις κτιριακές του εγκαταστάσεις - αντλιοστάσια, ηλεκτρονικοί πίνακες κ α. ...

=============================================================================================

Το ρεπορτάζ μας δημοσιεύτηκε στην καθημερινή εφημερίδα"ΑΡΓΟΛΙΔΑ" στις 28 Ιανουαρίου 2003

 

ΥΓ. -  Παραλειπόμενα:  Ο κ. δήμαρχος όταν αναφέρθηκε στην ομιλία του στο κόστος των έργων (1 δις 150 εκατομμύρια) δεν διευκρίνισε πως αυτό το ποσό ήταν σε δραχμές (είχαμε τότε το νέο νόμισμα του ευρώ) και ο  κ. Υπουργός έσπευσε αμέσως να παρατηρήσει πως "κ. δήμαρχε μιλάτε σε δραχμές για το κόστος του έργου γιατί μας ακούνε οι πολίτες" και αμέσως έγινε η    διευκρίνιση από τον κ. δήμαρχο με την απαραίτητη συγνώμη...


Ένα από τα πιο σημαντικά συγγραφικά έργα των συγγραφέων - εκπαιδευτικών - του Γιάννη Μ. Σπετσιώτη & Τζένης Δ. Ντεστάκου..





Από το βιβλίο τους «Πάμε για π(ί)-λ-ζες; 35 και 1 παραδοσιακά παιχνίδια της Ερμιόνης» αναφορά στο παιχνίδι των ημερών...

Ρόλος (ο)

«… δημοτ.: κορώνα ή γράμματα, είδος τυχερού παιχνιδιού, καθ΄ ο αναρρίπτεται στροφηδόν (εξού «στριφτό») εις τον αέρα νόμισμα τι». - Λεξικό Δημητράκου

Έτσι και ξεστόμιζε τη λέξη ρόλος ο/η Ερμιονίτης/τισσα καταλάβαινες, από το πρώτο κιόλας γράμμα που έλεγε, τη διάθεσή του/της, καθώς και την ψυχική κατάσταση που βρισκόταν, όταν αντιμετώπιζε, όσους το έπαιζαν και ιδιαίτερα όταν επρόκειτο για κοντινά του πρόσωπα. Διαπίστωνες, αμέσως, αν ενέκρινε το παιχνίδι ή το απέρριπτε, μιλώντας απαξιωτικά για τους παίχτες του.

-      Πού είναι καλέ ο Ν.;

-      Πού να είναι, να εκεί κάτω! Παίζει ρόλο!

Μ’ ένα (ρ) τόσο παχύ, συνεχόμενο και δυνατό που ξεχείλιζε από θυμό, αγανάκτηση και απαξίωση.1 Κι άλλες φορές στο ίδιο μοτίβο:

-      Βρε, δε ντρέπεσαι να παίζεις στριφτό -η πρώτη συλλαβή συνοδευόταν από ένα υποτιμητικό μορφασμό, με όλους εκείνους! Βρε, είναι παιδιά σου! Θα σε πιάσουν οι πατεράδες τους και αλίμονό σου! Τι θα τους πεις;

Η απάντηση ήταν η αναμενόμενη:

-      Εσύ να μην ανακατεύεσαι! Να μη μιλάς! Να κάνεις τη δουλειά σου! Ξέρω εγώ τι κάνω!

-      Ξεράδια ξέρεις! Αν ήξερες, δε θα τα έκανες αυτά!

-      Σκας τώρα ή θα…

-      Εγώ σκάω! Εσύ να μην ξαναπαίξεις!

Και κάπου εδώ, τις περισσότερες φορές, τελείωνε η κουβέντα. Αν υπήρχε συνέχεια, τα πράγματα δυσκόλευαν.

Θυμάμαι, παντρεμένες γυναίκες που είχαν τα κότσια να κατεβαίνουν «στον τόπο» των συνάξεων και να ξεμπροστιάζουν τους άντρες τους.

-      Σα δεν έχεις φιλότιμο ολόκληρος άντρας να παίζεις λεφτά με το Ν., που δεν έχει να ταΐσει τα παιδιά του! Έχεις φύγει από το σπίτι 10 ώρες! Αυτή είναι η δουλειά που μου είπες ότι είχες;

Άλλες πάλι τους κοίταζαν από μακριά και όταν τα βλέμματά τους ανταμώνανε έβαζαν μαζεμένο το δάχτυλο (δείχτη) στο στόμα, κουνώντας, απειλητικά, το κεφάλι, χωρίς να πουν κάτι περισσότερο. Ένα απειλητικό αχ! έβγαινε ή η φράση «Έλα στο σπίτι και θα τα πούμε!», αλλά τόσο σιγά, μέσα από τα δόντια, που ούτε καν ακουγόταν. Οι μόνοι που είχαν «ασυλία» ήσαν οι γεροντότεροι, όπως ο Α.Μ., που έπαιζαν, καθώς έλεγαν, «για το καλό»!

Μεταξύ όμως των παιχτών ο διάλογος ήταν διαφορετικός:>>>>>

Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2024

Φαντασμαγορικός ο εορταστικός στολισμός αλλά, πλήρη ηρεμία και ακινησία στις παραλίες της Ερμιόνης αλλά και μέσα στις γειτονιές της πόλης …




 Οι καταστηματάρχες είναι στην αναμονή των εορτών και των επισκεπτών…

Οι ντόπιοι κάτοικοι κλεισμένοι μέσα στα σπίτια τους…

Έτσι είμαστε και έτσι μένουμε και μη χειρότερα…


ΦΩΤΟ –   ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 

Σχετικά με τις θέσεις για ΑμΕΑ -> πως παραχωρούνται – με ποιες προϋποθέσεις από ποιες υπηρεσίες και με ποια δικαιολογητικά…

 Η πινακίδα ή το σήμα γι' αυτές τις περιπτώσεις...

 Με αφορμή που μου δόθηκε - έστω και με αυτή τη χυδαιότητα! ... -  παραθέτω το δημοσίευμα που έψαξα και βρήκα στο διαδίκτυο για την ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου πολίτη - περί θέσεων πάρκινγκ ΑμΕΑ-  και κυρίως στα κουκουλοφόρικα αισχρά παπαγαλάκια, που νομίζουν ότι στηρίζουν τον κ. δήμαρχο και κάθε παρατρεχάμενο τυχάρπαστο στη δημαρχιακή αυλή, ενώ ζημιά τους κάνουν και να πάψουν τα βρομοστόματά τους  να λένε…

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Διαβάστε το κείμενο με προσοχή...


ΕΔΩ >>>> https://amea-blog.blogspot.com/2010/09/blog-post_407.html

Το υβρεολόγιο καθίκια του κερατά σας το επιστρέφω…


Που θέλατε να ξέρω βρε αλήτες κουκουλοφόροι ότι αυτό το πάρκινγκ ανήκει σε συμπολίτη μας με κινητικά προβλήματα;;;

Αφού και εσείς οι ίδιοι  στο χυδαίο υβρεολόγιό που μου κάνετε, για την απόφαση του Δ.Σ. έχετε βάλλει ερωτηματικό(:)

Βρε τιποτένια καθάρματα της γνωστής συμμορίας που νομίζετε πως βρήκατε την ευκαιρία να ξερνάτε τη χοΛή σας επάνω μου – που τελικά δεν κολλάει – υπάρχει στο χώρο του πάρκινγκ κάποιο ειδικό σήμα που να ενημερώνει τους άλλους πολίτες για τους λόγους αυτού του ειδικού πάρκινγκ γι’ αυτό που ισχυρίζεστε ;;;

Η επίμαχη φωτογραφία του σχόλιού μου ...


Φταίω εγώ ρε ξεφτιλισμένοι κουκουλοφόροι, επειδή η δημοτική αρχή δεν κάνει τη δουλειά της ;;

Και γιατί δεν απαντάει αυτή να κάνω τη διόρθωση;;;

Και πάλι το χυδαίο υβρεολόγιό σας στα μούτρα σας ...

ΥΓ. το βρωμερό κουκουλοφόρικο προφίλ στο facebook " Κόκκινο γαρύφαλλο" με έχει αποκλείσει να το επισκέπτομαι και τυχαία το βρήκα αναρτημένο και  στο προφίλ που διατηρεί το ποντικάκι του Εικονοσκοπίου... ->

Εδώ->>> https://www.facebook.com/groups/276729519019919

Όσο για εσένα αγαπητέ μου  συμπολίτη  μετά τα κινητικά προβλήματα που για τους λόγους που ανέφερα φαίνεται πως σε αδίκησα, επιθυμώ να γνωριστούμε ...                

Έτσι καταλαβαίνετε  ποιοι ελεεινοί και τρισάθλιοι κρύβονται πίσω από αυτή τη χωματερή των χυδαιοτήτων...

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ   
=========================================================================================================================================      



Κόκκινο Γαρύφαλλο

1 ώρ.  · 

Αυτός ο Συκοφάντης Ψευτοδημοσιογράφος Σταμάτης Δαμαλίτης, συκοφαντεί και παραπλροφορεί ασύστολα, χωρίς να σέβεται ούτε τον πόνο νέων ανθρώπων ΑΜΕΑ.

Βρε ΑΛΗΤΗ, η φωτογραφία που έβγαλες με το χώρο parking για ένα αυτοκίνητο σε δημόσιο χώρο, αφορά έναν συμπολίτη σου με κινητικά προβλήματα και αυτός ο χώρος στάθμευσης, του παραχωρήθηκε με Απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου; Δεν ντρέπεσαι ρε Παλιάνθρωπε, που κάνεις τέτοια ψευτορεπορτάζ και χωρίς καμία ηθική αναστολή θίγεις υπολήψεις πάσχοντων συμπολιτών μας;

Κοίτα βρε γελοίο υποκείμενο πως θα γίνεις εσύ καλύτερος άνθρωπος και άσε στην άκρη τις αμπελοφιλοσοφίες "για διαλέξεις από ειδικούς, για το πως θα γίνουν οι δημότες, καλύτεροι ΠΟΛΙΤΕΣ εις την ΠΟΛΙΝ!!!Για να σέβονται – εκτός των άλλων - τους κοινόχρηστους χώρους που ανήκουν σε όλους μας και να μην τους ιδιωτικοποιούν!"

Και ενώ γνωρίζεις πολύ καλά ότι αυτά που γράφεις είναι ψέματα, το κάνεις επίτηδες για να κατηγορήσεις με ψεύδη τον Δήμαρχο και τον συγκεκριμένο Δημότη που δεν έχει μάτια να σε βλέπει και καλά κάνει, βρε ΤΕΡΑΣ. 

Ου να χαθείς, ΒΡΩΜΟΨΥΧΕ, ΤΕΝΕΚΕ ΞΕΓΑΝΩΤΕ, που υποτίθεται ότι λόγω της δικής σου πάθησης, θα είχες έστω και μια ελάχιστη ευαισθησία απέναντι σε άτομα με ειδικές ανάγκες!!!

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΨΕΥΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ:

 

 

 

 

 

Όλες οι αντιδράσεις:

4Βαγγέλης Μαυρομιχάλης, Ζέρβας Κώστας και 2 ακόμη

 


Με πολύ ενδιαφέρον αναμένουμε τον εορταστικό στολισμό των πλαστικών ελατόδενδρων στην παραλία –«Μαντράκια» της Ερμιόνης…

 … από τους δύο σημαντικούς φορείς της πόλης μας ->

 το «Ιστορικό & Λαογραφικό Μουσείο» και το «Μουσείο παιχνιδιών» - «Ερμιονικού Συνδέσμου» 

-  που οι εκπρόσωποί τους, αποδέχθηκαν την πρόταση της δημοτικής και κοινοτικής αρχής...

… Αφού δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι ανάλογο, στους δικούς τους μουσειακούς χώρους, που παραμένουν ερμητικά κλεισμένοι …

Φώτο - ρεπορτάζ 

ΣΤΑΜ. ΔΑΜ. 


Ο εορταστικός στολισμός του blog το φωτορεπορτάζ μου …

 

Κύριε δήμαρχε και πρόεδρε της Κοινότητας Ερμιόνης  θεωρούμε, πως ο καλύτερος στολισμός εν όψει των εορτών στο Δήμο μας  και στην Ερμιόνη θα ήταν, διαλέξεις από ειδικούς, για το πως θα γίνουν οι δημότες, καλύτεροι ΠΟΛΙΤΕΣ εις την ΠΟΛΙΝ!!!

Για  να σέβονται – εκτός των άλλων - τους κοινόχρηστους χώρους που ανήκουν σε όλους μας  και να μην τους ιδιωτικοποιούν! …

Την άποψή μας αυτή την ενισχύει η εικόνα που σας δίνουμε….

Και αυτή είναι ->  «ο εορταστικός στολισμός του blog» για την Κοινότητα Ερμιόνης …

ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2024

Συνεχίζεται πυρετωδώς ο εορταστικός στολισμός στην Ερμιόνη από τη δημοτική και κοινοτική αρχή, συλλογικούς φορείς και ιδιώτες ….



Στα Μαντράκια λίγα μέτρα από τη θάλασσα πάνω στο κρηπίδωμα,

βλέπουμε εικόνες, που μας θυμίζουν ελατοδάσος της Βυτίνας – Νομός Αρκαδίας....

Κάθε δενδρύλλιο ( πλαστικό) έχει μοιραστεί σε 14 φορείς του Δήμου όπως διαβάζουμε σε μικρές πινακίδες που είναι αναρτημένες πάνω στα δενδρύλλια, για να τα στολίσουν οι εκπρόσωποι των συλλογικών φορέων,  σύμφωνα με τη δική τους αισθητική.... 

Ακόμα και ο «Ναυταθλητικός Όμιλος Ερμιόνης» θα στολίσει έλατο δίπλα στο κύμα… 


Όπως και η «Εταιρία Μελετών Ερμιονίδας» που μελετάει την ιστορία μας, τα ήθη, τα έθιμα, τις παραδόσεις και άλλα...

->>>>

... Οι συλλογικοί μας φορείς συντεταγμένοι(!) πίσω από την αισθητική και άλλες λογικές των τοπικών αρχών με ό,τι αυτό συνεπάγεται…

==========================================================================

Αν θέλετε τη δική μου άποψη πάνω στο θέμα  μας, θα προτιμούσα, σύμφωνα με τις παραδόσεις μας, τα βιώματα, τις θύμισες και τις προσλαμβάνουσες που έχουμε από τα παιδικά μας χρόνια,  σαν θαλασσόβρεχτος τόπος η παραλία ειδικά των Μαντρακίων… να ήταν στολισμένη με τέτοιες εικόνες σαν αυτή που βλέπουμε αυτές τις ημέρες σε γνωστή ταβέρνα – ουζερί στην Ερμιόνη.

Αυτός ο ιστορικός τύπος ψαρόβαρκας «Παπαδιά» ΦΩΤΟ ->είναι έργο του καλλιτέχνη μας Αντώνη Π.

========================================================================================

Άλλες εικόνες από τον εορταστικό στολισμό στην Ερμιόνη, από τις τοπικές αρχές, τους φορείς και ιδιώτες …



Βόρεια πάραλία - λιμάνι..

Στολισμένο δένδρο στον πεύκο του Μαρμαρινού, από την Ε.Μ.Ε. 

Εστιατόριο "ΓΑΝΩΣΗΣ"

ΦΩΤΟ - ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΤΑΜ. ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ 

Ως μνημόσυνο στον αείμνηστο Δάσκαλο Χρήστο Γιανναρά -> έτσι μόνο περνούν στην αιωνιότητα οι άνθρωποι! - με τον αιώνιο λόγο τους ….

 ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ

Η παρακμή στην κυριολεξία της!!! - > Φιλοσοφική και Θεολογική έκρηξη! του καθηγητή της φιλοσοφίας Χρήστου Γιανναρά ...

 

Λεηλασία της ζωής μας

Christos Yiannaras | 22 Aug 2022

Ο μηδενιστικός «εκσυγχρονισµός» µάχεται φανατισµένα να αποδεσµεύσει την «πόλιν» από τα «ιερά» της, την πολιτική από κάθε «νόηµα» ή στόχο πέρα από τη στυγνή χρησιμότητα. Και η θεσμοποιημένη μεταφυσική («επικρατούσα θρησκεία») πασχίζει πεισματικά και απερίσκεπτα να αποδείξει ότι το απολακτιζόμενο από τους «εκσυγχρονιστές» νόημα της ανθρώπινης ύπαρξης και συνύπαρξης δεν είναι παρά απλό συναίσθημα «θρησκευτικό» ιδεολογικοποιημένο ψυχολόγημα.

Η κάθε πλευρά μάχεται να ευτελίσει αυτό που έχει και να προσλάβει αυτό που την ακυρώνει: Η πολιτική αγωνίζεται να απεκδυθεί τον κοινωνικό της χαρακτήρα, τη σκοποθεσία σχέσεων κοινωνίας «κατ’ αλήθειαν» βίου, αποτροπής της αλλοτρίωσης του ανθρώπου. Θεωρείται «προοδευτική» η πολιτική που ταυτίζεται με μια «πρακτική της συλλογικότητας», λογιστικές διευθετήσεις της οικονομίας, τεχνοκρατικές ρυθμίσεις για τη γενικευμένη, ακώλυτη καταναλωτική αποχαύνωση.

Από τη δική της πλευρά, η θεσμοποιημένη μεταφυσική προσπαθεί, με κάθε τρόπο, να αποποιηθεί τον προβληματισμό και τη γλώσσα που φωτίζει το αίνιγμα της ζωής και του θανάτου. Προτιμάει συναισθηματικές παρηγόριες, πληθωρικές ηθικολογίες, άσχετες με την εμπειρία, ψυχολογικές «βεβαιότητες» που λανσάρονται σαν «πίστη». Παραιτείται από την υποστατική πραγματικότητα της αλήθειας της (από το κοινωνικό σώμα της ενορίας και επισκοπής), επιχειρεί να διασωθεί ως θεσμοποιημένη από το κράτος ιδεολογία. Δεν αντιλαμβάνεται τον ιλιγγιώδη πολιτισμό στον οποίο σαρκώθηκε το «ευαγγέλιό» της.

Περίεργες αναλογίες αμοιβαίων εξομοιώσεων: Οι διαχειριστές του μηδενιστικού «εκσυγχρονισμού» παλεύουν, με νύχια και με δόντια, να υποκαταστήσουν την πολιτική «πράξη» με σκηνοθετημένες εντυπώσεις, το άθλημα της ποιότητας και κοινωνικής προσφοράς με τη φιγουρατζίδικη ευτέλεια. Ο πήχυς των επιδιώξεών τους δεν μπορεί να ανεβεί ψηλότερα από την ψηφοθηρία. Είναι το μέγιστο που μπορούν να φιλοδοξήσουν, το βλέπει κανείς στην ιταμότητα των φυσιογνωμιών και των λόγων τους. Αφρίζουν στα τηλεοπτικά «παράθυρα», μαίνονται υστερικά και εξευτελίζονται, προκειμένου να εξαλείψουν κάθε μνεία «ιερότητας» από την «πόλιν», να ισοπεδώσουν τη ζωή στο επίπεδο των «δικαιωμάτων».

Γιατί; Ίσως επειδή το «ιερό» παραπέμπει σε ποιότητες που συντρίβουν τα δικά τους σπιθαμιαία αναστήματα, καταδείχνουν μικρονοϊκή τη λογική του μηδενισμού, τρομακτικό τον επικείμενο θάνατο του θωρακισμένου με «δικαιώματα» ατόμου.

Από την άλλη μεριά, οι δοκούντες άρχειν των θρησκευτικών θεσμών μάς αφήνουν ενεούς με την ανάγκη που έχουν να μεταφράζουν την οντολογία (το «νόημα» της ύπαρξης και της συνύπαρξης) σε φτηνό ψυχολόγημα, σε γλώσσα ωφελιμιστικής ιδιοτέλειας, γλώσσα εξουσίας και «έργων αξιομισθίας». 

Δίχως αυτή την εξουσιαστική επένδυση δεν μπορούν να πουν τι επαγγέλλονται, χρειάζονται την εξουσιαστική σκηνοθεσία για να εκπροσωπήσουν την ελπίδα νίκης της ζωής καταπάνω στον θάνατο.

Τρεισήμισι χιλιάδες χρόνια πολιτισμού των Ελλήνων συνιστούν απτό θησαύρισμα στη ζωντανή (ακόμα) ορθόδοξη εκκλησιαστική λατρεία: Εκεί η συνέχεια της αρχαιοελληνικής πολιτικής, η «εκκλησία του δήμου» ως εκκλησία των πιστών. Εκεί η συνέχεια της τραγωδίας, η δραματουργία που λειτουργεί ως αποκάλυψη. Εκεί η διαχρονική συνέχεια της γλώσσας από τον Όμηρο ώς τον Παπαδιαμάντη, σε κάθε εσπερινό και όρθρο. Η συνέχεια της ποίησης αδιάπτωτη, η συνέχεια της μουσικής, της ζωγραφικής από τα Φαγιούμ ώς τον Θεόφιλο.

Αλλά «οι δοκούντες άρχειν» των θεσμών αντιπαρέρχονται πανάσχετοι το ιλιγγιώδες έργο που κλήθηκαν να διακονήσουν.Έχουν στα χέρια τους διαμάντια, και αυτοί μάχονται για χρωματιστά γυαλιά.

Η κάθε πλευρά παλεύει να απωθήσει αυτό που έχει, να προσλάβει αυτό που την ακυρώνει. Οι πολιτικοί αγνοούν ή προσπερνάνε αδιάφοροι κάθε ενδεχόμενο να νοηματοδοτήσουν το έργο τους με τη γόνιμη ετερότητα της παράδοσης (δηλαδή του πολιτισμού) των Ελλήνων. Μάχονται τον πολιτισμό (την εμπειρική μεταφυσική παράδοση των Ελλήνων) πιθηκίζοντας ετεροχρονισμένο τον αντικληρικαλισμό του 18ου αιώνα στη Δύση. Και από την άλλη μεριά, οι «θρησκευτικοί άρχοντες» ούτε που υποψιάζονται την πολιτισμική παράδοση που θα μπορούσαν να συνεχίζουν.

Η παρακμή στην κυριολεξία της.