Τέσσερα χρόνια γι’ αυτό το κοινωνικό αγαθό που είναι η ζωή μας, δεν κάνατε τίποτε δήμαρχε Ερμιονιδας Γιάννη Γεωργόπουλε!!
Έτσι κ. δήμαρχε, η πόρτα του Δήμου μας είναι ανοικτή(!)
μπορείτε να εξέλθετε μόνος σας … stam.dam.d.
=============================================================================================================================
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΜΙΖΗΣ Ήσασταν
ο Δήμαρχος των μεταρρυθμίσεων και «των βαθιών χειρουργικών τομών» στο Δήμο στην
12ετή θητεία σας… Ό,τι και να λένε οι ζηλόφθονοι και οι βολεψάκηδες για την
πάρτη τους… Αλλά βλέπετε βρήκαν όμοιό τους …
Το θέμα είναι κ Δαμαλίτη τώρα τι γίνεται για τον
τόπο μας κατά τα άλλα σας ευχαριστώ πολύ.
Επειδή δημοσιογραφώ με μάχιμη δημοσιογραφία 25 χρόνια από το 1999 σκοπός μου δεν είναι μόνο η ενημέρωση με γεγονότα της επικαιρότητας αλλά και ιστορικά. Έτσι για το νερό από τη Λέρνη που έφερε με πλοίο ο Δήμαρχος Κρανιδίου έχει την ιστορία του και όπως την ξέρω την καταθέτω κι’αν δεν είναι έτσι ας με διορθώσει ο κ. Καμιζής. – Έτσι κι’ αλλιώς προς τιμή του είναι. Τα χρόνια αυτά, υπήρχε ένα πρόγραμμα της Ε.Ε. για την υδροδότηση των νησιών. Έτσι ο διορατικός και δραστήριος για το Δήμο του Δ. Καμιζής φρόντισε μέσω του αρμόδιου Υπουργείου και άλλων υπηρεσιών να μπει στο πρόγραμμα αυτό ως χερσόνησος ο Δήμος του . «Ίσως αφαίρεσαν το χέρσο – και έμεινε η νήσος! … Ωστόσο το πριμοδοτημένο πρόγραμμα τέλειωσε και μας έμειναν οι εγκαταστάσεις και οι φωτογραφίες.... Θεωρώ πως δεν είναι λίγο και αυτό το έργο για το Δήμο ! – Ας το συνεχίσουν οι επόμενοι και όχι να φωτογραφίζονται μόνο με τους υπουργούς και άλλους κρατικούς παράγοντες … ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!!!
Καλώς θυμάστε. Το πρόγραμμα ήταν από τις "οριζόντιες πολιτικές " του Υπουργείου Εσωτερικών και νομίζω υπάρχει ακόμα. Εμείς το χρησιμοποιήσαμε για δυόμιση περίπου χρόνια μέχρι που μας το έκοψαν το 2004 με την Κυβερνητική αλλαγή που έγινε τότε. Η μεταφορά νερού θα μπορούσε να λειτουργήσει και μπορεί και χωρίς επιδότηση του κόστους της μεταφοράς που είναι περίπου 2,5 ευρώ το κυβικό ή να γίνει νέα προσπάθεια ένταξης ιδιαίτερα όπως έφτασε σήμερα η αλατότητα.
Όμως κ Δαμαλίτη οφείλω να πω πως οι εγκαταστάσεις σχεδιάστηκαν τότε
(αγωγός από Κοιλάδα - Αγία Άννα Κρανιδίου - Πορτοχέλι) και με πρόβλεψη για την
μεταφορά αφαλατωμένου νερού και για αυτό η μελέτη της μονάδας αφαλάτωσης έγινε
για τα "Χώνια" Κοιλάδας, γιατί λόγω των υπαρχουσών αυτών εγκαταστάσεων θα
τροφοδοτούνται και τα δίκτυα Κοιλάδας Κρανιδίου Πορτοχελίου. Η
"γραμμή" λοιπόν είναι έτοιμη προς χρήση ανά πάσα στιγμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου