Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019

Πώς αποκαλύφθηκε η πλαστογραφία κατά του Κώστα Βαξεβάνη (Videos)

Documento

Πώς αποκαλύφθηκε η πλαστογραφία κατά του Κώστα Βαξεβάνη (Videos)

Η κατάθεση της γυναίκας.
Δείτε σε βίντεο την κατάθεση μάρτυρα στο HOT DOC, η οποία αποκάλυψε τον τρόπο με τον οποίον οι Αγγελάκης και Κουκουλίτσιος ήθελαν να εξοντώσουν τον Κώστα Βαξεβάνη.
Μερικές ημέρες μετά την ενέδρα που στήθηκε στο σπίτι του Κώστα Βαξεβάνη, το 2012, μία γυναίκα έκανε την εμφάνισή της στο HOT DOC, αποκαλύπτοντας το πως μία ομάδα υπαλλήλων της ΕΥΠ είχε πάρει εντολές από τραπεζίτες για την ηθική εξόντωση του Κώστα Βαξεβάνη, αλλά και άλλων δημοσιογράφων που ήταν «εχθρικοί» για εκείνους.
Η γυναίκα που έκανε τις αποκαλύψεις δέχθηκε να κάνει επίσημη γραφολογική εξέταση που απέδειξε πως έλεγε την αλήθεια, ήταν δηλαδή η πλαστογράφος. 

Δείτε σε βίντεο τα όσα κατέθεσε η μάρτυρας on camera



Oι ξένοι μιλούν για τα μάρμαρα του Παρθενώνα και την ιστορία μας! -


Και εμείς, αισθανθήκαμε δέος και ρίγος, σε όλο το είναι μας!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Κλικ στο σύνδεσμο να δείτε το συγκινητικό βίντεο 
και εάν αισθανόσαστε Έλληνες προβληματιστείτε...
>>>  http://www.youtube.com/watch?v=J0IYBCCBA0g#t=10

σσ. παρακολουθήστε το στοχασμό και τον προβληματισμό του ακροατηρίου!
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ιστορικές φράσεις









Πως μας αφαίρεσαν το "εργαλείο σκέψης"...Τα Αρχαία Ελληνικά

Σημαντικό άρθρο για τη σπουδαιότητα της ελληνικής γλώσσας!
Ο βασικός λόγος που τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν Αρχαία Ελληνικά στο σχολείο είναι διότι το υπουργείο παραπαιδείας εδώ και δεκαετίες έχει θέσει ως σκοπό του να μην διδάσκεται σωστά η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Η γλώσσα είναι εργαλείο σκέψεως. Όσο πιό πολλές λέξεις χρησιμοποιούμε, όσο πιό αφηρημένες έννοιες συλλαμβάνουμε, όσο πιό καλή σύνταξη προτάσεων οικοδομούμε, τόσο περισσότερο ακονίζουμε την σκέψη μας. Όποιος δεν χρησιμοποιεί σωστά την γλώσσα, δεν μπορεί να μεταφέρει τις σκέψεις του στον έξω κόσμο. Δεν μπορεί να επικοινωνήσει με τους γύρω του, δεν μπορεί να ενεργήσει γρήγορα. Αυτός μάλλον πρέπει να είναι ο σκοπός του υπουργείου παραπαιδείας για να διδάσκει με τέτοιο βασανιστικό τρόπο την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα στα δύσμοιρα ελληνόπουλα. Επιβάλλει στους μαθητές να μαθαίνουν αμέτρητους τύπους, καταλήξεις και κανόνες. Αυτό αποτελεί σαδομαζοχιστική τάση. Μετά 3 χρόνια διδασκαλίας οι Έλληνες μαθητές δεν μπορούν να καταλάβουν τί θέλει να πει ένα απλό Αρχαίο Κείμενο. Και ακόμη χειρότερα: Οι μαθητές δεν μπορούν να γράψουν ένα απλό κείμενο στην Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, αλλά ούτε και να μιλήσουν Αρχαία Ελληνικά.
Αλλά αυτός ακριβώς είναι ο βασικός σκοπός εκμαθήσεως μίας γλώσσης, το να γράφεις, το να σκέφτεσαι και το να μιλάς με αυτή την γλώσσα. Και όχι απλώς να γνωρίζεις τους γραμματικούς κανόνες και το συντακτικό. Γιατί λοιπόν τα ελληνόπουλα δεν μαθαίνουν την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα;.....
Διότι απλούστατα το υπουργείο παραπαιδείας δεν ακολουθεί κανόνες διδασκαλίας που ισχύουν για όσους μαθαίνουν μία ξένη γλώσσα ή κανόνες που ακολουθούνται για τα νήπια. Για παράδειγμα όποιος πηγαίνει σε ένα φροντιστήριο ξένων γλωσσών για να μάθει την αγγλική γλώσσα, μετά από 3-4 μαθήματα ο καθηγητής ζητά από τον μαθητή να προφέρει κάποιες λέξεις. Να συντάξει μία απλή πρόταση, πχ «This is a cat». Του ζητά να συντάξει μία μικρή παράγραφο με την χρήση της αγγλικής γλώσσης. Δηλαδή από τις πρώτες εβδομάδες ένας καθηγητής ξένων γλωσσών προσπαθεί να χρησιμοποιήσει όλους τους αισθητήρες του εγκεφάλου για να κάνει τον μαθητή να μιλήσει την ξένη γλώσσα. Οι καλοί καθηγητές ξέρουν ότι ο μαθητής πρέπει να διαβάζει δυνατά μία λέξη για να μαθαίνει την προφορά της, να την αντιγράφει σωστά για να μαθαίνει την ορθογραφία της, και να σχηματίζει προτάσεις έτσι ώστε η γλωσσική του μνήμη να συμπλέκει συνεχώς λέξεις με εικόνες για να αρχίσει ο μαθητής να σκέφτεται στην ξένη γλώσσα αντί απλώς να μεταφράζει από την μητρική του γλώσσα το νόημα που θέλει να εκφράσει.
Άρα το βασικό κλειδί για να μάθουμε μία γλώσσα είναι από την πρώτη ημέρα ει δυνατόν, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε, να την μιλάμε!! Πότε επιτέλους θα κατανοήσει το υπουργείο παραπαιδείας ότι με την διδασκαλία ατελείωτων συντακτικών και γραμματικών κανόνων δεν πρόκειται ποτέ να μιλήσεις μία γλώσσα; Ακόμη και αν κάποιος μαθητής απομνημονεύσει όλους τους γραμματικούς κανόνες η ψυχολογία διδάσκει ότι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα θα τους ξεχάσει. Οτιδήποτε δεν χρησιμοποιείς, το ξεχνάς. Γιατί δεν σκέπτονται οι κύριοι του υπουργείου παραπαιδείας πώς τα νήπια μαθαίνουν τα Νέα Ελληνικά; Μήπως οι μητέρες στέκονται πάνω από την κούνια τους και αρχίζουν να τους μαθαίνουν τις χρονικές καταλήξεις των ρημάτων; Προφανώς όχι. Αρχίζουν και τους προφέρουν λέξεις τις οποίες τα βρέφη σιγά-σιγά συνδυάζουν στο μυαλό τους με εικόνες, αντικείμενα, μορφασμούς προσώπων κλπ. Τα νήπια δεν καταλαβαίνουν αφηρημένες έννοιες αλλά κατανοούν αντικείμενα όπως τόπι, νερό, μαμά, κούκλα, κ.α. Έτσι ακριβώς θα μάθουν και τα ελληνόπουλα τα Αρχαία Ελληνικά, συνδυάζοντας λέξεις με αντικείμενα και εικόνες.

Στην χώρα μας τα τελευταία χρόνια εισήλθαν πολλοί ξένοι, νόμιμοι και παράνομοι. Ωρισμένοι από αυτούς έμαθαν τα Νέα Ελληνικά σε πολύ καλό επίπεδο. Πώς τα έμαθαν; Μήπως με την μέθοδο του υπουργείου παραπαιδείας; Μήπως άρχισαν να μαθαίνουν συντακτικό και γραμματική; Ή μήπως η πρώτη λέξη που έμαθαν ήταν «δουλειά»; Οι ξένοι άρχισαν να μαθαίνουν μικρές προτάσεις όπως «θέλω δουλειά», «ψάχνω για σπίτι», «πού είναι το ταχυδρομείο;», «ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ» κλπ. Έτσι άρχισαν οι ξένοι να μαθαίνουν την νεοελληνική γλώσσα. Έτσι θα μάθουν και τα ελληνόπουλα την Αρχαία Ελληνική Γλώσσα. Πρέπει να την μιλήσουν. Αυτό το έγκλημα έχει διαπράξει το υπουργείο παραπαιδείας. Δεν επιβάλλει στο αναλυτικό πρόγραμμα την ΟΜΙΛΙΑ της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης μέσα στην σχολική τάξη. Όταν ένας μαθητής αρχίζει να επαναλαμβάνει «τίς βούλεται αγορεύειν;» τότε αρχίζει να μαθαίνει Αρχαία Ελληνικά. Στην αρχή δεν χρειάζεται ανάλυση υποκειμένου, αντικειμένου, ρήματος και απαρεμφάτου. Αυτά θα γίνουν πολύ αργότερα, για όσους ενδιαφέρονται. Οι περισσότεροι Έλληνες αγρότες είναι αγράμματοι, δεν ξέρουν τί σημαίνει απαρέμφατο και όμως μιλούν τα Νέα Ελληνικά. Δεν χρειάζονται ατελείωτοι γραμματικοί κανόνες για να μιλήσει κάποιος την Αρχαία Ελληνική. Απαιτείται να την χρησιμοποιεί στην ομιλία του. Απαιτείται η καθημερινή χρήση της Αρχαίας μας Γλώσσης στην οικία, στο σχολείο, στην εργασία. Μικρές προτάσεις στην αρχή, με απλά νοήματα. 

Δεν είναι δυνατόν τα νήπια, οι ξένοι που μαθαίνουν Νέα Ελληνικά, και όσοι Έλληνες διδάσκονται ξένες γλώσσες να ακολουθούν αυτή την βασική μέθοδο διδασκαλίας, ενώ οι μαθητές των Ελληνικών σχολείων να διδάσκωνται ανουσίους γραμματικούς κανόνες, επειδή έτσι αρέσει σε κάποιους ημιμαθείς γραφειοκράτες του υπουργείου παραπαιδείας. Και φυσικά μετά από ένα χρόνο, αφού τελειώσουν το λύκειο, οι μαθητές δεν θυμούνται τίποτε. Και το χειρότερο είναι ότι δεν δύνανται να συντάξουν ούτε μία πρόταση στα Αρχαία Ελληνικά. Είναι χαρακτηριστικό ότι όσοι πηγαίνουν να δώσουν εξετάσεις για ένα πτυχίο σε μία ξένη γλώσσα, εκτός από το να διαβάσουν ένα κείμενο και να το αναλύσουν, τους ζητούν να γράψουν ένα κείμενο και να δώσουν μία προφορική συνέντευξη. Όμως αυτό δεν ισχύει στις εξετάσεις για τα Αρχαία Ελληνικά. Επί δεκαετίες δεν ζητείται από τους μαθητές να γράψουν ένα κείμενο στα Αρχαία Ελληνικά ούτε να δώσουν συνέντευξη στα Αρχαία Ελληνικά. Κάτι που το κάνουν όσοι δίνουν εξετάσεις για μία ξένη γλώσσα ακόμη και από το πρώτο τρίμηνο διδασκαλίας.
http://ellhnografos.blogspot.gr/

Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Γιάννης Μ. Σπετσιώτης - Τζένη Δ. Ντεστάκου - έρευνα με ντοκουμέντα από τα αρχεία του ΓΑΚ στη δημοσιότητα του σήμερα! ...

Η σύσταση και λειτουργία του «Παραρτήματος» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου και η ίδρυση του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου (1880 - 1899)

Γιάννης Μ. Σπετσιώτης - Τζένη Δ. Ντεστάκου
Ενδιαφέροντα στοιχεία
Το 1883 ο δήμαρχος Κρανιδίου Πέτρος Γουζούασης σε έγγραφό του «Περί της καταστάσεως των διδακτηρίων της πόλεως» έκανε λόγο για το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου το οποίο έχει μόνο ένα δωμάτιο, το προαύλιό του είναι αρκετό, το κτήριο ανήκει σε ιδιώτη και είναι μισθωμένο για τρία χρόνια προς 15 δραχμές το μήνα. Τρία χρόνια αργότερα, το 1886, βρέθηκαν έγγραφα διορισμού και μεταθέσεων δημοδιδασκάλων στο εν λόγω Σχολείο.
Ωστόσο στην έκθεση που συνέταξε για τα σχολεία της περιφερείας του ο Θεόδωρος Μ. Λύρας, Νομαρχιακός δημοδιδάσκαλος Ναυπλίου, την 1η Αυγούστου 1888 αναφέρεται μόνο σε ένα 4/θέσιο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων, στο οποίο υπηρετούν τέσσερις δημοδιδάσκαλοι μεταξύ των οποίων και ο Νικόλαος Σκλιάς. Αργότερα στο βιβλίο «Μητρώον των εν Κράτει Δημοτικών Σχολείων» του Υπουργείου του έτους 1892 εμφανίζεται να λειτουργεί στο Κρανίδι δεύτερο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων με τον ίδιο δημοδιδάσκαλο, Νικόλαο Σκλιά. Τέλος, ο Γεώργιος Π. Παρασκευόπουλος στο βιβλίο του «Ακτίνες και Νέφη» γράφει, χωρίς να αναφέρει χρονολογία, ότι: «Ενοικιάσθη υπό του Δημοσίου και άλλο μικρόν οίκημα κείμενον όπισθεν του Ναού της Μεταμορφώσεως λόγω της αυξήσεως του αριθμού των μαθητών, όπου απεσπάσθη εκ της Καποδιστριακής Σχολής ο Νικόλαος Σκλιάς». Δημιουργήθηκε έτσι η εντύπωση πως αυτό «το νέο σχολείο» ήταν «άτυπα» ένα άλλο σχολείο με την ονομασία 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου. Στην πραγματικότητα όμως και μετά τα στοιχεία που παραθέσαμε φαίνεται πως είχε συσταθεί και λειτουργούσε ως «Παράρτημα» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου, λόγω της αύξησης του αριθμού των εγγεγραμμένων μαθητών. Κάνουμε επίσης και τη σκέψη μήπως κάποιο άλλο γεγονός «κρύβεται» που να έχει σχέση με τις αλλεπάλληλες μεταρρυθμιστικές προσπάθειες εκείνων των χρόνων (1880 -1895) για την οργάνωση της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Τονίζουμε, όμως, πως επίσημο έγγραφο Φ.Ε.Κ. που να αποδεικνύει τη σύσταση 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων στο Κρανίδι έως το 1899, δεν εντοπίσαμε.
Έτσι τα ονόματα των δημοδιδασκάλων που βρέθηκαν και τα οποία στη συνέχεια αναφέρουμε αφορούν τα έτη 1880 -1892 λειτουργίας εκείνου του σχολείου.
Ονόματα δημοδιδασκάλων που δίδαξαν στο «Παράρτημα» του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου. Το ανωτέρω σχολείο, εκ παραδρομής, αναφερόταν στα έγγραφα ως 2οΔημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου.
·     1886 Νικόλαος Σκλιάς
Μετάθεση από το 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου στο αντίστοιχο Διμηνιού Κορινθίας. Μηνιαίες αποδοχές 100 δραχμές. Φ.Ε.Κ. 243/7 Σεπτεμβρίου 1886.
·     1886 Κ. Κοσμόπουλος
Δευτεροβάθμιος. Μετάθεση από 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου στο 1ο  Δημοτικό Σχολείο Αρρένων «της ιδίας πόλεως».
·     1886 Π. Κουσουράκης
Πρωτοβάθμιος. Διορισμός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Αρρένων Κρανιδίου, Φ.Ε.Κ. 284/14 Οκτωβρίου 1886. Μηνιαίες αποδοχές 140 δραχμές.
·     1892 Νικόλαος Σκλιάς
(Ιερέας) Δευτεροβάθμιος. Με μηνιαίες αποδοχές 110 δραχμές.
Σύμφωνα με τα νεότερα στοιχεία στο υπ’ αρ. Φ.Ε.Κ. 244/11 Νοεμβρίου 1899 δημοσιεύτηκε η ίδρυση στο Κρανίδι «κατά την Κάτω Συνοικίαν μονοτάξιου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων», ήτοι του 2ου Δημοτικού Σχολείου Αρρένων Κρανιδίου. Δεν γνωρίζουμε, ωστόσο, αν το σχολείο λειτούργησε άμεσα το σχολικό έτος 1899 -1900. Το σίγουρο είναι πως λειτούργησε το επόμενο σχολικό έτος 1900 - 1901. Εντοπίστηκαν και τα ονόματα των πρώτων δημοδιδασκάλων που υπηρέτησαν στο «κοινόν» αυτό σχολείο, με το οποίο θα ασχοληθούμε σε ιδιαίτερο άρθρο μας.
Πηγή:
·     Γενικά Αρχεία του Κράτους, Υ.Ε.Δ.Ε. Γ΄ και Υ.Ε.Δ.Ε. Δ΄, Υλικό αταξινόμητο
·     Γ.Α.Κ. Νομού Αργολίδας

Γιάννης Γκιόλας - ο προς ψήφηση προυπολογσιμός πλήττει ανεπανόρθωτα τη μεσαία τάξη...


...καθότι, για τα χαμηλά και μεσαία στρώματα : θα υπάρξει αύξηση του ΕΝΦΙΑ, 
του ΕΦΚΑ, καθώς και των λογαριασμών της ΔΕΗ...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΓΙΑΝΝΗΣ ΓΚΙΟΛΑΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ    ΣΥΡΙΖΑ  ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ
ΑΣΚΛΗΠΙΟΥ    1      ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ - FΑΧ   27520-99454
Email    yiannispolitiko@hotmail.com                                          28-11 -2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

«Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΣΑΣ, ΓΝΗΣΙΑΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΚΟΠΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ, 
ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΟΜΩΣ, ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ»


Ο Γιάννης Γκιόλας, βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας, στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, για την κύρωση του κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2020.

Ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ Αργολίδας, Γιάννης Γκιόλας, την Τετάρτη, 27 Νοεμβρίου 2019, στην ομιλία του στη Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων, για την κύρωση του κρατικού προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2020, εμφατικά υπενθύμισε στο σώμα ότι το έτος 2019 αποτελεί για την Ελλάδα το πρώτο έτος εφαρμογής οικονομικής πολιτικής εκτός προγραμμάτων δημοσιονομικής προσαρμογής από το 2009 και ότι η ολοκληρωτική άρση των capital controls και ο μηδενισμός του ΕLA είχαν προετοιμασθεί με σοβαρότητα και συνέπεια από τη δική μας κυβέρνηση και δεν έγιναν “μαγικά” από τη Ν.Δ.
Διαπίστωσε ότι ο προς ψήφιση προϋπολογισμός της κυβέρνησης εξαντλεί την πρόνοια και επινοητικότητά του στην παροχή φορολογικών κινήτρων στον ιδιωτικό τομέα και πλήττει ανεπανόρθωτα τη μεσαία τάξη, καθότι, για τα χαμηλά και μεσαία στρώματα : θα υπάρξει αύξηση του ΕΝΦΙΑ, του ΕΦΚΑ, καθώς και των λογαριασμών της ΔΕΗ.
Επιπρόσθετα, η προβλεπόμενη φορολογική ελάφρυνση, με τη μείωση του φορολογικού συντελεστή από 28% στο 24%, είναι αμελητέα έως μηδαμινή για το 85% των ελευθέρων επαγγελματιών, αντιθέτως οι ελαφρύνσεις στοχευμένα στρέφονται προς τις μεγάλες επιχειρήσεις.
Καταληκτικά, ο Βουλευτής δήλωσε ότι για τη, διακατεχόμενη από εμμονές και ιδεοληψίες, παράταξη της Ν.Δ., η ανάπτυξη εξαρτάται, μόνον, από την αγορά, ενώ “οι δημόσιες δαπάνες, οι επενδύσεις στις υποδομές και το περιβάλλον, στην κοινωνική προστασία, στα δημόσια αγαθά, στο εξειδικευμένο δυναμικό των νέων ανθρώπων μόνο κατ’ελάχιστον δύνανται να συνεισφέρουν σε σταθερά βήματα μιας βιώσιμης και δίκαιης οικονομικής ανάπτυξης”.

Oλόκληρη την ομιλία του μπορείτε να παρακολουθήσετε στον κάτωθι σύνδεσμο : https://www.youtube.com/watch?v=RMsIYiyZdj4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1dkiKbu5JDpj_zhlAmYV_j1ZEaT1aEp27GixnVKNtkQGHxfZhtBpkT_uc

Η Διοίκηση της Δ.Ε.Υ.Α. Ερμιονίδας ενημερώνει τους κατοίκους - καταναλωτές...

...Ωστόσο το αγωνιώδες ερώτημα για εμάς παραμένει: 
Μπορείτε, είσαστε ικανοί  να οργανώσετε τη Δημοτική Επιχείρηση σε όλους τους τομείς 
ή θα μας μιλάτε και εσείς μέχρι τη λήξη της θητείας σας ότι παραλάβατε «καμένη γη»...
«Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα» ...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
28.11.2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Αγαπητοί συμπολίτες,

Η Διοίκηση της Δ.Ε.Υ.Α. Ερμιονίδας, στην προσπάθειά της να σας γνωστοποιήσει τη σημερινή πραγματική κατάσταση της Επιχείρησης, σας παραθέτει τα παρακάτω στοιχεία:
·         Μόλις πριν από μία εβδομάδα πήρε νομιμότητα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Επιχείρησης από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδος και Ιονίου
·         Δεν έχει ακόμη συνέλθει η σχετική επιτροπή παραλαβής
·         Οι συμβάσεις για υπηρεσίας αποκατάστασης των βλαβών είναι μηδενικές
·         Το υπόλοιπο του προϋπολογισμού της Επιχείρησης δε μας επιτρέπει τη σύναψη νέων συμβάσεων για την κάλυψη των τρεχουσών αναγκών (χωματουργικές εργασίες, εργασίες αποκατάστασης βλαβών)
·         Έχουν αυξηθεί η βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης λόγω των έργων που εκτελεί η Περιφέρεια Πελοποννήσου στο δίκτυο αποχέτευσης στις Κοινότητες Κρανιδίου και Πορτοχελίου
·         Δίνεται καθημερινά μάχη για την αποκατάσταση των βλαβών από το τεχνικό δυναμικό της Επιχείρησης, που αποτελείται από έναν και μοναδικό υδραυλικό και από έναν και μοναδικό βοηθό υδραυλικού. Παρά ταύτα, έχουμε προβεί σε αποκατάσταση των βλαβών σε ποσοστό 90% περίπου
·         Οι δύο μηχανικοί της Επιχείρησης, οι οποίοι είναι αποσπασμένοι στην Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου δεν έχουν αρμοδιότητα να αποκαθιστούν βλάβες
·         Η μοναδική διοικητική υπάλληλος της Επιχείρησης ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με το ταμείο και την έκδοση – αποστολή λογαριασμών. Συνεπώς, δε δύναται να καλύψει άλλη διοικητική ανάγκη.
Από τα παραπάνω, εύκολα συμπεραίνει κανείς ότι παρά την εργατικότητα και την αυταπάρνηση τόσο των υπαλλήλων όσο και του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιχείρησης, οι υποχρεώσεις (τεχνικές και παροχής υπηρεσιών) είναι φύσει αδύνατο να καλυφθούν στο σύνολό τους.
Η Δ.Ε.Υ.Α. Ερμιονίδας ζητά την κατανόησή σας και την υπομονή σας, καθώς έχει προβεί στις απαραίτητες ενέργειες προς αποκατάσταση και επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. της Δ.Ε.Υ.Α. Ερμιονίδας
Γιώργος Τσεγκής

ΔΕΥΑΕΡ Δήμου Ερμιονίδας - έτσι χύμα!... - Άραγε τι να λέει ο κ. Δήμαρχος ...

η εικόνα προφίλ του ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ, Η εικόνα ίσως περιέχει: τον ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ

Τώρα το πώς λέγεται η συνεχιζόμενη αδιαφορία ας μη το ονομάσω καλύτερα. Πάνω από ένα μήνα τρέχει το ποταμάκι στον εσωτερικό δρόμο του Κάμπου Κρανιδίου -Κοιλάδας ,που πηγάζει από κάποιον σωλήνα ύδρευσης της ΔΕΥΑΕΡ. Η δικαιολογία περί ελλείψεως προσωπικού δεν στέκεται πια. Δύο μηχανικοί μάλιστα της δημοτικής επιχείρησης περισσεύουν φαίνεται και παραμένουν ακόμα αποσπασμένοι στον Δήμο...
.

Τα εγκαίνια στο Λαογραφικό εργαστήρι του Δήμου Ερμιονίδας


Επιλογές από το προσωπικό μας αρχείο - 17 Δεκεμβρίου 2012

Μια  νέα  «κυψέλη» της  λαογραφικής μας παράδοσης  
στο Κρανίδι!!

Έκτοτε, έμελλε να γράψει ιστορία...


Ένα ακόμα όραμα  του Δήμαρχου Δ. Καμιζή για την ανάδειξη της  πολιτιστικής και πολιτισμικής μας κληρονομιάς με ό,τι αυτό σημαίνει για τις ζοφερές ημέρες που διέρχεται και η δική μας τοπική κοινωνία είναι γεγονός.


Σήμερα  στις  6 ώρα μ.μ. πραγματοποιήθηκαν τα εγκαίνια του κτηρίου όπου έχει εγκατασταθεί το λαογραφικό εργαστήρι Δήμου Ερμιονίδας  ιδιοκτησίας του ίδιου του δημάρχου  και του οποίου η χρήση έχει παραχωρηθεί στο δήμο με όλες τις νόμιμες διαδικασίες.  Το κτήριο είναι δίπλα στο λαογραφικό μουσείο και ακριβώς απέναντι βρίσκεται εργαστήριο κεντητικής τέχνης.
Η γειτονιά μαζί με τον κόσμο που είχε κατακλείσει το δρόμο έξω από τα κτήρια που στεγάζουν τη λαογραφική παράδοση και την ιστορία του Κρανιδίου θα λέγαμε, έδιναν μια ιδιαίτερη εορταστική εικόνα, που γεφύρωνε γλυκά  το παρελθόν του τόπου, με το σήμερα.


Η εκδήλωση άρχισε με τον καθιερωμένο αγιασμό και στη συνέχεια ο Δήμαρχος με το γνωστό μεστό λόγο του μίλησε για το πόσο ανάγκη έχει η σημερινή κοινωνία μας να γυρίσει στις ρίζες της να παράγει μόνη της τα διάφορα αγαθά, τρόφιμα με αγνά υλικά,  είδη υγιεινής και καθαριότητας όπως σαπούνι που έχουν ήδη παρασκευάσει στο λαογραφικό εργαστήρι σαν τον παλιό καλό καιρό, είδη νοικοκυριού - όπως χειροποίητα κεντήματα και άλλα φτιαγμένα στον αργαλειό κτλ. Όλα αυτά σε εθελοντική βάση για να διαιωνίσουμε την παράδοση και να  δημιουργήσουμε ξανά τη χαμένη  μας κοινωνική συνοχή και το αίσθημα της συντροφικότητας και της αλληλεγγύης, απαραίτητα στοιχεία για να προχωρήσουν αρμονικά οι κοινωνίες και οι λαοί. Το λόγο πήρε ακόμα η πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Κρανιδίου Δήμητρα Μονά η οποία με άλλους συμπολίτες  οργάνωσαν το χώρο. Ευχές έδωσε ακόμα ο πρωτοπρεσβύτερος  παπαΓκίκας Παπαδημητρίου. 





Η μπάντα του Δήμου διάνθισε με εορταστικά κομμάτια το ευχάριστο γεγονός και η εκδήλωση έκλεισε μέσα στις ευχές όλων,  με τις χρυσοχέρες νοικοκυρές του Κρανιδίου δίνοντας ένα ακόμα δείγμα γραφής με τα πολύ νόστιμα γλυκά τους φτιαγμένα με γνήσια αγνά υλικά και με τα δικά τους χέρια τα οποία προσφέρθηκαν στους παρευρισκόμενους.  


Το παρών του στην εκδήλωση έδωσε και ο γηραιός αγωνιστής και με πολλές προσφορές στον τόπο  Βασίλης Λαδάς.  

Ο  δήμαρχος απόψε έδειχνε εμφανώς υπερήφανος και ικανοποιημένος γι’ αυτή την προσφορά  στον τόπο του κυρίως στο Κρανίδι.  Ακόμα  να πούμε και αυτό, πως παρακολουθώντας  την περπατησιά του στο διάβα της δημαρχίας του, ο  Δημήτρης Καμιζής σε θέματα ιστορίας και πολιτισμού όλα αυτά τα χρόνια, έχει συνεισφέρει τα μέγιστα.
ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΛΙΤΗΣ
 


Συνέβη στη γιορτή του Αη Νικόλα στο «Μπίστι» Ερμιόνης πριν 19 χρόνια! ... .


Το αντίδωρο... και,  φώτο από το αρχείο μας,
με κάποιους που έχουν φύγει από τη ζωή μας ...


Αν θυμάμαι καλά πριν 19 χρόνια, στη γιορτή του Αη Νικόλα στο «Μπίστι», τιμώντας την παράδοση που θέλει ο άγιος να είναι προστάτης των ναυτικών και κατ’ επέκταση των ψαράδων, παραβρέθηκα και εγώ όπως κάθε χρόνο  στον εορτασμό. Αυτή τη φορά και με την επί πλέον ιδιότητά μου αυτή του τοπικού δημοσιογράφου. Πήγα στην εκκλησία από πολύ ενωρίς και στεκόμουν μπροστά στην ωραία πύλη. 
(Άλλες χρονιές έψελνα δίπλα στο ψαλτήρι, για να θυμηθώ τα παιδικά μου χρόνια). 

Στο τέλος της Θείας λειτουργίας  ζύγωσα τον ιερέα π. Ιωάννη  Αμπελά για να λάβω όπως οι άλλοι παρευρισκόμενοι πιστοί το Θείο Αντίδωρο και τότε έκπληκτος,  άκουσα από το στόμα του μετά από 18 χρόνια έγγαμου βίου, πως δεν δικαιούμαι, επειδή έχω παντρευτεί  αναγκαστικά και εκ των συνθηκών... με πολιτικό γάμο. Παλαιότερα,  δεν ήθελε για τον  ίδιο λόγο, να βαπτίσει το παιδί μου. Χωρίς καμία άλλη συζήτηση,  έκανα μεταβολή αντίθετα στο ρεύμα των πιστών... που πήγαιναν να λάβουν το αντίδωρο από τον ιερέα  και εξήλθα της εκκλησίας. 

Έκτοτε,  πήγαινα στη γιορτή του Αη  Νικόλα για τις ανάγκες του ρεπορτάζ και μόνο,  
μέχρι που και αυτό τα τελευταία   χρόνια ξεθώριασε μέσα μου... 


Πρέπει να σας πω ακόμα, πως η ενορία της οικογένειάς μου είναι αυτή των Ταξιαρχών και από τότε, όταν εκκλησιαζόμουν πήγαινα στον Ι.Ν. Κοιμήσεως Θεοτόκου. Τώρα, με τις τελευταίες εξελίξεις, έκλεισε για εμάς και αυτός ο οίκος προσευχής και κάθε άλλος, στον οποίο είναι ή θα είναι λειτουργοί, οι ιερείς μας π. Ιωάννης και π. Δημήτριος Αμπελάς.

ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΔΑΜΑΛΙΤΗΣ