Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...
ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ -> Κεραυνός εν αιθρία ! - > Η αποστομωτική απάντηση της Αντεισαγγελέα Πρωτοδικών Ναυπλίου ! ...

Κυριακή 5 Μαρτίου 2023

Το πένθος και ο θρήνος σκεπάζουν τη χώρα!!! ...

Δεν είναι όμως ικανό να καλύψει τις ευθύνες.



Γράφει η Παρασκευή (Βιβή) Σκούρτη


Καθημερινά αυτές τις δύσκολες ημέρες ακούμε τη ρητορική των διαχρονικών προπαγανδιστών των Μέσων Ενημέρωσης για διαχρονικές πολιτικές ευθύνες, θέλοντας να βάλουν στο κάδρο και τον ΣΥΡΙΖΑ, παρά το γεγονός ότι στο κουμάντο της χώρας εδώ και 4 χρόνια βρίσκεται η Ν.Δ., η οποία δεν έκανε τίποτε άλλο παρά ρουσφετολογικές προσλήψεις σε κρίσιμες θέσεις, ενίσχυση των εργολαβικών συμφερόντων και παραβιάσεις ασφαλείας με τις σιδηροδρομικές μεταφορές στην τύχη τους και τα κέρδη πάνω από τις ζωές των πολιτών.

Να λοιπόν, τι παρέλαβε η Ν. Δ. από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ

Η προηγούμενη κυβέρνηση, μέσα σε συνθήκες εξαιρετικά πιεστικές από δημοσιονομικής άποψης και με τους Μνημονιακούς στο σβέρκο της, προχώρησε σε δημοπράτηση και υλοποίηση πολλών έργων που είχαν βαλτώσει ή και εγκαταλειφθεί λόγω έλλειψης χρηματοδότησης.

 Μέσα σε λίγα χρόνια ολοκληρώθηκαν σημαντικά έργα, όπως:

·       Η λειτουργία, για πρώτη φορά 270 χλμ. ηλεκτροκίνησης στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης

·        Η ηλεκτροκίνηση στο Θριάσιο Εμπορευματικό Κέντρο

·        Η νέα διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή Τιθορέας-Δομοκού  μήκους 120 χλμ.

·        Οι δίδυμες σήραγγες Καλλιδρόμου και Όθρυος, μήκους 9,3 και 7 χλμ. αντίστοιχα

·       Η νέα διπλή υπερσύγχρονη γραμμή Κιάτου-Αιγίου, μήκους 70 χλμ.

·       Η επέκταση του Προαστιακού Πάτρας προς Κάτω Αχαγιά

·       Οι νέοι σταθμοί Λάρισας (Αθήνα), Ζεφυρίου, Τιθορέας, Λιανοκλαδίου, Μώλου (που βρίσκεται εκτός λειτουργίας), Αγγειών (Φθιώτιδας) και Δομοκού

·       Η σιδηροδρομική γέφυρα ΣΓ 26 στη Φθιώτιδα

·       Η υπόγεια διάβαση στη Μενεμένη Θεσσαλονίκη)

Αυτά είναι τα έργα που παραδόθηκαν σε χρήση ή ολοκληρώθηκαν τους πρώτους μήνες του 2019 και σαφώς είναι πολύ περισσότερα από τα αντίστοιχα της προηγούμενης δεκαετίας.

 Επίσης κατά τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ήταν σε πλήρη ανάπτυξη οι εργασίες για:

·       Την κατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Ψαθόπυργου-Ρίου.

·       Είχε ξεκινήσει η κατασκευή της υπογειοποίησης των σταθμών των Σεπολίων

·       Είχαν υπογραφεί οι συμβάσεις για την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Ισθμού-Λουτρακίου

·       Την αντιπλημμυρική προστασία στον ποταμό Σπερχειό

·        και την κατασκευή νέας γέφυρας στον Γαλλικό ποταμό.

Ουσιαστική λοιπόν κριτική χωρίς κομματικά χρωματιστά γυαλιά, χωρίς σκοπιμότητες και κυρίως αλήθεια και όχι συγκάλυψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: